PERTUN PARHAAT - Lue tästä!

Perttu4ever

Tässä tuoreimmat Pertun Pöördismit!

"Jätkien kanssa on kiva olla, muttei sillee!"

Perttu totesi keittiössä tiskatessaan: "Tää vesi on kylmempää kuin Mikan rakkaus."

"Mikä v*tuttaa,se kasvattaa"

Puhuivat kiljusta tai viinistä porukalla johon perttu tokaisi:"vie kielen mennessään ja tuo ripulin tullessaan"

Perttu tuumailee poikien huoneessa käytävästä joka iltaisesta pierukonsertista:"Morsetusta pieruilla. Yksi pieru tarkoittaa 'olen hereillä', kaksi pierua tarkoittaa 'mulla ois yks hyvä juttu kerrottavana', kolme pierua tarkoittaa 'kerro nyt helvetti jo se juttu!"

Mika keskeyttää jututtelun ja sanoo: tupakkatauko! Siihen perttu mainiosäänellä:"Tupakkatauon tarjoaaaaa: Varamiespalvelu!"

"Voitais viedä varastohuoneeseen se nenätrimmeri, kun sitä ei tarvita", Minna ehdotti...Johon Perttu:"Viedään jumalauta koko irtaimisto ja katotaan, mitä niille tapahtuu!"

"Miehillä genitaalipiste sijaitsee hanurissa"

Timo puhui pullon käsittely taidoista johon Perttu: "osaan mäki jotain, pyöritellä kiviä ilmassa ja näppäillä niitä!"

Arvuuttelivat et mitähän Iina mahtaa tehdä kotonaan, johon Perttu:"Se pelaa sitä XBoxia ja imuroi Pontusta!" (Pontus on Iinan koira!) Ja makeet Perdöö naurut päälle!

Perttu levitteli käsiä paljussa veden alla:"Ohhoh!...Sori Antti, se oliki sun perse!"

Antti ja Perttu paljussa: "Täällähän ui suklaamonni!"

Perttu ja Antti on paljussa nakusillaan ja yrittävät houkutella Hannaa mukaan, joka sanoo et hänen bikinit on märät eikä voi liittyy seuraan, niin Antti sano et ei se haittaa vaik tulet ilman, siihen Perttu että "meilläkin on tällaset norsubikinit, kun vetää kärsästä niin korvatkin heiluu"

"mitään en oo ottanu mutta balanssi katos!"

Oli puhetta siitä Antin mainitsemasta muurahaiskävelystä. Perttu sitten kysyi: "Kuinkaha paljon muurahainen pystyy syömään? Sehän on näin (näyttää koon sormilla) pieni. Maailmahan on täynnä ruokaa niiden mielestä."

Perttu puhuu Mikan kanssa muista kilpailijoista: "Ne rupee jo kyseleen, että monta kirjainta on yhdessä lapussa"..Perttu kommentoi meininkiä talossa: "Tää on jämävitsien kaatopaikka"

"Mulla on persekarvoja nilkoista päälaelle asti!"

Pertun kommentit tekemisen puutteeseen ja sanapeleihin viitaten: "Kohta ruvetaan vetämään jotain paneeleja irti, jos sieltä löytyisi jotain tekstiä"

Miehet miettivät vihreässä makuuhuoneessa "vapautumista" talosta ja karenssiyötä hotellissa. Perttu ilmoitti, että hän menee vetämään käteen hotellin parvekkeelle ja huutaa täysiä: "Mä vedän käteen ja kukaan ei nää mua!"

Suorassa lähetyksessä Mari Kakko kysyy Minnalta:"onko Kati hyvä suutelija?" Perttu tähän, että:"mitä täällä on oikein tapahtunut?" Tämän jälkeen Mari kysyy Pertulta, että:"onko Minna hyvä suutelija?" Perttu ei muista mitään eilisen illan imutteluista ja sanoo:"mistäs minä sen voisin tietää?"Tähän Perttu vielä lisäsi. "Nyt on kadonnu balanssi aika isolla kädellä, että... nonii"

Perttu häätöiltana, ennen häätöä: "Meitsi voi lähtee vetää täältä tänää. Mä en hiffaa ollenkaan. Mua vaan naurattaa koko ajan." "Mä kävelen sille lavalle. - mikäs sua naurattaa? - No sanopa se!"

"Me otetaan nää karkit nestemäises muodosssa, hiton käyneinä."

Terhi kysyi porukalta mitä tekisivät jos olisivat "siviilissä",kellon ollessa 19 tiistaina,Perttu: "Tiistait on perseestä,olisin nukkumassa".Vähän myöhemmin samasta aiheesta:"Voishan sitä tietysti näppäillä kiviä,mut ne on liian täynnä"

Sällit juttelee makkarissa,Perttu:" Saakohan sitä enää ikinä pillua, kun on ollu täällä.No,onhan sitä aina ennenkin joutunu maksaa"

Talossa mietittiin mikä olisi hyvä valinta leffa-iltaan,Perttu: "Miten ois Anaalipartio 3: Black Dicks,White Chicks"

Pihalla treenaattiin korista,Perttu:"Mä en osaa laulaa,enkä heittää koreja.Pitäsköhän mun mennä kahentoista tunnin lääkärinkäynnille.Jumalauta."

Juttu lähti siitä kun Perttu halus että muut arvaa mitä lukee Play-kaakaopurkin kyljessä (siis että paljoko purkissa on tavaraa) Mainittiin maito-purkki ja Perttu: "Ai että paljoko on litran maitopurkissa kaakaota? Selvä!"

Pöördismit Osa 10 Julkaistu 5.10.2005

Pertun ajatuksia:"Schwarzenegger on Floridan pormestari...Valittiinko Bush uudestaan presidentiksi?"

Perttu aamusella koripallon heittoa treenatessa:"Vesi on hyvä elementti.. Pallo on pyöreä.."

Mika, Perttu ja Antti puhuivat pihalla, varmaan viikkotehtävästä ja Perttu heitti: "Vi**u, susta on yhtä paljon hyötyy kun tosta suklaaky**ätikkarista!"

Tytöt kertasivat Antti A.n synttäri-illan tapahtumia kertomalla Pertulle, että tämä oli tyttöjen tanssiessa Nti Groovea vetänyt ihan jotain omaa tanssikuviota sohvalla. Perttu tähän ihan pokkana että:"Niin, siinä biisissä on se kohta:'Hän on neiti neiti Groove, sohvaan takertuu', niin se tanssijuttu sohvalla sopi hyvin siihen!"...Oikeissa sanoissa Nti Groove taitaa kuitenkin takertua juttuun, ei sohvaan.

Kilpailijat saapuvat pihalle sen jälkeen, kun ulkoikkunat ovat olleet peitettynä monta tuntia. Kilpailijat miettivät, onko pihalla olevan kiven alle piilotettu jotain. Siihen Perttu: "Siellä on kaksi edesmennyttä kilpailijaa. Siellä on joukkohauta."

Suorassa lähetyksessä Mari Kakko kysyy Minnalta:"onko Kati hyvä suutelija?" Perttu tähän, että:"mitä täällä on oikein tapahtunut?" Tämän jälkeen Mari kysyy Pertulta, että:"onko Minna hyvä suutelija?" Perttu ei muista mitään eilisen illan imutteluista ja sanoo:"mistäs minä sen voisin tietää?"

Perttu Antin synttäreistä:"En oo koskaan ollu näin hyvillä synttäreillä...ei rahaa menny yhtään!"

Perttu ottamassa Tex-Mex ruokaa ja huomaa tortilla pakkauksen: "FLUORI tortilloja...JESS!". "Eikun FLOUR tortilloja".

Iina kysyi että oonko kukaan saanut elämänsä aikana turpaan, johon Perttu:"En mä nyt oikeestaan, mitä sillon joskus pikku kossina jotain pientä... niin no kyllä joku sillon joskus Turus potkas mua päähän!"

"Pitäskö vetää huppu päähän ja leikkiä saatananpalvojaa, vai pitäskö laittaa pingismailan perseeseen ja leikkiä majavaa?!"

Puhuivat halailusta ja Perttu sanoo ettei ole halailijatyyppiä; "Keitin hyvät teevedet, halataan!" Ja Antti siihen että kun me haetaan sitä lämpöä siitä halailusta ja Perttu siihen: "Mä saan sen lämmön siitä teevedestä!"

"Täytyy mennä pian reilaamaan, että ehtii, koska kohta iskee toi vauvanteko päälle."

Tiina esittelee poikaystävänsä kuvaa,Perttu:"Toi on sen näkönen kaveri et se voi chillaa 15 tuntii, tai 15 vuotta!"

Perttu itsestään ja kavereista:"Tytöt tykkää hengailla meidän kanssa,mut ei vakituisesti!"

Terhi murjottaa,Perttu heittää:"Mulla oli yks tyttöystävä,joka söi sipsejä suruunsa.Ai ei kelpaa,no syö noita jääpaloja sitten!"

"joko on yks pakollinen perse otettu?" Perttu kysy antilta, joka katseli kameran kuvia.

Perttu Final countdown jorauksen jälkeen:"Hyvä kunto omasta mielestä,paska yleisesti!"

Perttu leikatessaan Australiaksi tarkoitettua kakkua:"Mä syön tän Reykjavikin tästä."

Perttu pyysi tytöiltä itse paistettuja keksejä:"Saisinks mä sellasen käsin paistetun keksin?"

"Synttärit ilman viinaa on sama kun hautajaiset ilman ruumiita!"

Perttu mikin pattereita vaihtaessaan:"Tänä iltana tulee hyvää settiä,kun saadaan humalatil1a!"

Mikan jälkeen Perttu ja Timo joutuivat meikkiin. Tiina meikkasi Timon ja Kathyn käsittelyyn pääsi Perttu:"Laita ihan vähän kajaanii silmiin", ja hieman myöhemmin Perttu Ihmetteli:"Miks naiset kääntää ripsiään kuppiterällä!"

"Ku syö kaks eriksee, ni se tuntuu paljo enemmältä ku yks", Perttu sämpylä-iltapalalla

"Ku käy kusella, ni ei uskalla kahta kertaa ravistaa, ku pelottaa että "kermat" lentää!"

arpovat tappelukavereita huomiseksi, koska veikkaavat hermokireää päivää näkkäri/vesi kuurin takia:Parit on arvottu johon Perttu:"Nonni ja nyt ku kuuri on alotettu(Klo.00.03), ni v*ttuilun saa alottaa välittömästi!"

Jatkoa näkkäri/vesi juttuun:
Miettivät miten vois syödä jotain muuta ku näkkäriä niin ettei BB huomaa!Lakupiipusta uusi versio ala perttu:"nötkötti hammasharja!"

Perttu katsoessaan mikroon makaronien perään:"Makaronit ovat tulessa."

"näppäilis vaikka kiveksiä viikon!"

Terhi:"Miehet saa orgasmin aktin loppupuolella"...johon perttu:"tai siis se akti loppuu siihen kun mies saa sen orgasmin!"

"Vihti tutuksi, tuhti v**uksi"

"onks kukaa vielä ollu paiskomassa tattii"

"kaikki p*ska on perseestä ja homoilu on miesten hommaa!"

"Minä olen Zeus ja isken salamani sinuun."

Pojat puhuu pois lähdöstä:"tekis ihan hirveesti mieli lähtee uittaa kiviä!"

"Elämä on kovaa ja ilman kovaa ei oo elämää"

Perttu asteli terasille ja ihmetteli säätä:"Täällähän on lämmin ja kylmä ilma"

"Jos rupeen halaan perunoidenkeitosta, voitte ampua mut!"

"kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä,koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua!"

Perttu Antin kiharasta: Ihan niin kuin Kari Salmelainen. (En muista sanasta sanaan repliikkiä)

"Leikitään nyt sitä hippaa"

Perttu tuskailee alituisesta talossa halailusta: "Vittu ku keitit hyvät perunat.. halataan!"Ja jatkoa "V***u sä pesit hyvin hampaat, halataan"

"Kerran baarissa närästi niin paljon, ettei menny alas kun valko-venäläinen. Join niitä sitten 7. Se autto, maitopohjane"

"Mun piti tehdä lapsi mut rahat ei riittäny synnytykseen"

Timo kysy Pertulta että kelpaako aamun sämpylä Pertsalle.. "JOO! Tää onki niin hyvää et taidan pistää taskuun"

Perttu kommentoi päiväkirjahuoneessa sitä, että putoamisäänestyksessä on kolme kilpailijaa: "Meitsi positiivisesti yllätty, mun mielestä ainakin."

Itkumuurihan tänne kohta pitäis rakentaa (pk huoneessa äänestyksestä puhuttaessa)

Joku kysy et kenen nää on ? (tampakseista) Perttu vastas et oli tee pussit vähissä, saa vähän lisä makua

Perttu naama pokkana:" Vettä ei saa oikeastaan heittää mihinkään tulipaloon"

"Hiukset on kuin sademetsä."

"Tulee kolmen viikon erektiohäiriö, kun tuolla kastautuu!" Perttu huuteli miehelle saunan ovelta. Kyse oli siis siitä, kun sen altaan vesi oli vaihteeks jääkylmää.

"Nakukokkien" tekemistä letuista Perttu kysyi mitä te laitoitte näihin?... Maistuu ihan Hubba Bubbalta!

Leikkas juustohöylällä sormeen: "Kirvelevä kokemus, ihan kuin virossa käynti!" Ja perään: "Illalla Irina 500 - aamulla Burana 600."

Tätä läppää paransi se, että Minna oli juuri tullut paikalle ja kysynyt: "Vediksäkin käteen?"

Muut tulivat onnittelemaan Anttia synttäreiden johdosta ja perttu vielä sangyssään. Muut kysyi Pertulta et näkikö jo Antille tehdyn hienon juhlahatun. Perttu tähän; "Joo,lähdetään larppaamaan. Voidaan lähtee hiisimetsään tänään etsimään taikasieniä"

Perttu tv-luvan maksamisesta: Ne aina lähettää niitä laskuja, mutta en mä viitsi maksaa kun mulla ei oo telkkaria.

Perttu Antti S:lle äänestystulosta odotettaessa kun Antti kertoo olleensa bb:n hakemuksessa pukeutunut naiseksi, johon Perttu:"V***u ooksää fagotti luonnostaa?"

Pertun uskonnollisia höpinöitä:"Joo kyllä se jesse(jeesus) on ihan deeku.. äijä tekee vedestäki viiniä!"

"Jeesus kopioi kaikki juttunsa kummeleista!"

Perttu tutki astiakaapin sisältöö, löytää oudon "kannun/kattilan"(tilavuus n. 2litraa)ja tuumaa:"Mikä tää on?"Kuultuaan, että haudutinkeitin, toteaa:"ai, mä luulin, et tää on litran mitta, mut vaan isommassa koossa!"

Perttu miettii huomista näkkäri/vesi kuuria:"meillähän menee ravintoarvot ihan reisille tossa huomenna. Täällä on kilpailijat niin nälissään et joutuu antaa luotiliivit kaikille!"

Perttu mietti S-kirjaimella alkavaa bändiä/artistia - "Mikäs se sophie evans on, kun on niin tuttu?"(Googlen hakutuloksen eka linkki:SophieEvans.com - contains images and video of hard core sex)

Perttu seuraavan pivän näkkäri/vesi kuurista:"Voi jumalauta, eikö siihen saa edes voita päälle laittaa? Mä syön omat kalsarini huomenna."

Ruokapöydässä porukka jutteli kuinka paljon jäi kutun-maitoa... Perttu yhtyi keskusteluun ja kysyi: "Paljonko sitä maitoa menee litraan?"

Perttu heitti viikkotehtävän epäonnistuttua:"Seuraava tehtävä on: Laskekaa kuinka monta prosenttia tehtävistä on onnistunut."

Perttu tuli vessasta "taas tuli mahast kilo p*skaa, tääl on alamitoitetut pöntöt!"

"Mun selkähän on karvasempi kuin toi lammas"

Pertun ja Mikan Teatterista. Mika:"ketäs se sinun lasten isä on?" Perttu:"Reino, Virtasen Reino, se posteljooni"

Pertun ja Mikan Teatterista...perttu:"mitenkäs nuori neiti on noin raskaaksi tullut!"

Luettelivat osavaltioita, d:llä alkavia.Perttu: "Denver...ei...Denzel Washington - oho, näyttelijä!"

Perttu tiskaamassa:"reikä katos... vaikka on vaahtoo ympärillä niin ei silti löydy!"

Perttu vuohelle:"Äläs nyt karkaa tai muuten jää nänni käteen!"

Porukka alkoi ajatusleikkiä siitä että vuohi olisikin uros ja Tiina vetelisi pukkia munista. Kun Tiina vatkasi ja vatkasi niin Perttu:"Kohta lentää kermat.."

Perttu vuohelle:"nasse setä on hyvin hyvin vihainen.. jos tissiä ei tuu!"

Perttu lypsyllä:"Sais vaa olla isommat suuttimet täl kamelilla!"

Pertun imitaatio BB:stä:"Täällä Big Brother, tililtänne on vähennetty 3000 €. Vittu kun tapoitte kutun."

Keskustelua juuston teosta..Perttu tuumaa: Oisko se juusto pitäny tehdä noista kutuista?!"

"Meitsi heiluu tääl Gringona viitta päällä."

Perttu maanitteli kuttua:"Annappas vielä sitä kannua vähäsen."

"Minä ja mun hobittikaverit"

Perttu kysyy Terhiltä:"tiedätkö sen jutun miks ruotsiin pitää mennä lapion kans?" Terhi:"Een!" Perttu:"Jokanen joka menee Ruotsiin heittää maata lapiollisen mereen niin katoo se koko maa siitä joskus!"

Perttu Tiinalle kun oli lähdössä Mikan kanssa tupakalle:"ei muuta ku liity joukkoon iloiseen, tupakan savuiseen!"

Pojat jutusteli iltapalalla:"Siitä pitää nauttii Lintsi, eikä vetää ku jotain tortilla rullaa..."

Erilaisia sanontoja pojat pöydässä muisteli niin Perttu siihen: " Oottekste tätä kuullu, näillä main sano hyttynen navan alla ku p***ua etsi..."

"Me säästetään aikaa ja käydään lintsin kaa sylip**kalla"

Perttu juttelee vuohelle:"sä et vissiin paljo shampoota käytä tossa turkin pesussa...mitäs ne pukit sanoo kun ne kampee sun selkään ku sulla on noin rasvanen turkki!"

"En mä kotona näin paljoa nuku. Mä oon ehkä löytäny tän nukkumisen kauneuden täällä."

"Munamaito? Tuleeks siihen munaa ja maitoo?"

"Pakko mennä suihkuun ku mun kassit haisee vuohelle"

Perttu kokeili vuohen mahanalusta:"on sillä säkit täynnä!".. tarkoittaen utareita!

"Vetikse toinen matskuu" Kattoen kilin p*skomista

"Katotaan, kumpi meist on pässimpi" ja pökkii Pikku-Antin(pässi) kans.

"kännissä ku vuohi", tuumailee perttu vuohen tokkuroinnista!

Miettivät Big Brotherin "Kymmentä käskyä". Perttu lohkaisi yhden: "Älä syö lähimmäisesi fanipaloja!"

"Ihminen aloittaa kuolemisen heti, kun se syntyy. Vaikka sä kasvat koko ajan, sä kuolet koko ajan."

Terhi ja Antti lypsämässä:"Onks kivat kivet?", Perttua kiinnosti.

Perttu pohtii: "vitsi että varmaan sattuis, jos toi kilipukki vetäis noilla sarvilla kiville"

Perttu vuohille: "Kuka teist on homo?"..vuohi:"Määä"

"Aah, turska haisee..Kyllä!Nyt on äijämäinen haju!"

"Hihaton paita on akan hakkaajien paita!"

"väkivalta verkkareissa on 2 raitaa ja 3:n raidan verkkarit on sitte verenpaineverkkarit!"

Perttu:"Oltiin Mikan kanssa tupakilla, ja sanoin mikalle et varmasti kohta tulee Antti S jämille...Ja eiköhän se kohta se saatanan papukaija sieltä tullu!"Viitaten Antin geesiin!

Perttu pyysi useasti varastohuoneen ovea auki, että saisi tavaransa:"Pikkulaukussa ei ole kuin tupakkaa, dödöä, hammasharja ja varastettu kylpytakki!"

"laskin just et tääl ois noin puoltoist tyttöö jokaiselle"

Perttu heittelee palloja, ja pieraisee, johon tokasee: "pallot repes!"

"Huomenna uus päivä, uudet kujeet ja uus stondis, vai mitä?"

Äänestuksen tuloksen selviämisen jälkeen.
"Tää oli toinen voitto putkeen, nyt tiedän jo että kolmas on varma voitto."

Perttu Antti S.:n pudottua: "mennääs vetää rööki... Nyt mun ei tarvii jakaa nää röökit kun kahen kanssa!"

Antti S:"seuraavan kerran ku sä perttu oot äänestyksessä mä äänestän sua." Perttu:"ei kantsi, mä tuun sun uniin!"

Pojat puhuu sohvalla p**kalla käynnistä:Mika:"Minun p**kani koostumus oli hyvin narumainen..Perttu:"Minulla oli sellanen köysimäinen, se oli sen verran paksumpi...Ja siitä pystyi suorastaan haistamaan sen päivällisen makarooni laatikon!"

"Vähän Karavaanarit on perseestä..Sori vaan Karavaanarit!"

Puhetta ohjelmasta:Joku tuumaili:"Me tehdään suomalaista huippu viihdettä"..Perttu istuskeli tuolissa ja heitteli palloa ilmaan:"nii just.V**u istumalla ja tekemällä ei yhtään mitään."

Perttu kasasi silitysrautaa kasaan ja ei meinannut onnistua:"mulla on kotona kyl samanlainen, mut siinä on vaan punaisia palloja... se on sellanen naisten silityslauta"

Iina, Tiina, Timo ja Hanna leikkivät sanaleikkiä, eläimiä jotka alkaa L-kirjaimella. Perttu luovutti: "Mä en tiedä ku kaksi eläintä ällällä, loira ja labradorinnoutaja"

Mika kysyi muilta minkä levyn nämä olisivat ottaneet mukaansa jos olisi saanut.Hanna:"Mä olisin ottanu Antti Tuiskun Ensimmäisen". Seuraavaksi Mika kysyi:"Entäs Timo?" Perttu ehti väliin:"Jani Wickholm! Onneksi olkoon olette löytäneet toisenne!"

Ruokailun yhteydessä Tiina alkaa luritella jotain jumppaloruja. Perttu: "Joo, noi on niitä mitä mäkin osaan - en vaan muista niitä"

"Rossipohja mikä rossipohja" kun Perttu ja joku muu pojista jaloillaan tömistelivät lattiaa..

Perttu harjotteli "vihkitoimitusta" naisten huoneessa Hanna ja kumppaneiden kanssa: "Sit mä kysyn siin että tahdotko jne ja sä vastaat sitte siihen että tahdon tai ehdointahdoin.."

"Mitä serkumpi, sitä herkumpi"

Perttu keskusteli joidenkin kanssa siitä, mitä kukakin tekee BB:n jälkeen eli onko jäänyt julkisuuteen tms. Kävi ilmi, että Perttua itseään kiinnostaisi esim. juontaminen/näytteleminen.

Perttu mietti, että kun vuoden päästä kaikki BB:läiset kokoontuvat yhteen ja keskustelevat siitä, mitä tekevät tällä hetkellä, niin Perttu sanoi jotenkin näin: "Mää myyn kuitenkin jotain Gym Stikkiä TV:shopissa. Se on semmonen jumppakeppi, joka taipuu."

"Hääpöydässä" Minna sanoi että lämpimän ruuan saa aloittaa, ettei tarvitse odottaa että kaikille on tarjoiltu, jos esimerkiksi vieraita on 120 niin siinähän ehtii ruoka jäähtyä johon Perttu: "Eihän tässä kylässäkään asu kuin 12 ihmistä"

Papin kiireistä kesää kyseli Pertulta joku, ja samassa uteli miten papilla on kiireitä talvella. Perttu siihen: "Eii ei.... otan hypyn ja vietän talven Thaimaassa... kesällä sitte taas"

Perttu papin roolissa ilmoitti ennen häälounasta: "Ruoka on sitten siunattu jo ennakkoon"

Mika ja perttu pelaa korkin heitto peliä.Pertulla on mysli kuppi pöydällä.Perttu Mikalle: "Pitää välillä ottaa tätä dopingia"

Perttu Antille saunassa: "voi olla Antti viimenen sauna meille täällä"..Antti: "niin voi!"Perttu: "Ja viimenen jonka ikinä oon ilman kaljaa!"

Miettivät kuka saa viimmeisen palan suklaata Perttu:"Se joka sanoo isomman numeron saa sen"..ja sitten.."se kuka pierasee ensin saa sen!" ja PRÖÖT!

Perttu luki kaikille lauantai-illan ratoksi eestinkielisiä tuoteselosteita ruokapaketeista. Minna tokaisi, että: onpa hauskaa lauantai-illan viihdettä kun yks lukee eestinkielisiä tuoteselosteita.. johon Perttu:"keksi ite parempaa tekemistä!"...Tähän Minna:"toi oli kyl paha...en keksi!"

Perttu muistelee menneitä:"Me saatin kerran myös päällikköidea. Tultiin baarista ja heiteltiin golfpalloja naapurin katolle. Sitten me huomattiin, että tuli Helsingin Sanomien jakaja, ja ruvettiin heitteleen sitä"

"Mitähän ne kärpäset on tonne mennyt kuolemaan", Ihmetteli Perttu kun kärpäsiä oli kuolleena lampun varjostimen sisällä. "Hyi! Mieti kun sä juot aamukahvia ja sinne tippuu kärpänen"

Perttu innostui suunnittelemaan, mitä piloja BB –talossa voisi tehdä ennen mahdollista pudotusta:"Telkkari levyinä maassa, suklaat sulatettu mikrossa ja karkkilaatikkoon kustu!"

Perttu mietti miten saisi ajan kulumaan sunnuntaina pudotuspäivänä:"Minua pitäis ruoskia niinku Jeesusta."

Nukkumaan mennessä, Perttu: "Noniin, Hyvää yötä. Mä en hali kun mä oon semmonen anti-halija". Menee Minnan ohi, joka halii juuri Mikaa "Oolrait, gimmi faif!"

"Hyvää yötä katsojat! Tiedätte kyllä kenet pitää äänestää huomenna jatkoon."

Siivosivat terassia ja Antti S. tokaisi: "Hyi hitto kun haisee pahalle toi Tolu"Johon Perttu jatkoi: "Eihän Tolu haise vaan tuoksuu, Tolu on hyvän hajuista"

"Kylläpä oli hyvää maitosuklaata, voi paska"

Mari Kakko kysyi suorassa lähetykseltä Pertulta yöstä, jolloin Kathy oli sen vieressä nukkumassa ja Perttu vastas: "Niin mä alotin tossa kaks viikkoa sitte sellasen selibaatin"

Tiina alkoi tapansa mukaan lukea Narniaa, johon Perttu sanoi: "Sori, mutta mä teen nyt hypyn." Tähän Tiina:"Mitä?" Perttu: "Syrjähypyn. Mä lähden lukee omaa kirjaa."

Joku kysyi, että jos BB antais valita, että otatteko viinaa vai nopat takasin, niin kumman valitsisitte. Perttu ei epäröinyt vaan vastasi: "Viinaa! Noppia vois sitten taas ruinata takas koko viikon."

Perttu istuutuessaan saunan lauteille, käsi palleilla: "vittu kivet on ihan täynnä."

Minna, Iina, Antti A ja Perttu istuvat sohvalla ja puhuvat itsetyydytyksestä ja siitä onko joku miehistä jo masturboinut.Perttu: "Mulla on nyt 3 viikkoa aikaa etten oo tehny mitään, edes masturboinut, ja nyt alkaa kyllä olo jo helpottaa, ei oo enää niin vaikeeta. Mutta sitä virhettä ei saa mennä tekemään että ostaa kaupasta jotain tarvikkeita missä on joku hyvännäkönen muija, esim. Eloveena purkki!"

"Nyt jos ois minttuviinaa sais minttukaakaota"

Keskustelua: mihin kiinnität eniten huomiota miehessä/naisessa.Hanna kertoi että eniten miehessä hän kiinnittää huomiota kenkiin, ja jos on aivan kauheat niin saa luvan lähteä.Perttu heitti perään että:Yks tuttu muija kysy mun kaverilta: -Onko noi sun kengät? -On joo kyllä ne on mun, vastas kaveri...No muija siihen suurin piirtein että: Lähetääks panemaan?

Pertulta kysyttiin että kumpaa arvostat naisessa enemmän? Tisseja vai pyllyä? Perttu vastasi että "Kyllä jos mä baarissa istun niin eka kannuja katon ja sit persettä"

JATKOA EDELLISEEN:Perttu pohdiskeli - jos pitäis valita, kumpi puoli (tissit/perä) tulee ensin vastaan kadulla, Perttu toivoisi, että takapuoli tulisi ensin.

"mä en stressaa oikeestaan mistään:mähän kuolen ennen ku oon 30 ja saan mahahaavan jos stressaisin kaikesta."

Perttu muisteli Rap-riimityksiään:"keksin eilen matti ja mervi –riiminkin, mitäköhän mä siihen mietinkään? siihen liitty ainakin puukko ja viinaa"

"pidä tunkkis p*rk*le, mä lähen ainakin röökille"

Iina mietiskeli sohvalla ääneen toisten kilpailijoiden suhtautumista, jos kaikkia rangaistaisiin hänen virheestään. Perttu: "Saippua sukkaan..."

"Bileisiin ei tarvita ku vähän huumorii ni se on siinä"

"Ilman viinaa alkaa imago hajota!"

Pertulle paljastui että Minna ei olekaan eronnut aviomiehestään vaikka seurusteleekin uuden miehen kanssa.
Minna: "Mä haluaisin nähdä mitä siellä nettisivulla lukee mun siviilisäädyn kohdalla". Perttu: "Melko naitu!"

Keskustelua Minnan miehistä ja Perttu kyseli kaikkea.minna kerto, että sen miehet ei ennen ollu ystäviä vaan tutustu Minnan kautta toisiinsa ja ovat nyt frendejä keskenään....Perttu siihen että:"Mitä jos ne rupeekin homoiks ja sä jäät ku lokkina luodolle. Mika ja Make alkaa homoiks ja sä joudut muuttamaan yksin johonkin kerrostaloyksiöön."

"sori jos mä pierasin mut musta tuntuu et on tullu olo niin kotosaks et voi piereskellä"

Keskustelua Ruoka tottumuksista,Perttu toteaa:"mä enemmän oon peruna miehiä... mielluummin perunaa ku riisiä tai makaronia...sori vaan kaikille!"(Lähiaikoina syöneet vain riisiä ja makaronia tuolla talossa!)

"tosi vihanen p*ska oli... en edes kerinny vetää pönttöö."

Perttu vinoilee talon tapahtumista.Perttu tulee wc:stä olohuoneeseen, epäilee vähän hädissään, että on unohtanut laskea pytyn kannen alas ja arvelee että siitä seuraa sitten rangaistus (Minna ja Iina olkkarissa...); remahtaen nauruun.Minna ja Iina purskahtavat nauramaan Pertun hätäilylle (kai ymmärtävät itsekin, miten pikkumaisista asioista ovat viime päivinä narisseet)Ja tilanne etenee, Perttu höröttää:"mä voisin tehdä sketsin tästä talosta" Minna rohkaisee: "tee ihmeessä"Perttu: "joo, joku avaa jääkaapin oven, mut sieltä ei saa syödä, kun pitää säästää.." Ja Perttu-nauru päälle.

Iinan jalkapuu session jälkeen iina, perttu ja joku muu(?) istuivat sohvalla ja iina kerto että tekeminen oli loppunu kesken, Perttu sit sano siihen että:"voishan siellä lukee kirjaa"...(muut sitte tuijottaa perttua) joka tajuaa: "ainiin mut eihän meillä ole kirjoja" (kun ne oli aiemmin takavarikoitu) ja naurahtaa..

Pelattiin pullonpyöritystä ja osuihan se vastausvuoro viimein Pertullekin, kysyjinä olivat sekä Antti A että Timo. Perttu siihen:"Tuleeks kaks kysymystä vai onks teillä yhteishyvä".

Perttu veti mustaa kiharaperuukkia päähänsä: "Täähän on ku Tamperelainen takatukka."

Iina tenttasi Pertun koulumenestystä. Perttu kertoi ettei lintsannut päivääkään ennen yhdeksättä luokkaa. Iina painosti Perttua omalla tyylillään. Perttu kertoi avoimesti kouluhistoriaansa: "Kävin ammattikoulussa koneistajalinjan. Olin kuukauden työharjottelussa ja sain kahden tonnin stipendin. Siihen loppu mun metallimiehen ura, ei ollu mun juttu"

Perttu sanoi oman sukunsa laululahjoista:"Meidänkin faijalle sanottiin koulussa,että saat vitosen jos et laula, mutta jos laulat niin saat nelosen." Perttu mainitsi myös serkustaan jota kiellettiin kuorossa ollessaan laulamasta:"muut laulavat kovalla äänellä ja (serkun nimi) aukoo sitten vaan suutaan!"

"Mulla ei oikeastaan ole juurikaan sävelkorvaa!"

Oli juuri selvinnyt, että Perttu ja Antti S. on ehdolla seuraavaksi putoajaksi. Antti siinä keuhkoaa: "Ollaan talon paskimmat jätkät, heheheheheh!", Perttu vetelee röökistä henkosia ja sanoo: "Vittu mä lähen täältä vaikkei mua äänestettäiskään."

Kun Hanna ja Timo pyysi päästä parisänkyyn nukkumaan, Perttu siihen: "vois vähän puistella noita lakanoita koska siellä voi olla mun munankarvoja!"

Iina tai Minna kysyi kundeilta, minkä ikäinen on vanhin nainen, jonka kanssa ovat olleet sängyssä. Perttu(22 vuotta):"Oon saanu vaan kolmekymppistä"

Perttu siivoilun lomassa:"mitä nopeammin sitä nopeammin!"

Perttu Hannalle, joka jynssäsi terassia:"No ei mut kylhän nyt linnunpaska on likaa mun mielestä." JA "Aattele jos tänne ois tullu ne Hitchkokin linnut ja vääntänyt tän täyteen torttuja koko pihan."

"Noniin, vedetään viimeset metrit ihan niinku asenteella ja tunteella. Noni, nurmikko saa kasvaa."

Porukat suunnitteli tulevia "häitä", joissa Perttu toimii pappina. Timo kyseli, mites ne papin liperit, mistä ne voisi tehdä. Perttu tähän: "Polta sä vaan tupakkaa ja puhu paskaa niinku tähänkin asti ja jätä järjestelyhommat meille!"

Perttu luki päivätehtävän ohjeita:"..ja työn valvonnan suorittavat Antti S. ja kuningas-Perttu!"

Perttu tuli takaisin taloon ensimmäisen äänestyksen jälkeen."Ostetaan mulle voiton kunniaksi kalja."

Kun selvisi, että ruokabudjetti on 1€/henkilö."Onhan sekin jotain, oon mä persaukisempikin ollut!"

Perttu klo.14.30: "Voi Jumalauta, oon ollu jo kymmenestä asti hereillä, enkä oo yhtään äkkikuolemaa ottanu välillä.."

"Avaan aukkoni vain sinulle, Mika"

Naiset juttelivat Mikan tilityksen kuultuaan voisivatko tehdä lapsen vieraan miehen kanssa kertomatta tälle.Perttu kuunteli keskustelua sivusta ja tokaisi sivusta:"Mä en tee kyllä ku omia lapsia"

"tuntuu et on vaan muna kasvanu täällä ollessa. ennen oli 22cm pitkä ja nyt jo 26cm."

"JAPANIALAISIA pornoleffoja"

"viimeks ku tyhjennin kassini ni se oli suoras live "äksönnissä"!"

Mika kertoo ku sen tyttökaveri oli pettänyt, ja mika oli yllättäny ne hommista niin se pettäjä mies oli seisonut mikan mukaan ihan hiljaa jossain nurkassa:"seiso siin kulmassa ihan hiljaa..." johon perttu:" TOTUUS:makas nenä poskella siinä lattialla!"sitten mika jatkaa:" en nähny muija pariin vuoteen"ja perttu taas:"TOTUUS:olit linnassa taposta 2 vuotta!"

"Hiljasessa vetessä ne kalatki kutee"

Perttu pidellessään Minnan kynsilakkapurkkia:"Tässä tuntee olevansa uransa huipulla".

Yhtenä yönä miehet järjesti pierukilpailun. Perttua ei oikein pierettäny, mutta muut vaativat tulosta. Perttu alkoi vispaamaan sängyllä maatessaan oikeaa jalkaansa:"Voinhan mä yrittää kehrätä, mutta tästä voi kyllä tulla paskat"

Perttu kertoi Terhille ja Hannalle toivovansa, että kun hänellä on jatkuvasti näitä "deit savut"(deja vu) -ilmiöitä, hän toivoo, että voisi kehittää taitoa niin, että näkis tulevaisuuteen.

Olisiko ollut toinen päivä kilpailijoilla talossa, kun Perttu ja useita muita kilpailijoita keskustelivat sohvilla.En muista mistä he keskustelivat, mutta lopussa Perttu heitti:"Paska säkä, jos ei pääse telkkariin!"

Kun Hanna alkupäivinä avautui pitkään kestäneestä suhteestaan, joka johti avioliittoon.Hanna kertoi myös, kuinka suhde oli loppunut ym.Kun Hanna sitten oli purkanut sydäntään pidettiin pieni tauko ja sitten Perttu yllättäen täräytti:"Oliko siistiä?"

Bile-iltana: "Taika kukka kuihtuu, viina päästä haihtuu"

"Mä meen heti vetään lottoo kun pääsen täältä!"

Pertun heitto Antti A:n merimiesasusta:"merimies on tullu tänne köli pohjas"

Perttu, Mika ja Antti A keskustelivat että miten tämä peli etenee. Perttu totesi:"Vittu joo mä lennän täältä ulos ja tuun takas kun talossa on enää neljä ihmistä!"

Yölähetyksessä kun Antti A., Mika ja Perttu keskustelivat: "Saiskohan täältä lähtiessä kahta naista?? Lintsi ei saa, suthan kuohitaan!"

"Vittu että pierettää vietävästi... ja vielä teeveessä!"

"kun nahkanousut natisee... tiedät mitä saapuu nurkan takana..."

Iina, Antti A ja Perttu puhuvat pornosta. Antti A sanoo ettei ole ostanut yhtäkään pornolehteä. Perttu sanoo: "Oon mää muutaman pornolehden ostanut mut vaan bongatakseni itseni kuvista Porin pornomessuilta"

porukka kokoontuu sohville illalla..kenties aloittaa Narnian lukemisen..Perttu tokas "mä odottelen edelleen sitä aikuisviihdettä tosta telkkarista"

"jos haluat masennuksen, käytä e-pillereitä!"

Perttu sano jossain vaihees ekal viikol tyyliin: "eihän täst tuu mitään jos ei saa edes näyttää itteensä kännissä tv:ssä ennen ku joutuu lähtee" "menee viikkorytmi sekasin jos ei koht saa brenkkuu"

antti s sano maatessaan sohvalla nahkahousut jalassa:"onpa hikinen olo", niin perttu siihen:"ai hikinen molo!"

porukka puhuu kauppaan unohdetuista tavaroista:"kohta ne aattelee että meistä ei oo ku tiekieloiksi moottoritielle"

"Nopat on viety... rahat on juotu"

"Kivet suussa!"

Paras Pertun "tokaisu" oli se kun kertoi juttua exästään, kuinka ekan seurustelupäivän aikana lähti jätkien kanssa laivalleJa se kommentti sitten perään: " Kun en mä ollut varma sitten aamuna seurustellaanko me vai ei"

"oijoijoii aijaijaii, ananas bananas coconuts oijoijoii.."

"lähti kuin talonmies peltikatolta"

"Arvatkaapas mistä löysin mun ex muijakaverin" "noh?" "meijän alakerrasta"

"En ole paha ihminen, mutta omenat ovat elinkeinoni!"

"No totta munassa."

Kun Minna tuli olohuoneeseen oman draamansa jälkeen ja tokaisi kysyen: näytänkö yhtään paremmalta, Perttu sanoi: "et päivääkään alle viiskymppiseltä!"

Kun joku kysyi, onko kortsuja. Perttu vastas: Onhan meillä näit ilmapalloja...

"Nyt paat kyllä omias niinku belgialainen perheenisä"

pertun kaverin tyttökaveri jätti sen ja sitte se pertun kaveri istu ja itki siellä traktorissa ja tuumaili et "akkoja tulee ja akkoja menee mut, kyntäminen pysyy!"

"nyt ku lähen tanssiin ni on taas on pari kaveria vähemmän."

lähtöhetki Janin kanssa talosta: "Hajotkaa Aamuihinne"

kun Perttu tuli takas taloon: "Kävelin väärästä ovesta"

ku Perttu tuli taloon, muut meni kattelemaan taloa ja tutki huoneita yms. mutta Perttu: "Saaks täällä polttaa?"

Perttu Mikalle: "Rikas jätkä kun tukkakin on nahkaa".

Perttu voitettuaan mölkyn: "Hyvä, että parhaatkin voittaa välillä".

"Mulle jää kaikki pikkusiskon kaverit, eli pikkusuolaset"

"Pikkusuolasta luvassa kun lähtee talosta."

"Eiks se liha oo sillon pilalla ku siinä kasvaa karvaa.."

Pertulta ku vedettiin partakarvoja ja ei tuntunu miltää ni Antti S. sano et se on juonu kasvonsaki tunnottomaks, Perttu: "Menin mä aa-kerhoon mut passittivat tänne ku täällä ei kuulemma saa viinaa."

"Jos täällä alkaa runkkaa niin vessankatto muuttuu tippukiviluolaks"

"Muistat sää meit, me tultii tänne viikko sitten, myö kaikki jätkät tässä näin...Voisit sää auttaa meitä? Paidankaulus alkaa kiristää..." (Antti A. esittää samaa kuin Perttu; repii paidan kaula-aukkoa ja pelleilee muutenkin siinä ) "Viini on loppu." Perttu:"Kuule hei, me kuultiin, et sää oo homo." Jätkät nauraa räkättää siellä kopissa

"Yllättävän hyvin tai hyvin ja hyvin sai yöllä unta" =)

"päästin yhest röörist raakaa jäykkää"

Kathy oli bileiltana käymässä Pertun viereen nukkumaan, niin Perttu tokaisi että "jos aamulla seisoo niin aloitan kyl heti toiminnan"

Iinan uteluihin: Ai perttukin on saanut pusun?Perttu:"Ei lähde raksamiehen aamu kunnolla käyntiin, jos ei kerran vetäse!"

Keskustelivat siitä ku alkovat huomaamaan et hannalla ja timolla alko synkkaamaan, ni perttu sitte vaan nakkas siihen väliin: "ku huomattiin asia, ni päätettiin jätkien kans hakata tuo timo porukalla"!!!

"timon kans käytiin kaupassa ja siellä ihasteltiin niitä karkkeja, ja huudeltiin toisille et missä sä oikeen oot!"

suunnittelivat Mikan kans, et pitäskö taas repästä jotain jos saadaan juomista..Perttu: "sytytetään toi tanssilava tuleen!

"kivat sulle ja sun heiluvilles!"

Mika kertoi että tykkää syödä paljon keksejä kahvin kanssa.Perttu tuumaa:"kahvilla KEVYESTI 20 keksii!"

"pitäskö mun tatuoida mustelma käteen!"

"Saiskohan sitä kahta naista kun täältä lähtee.. Oottekos jätkät saanu?"

"oon käyny Sindy Looperin keikalla, se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan"

Pertun monologeistahan se taisi alkaa: "Tiijätteks te... vi**u te mitään pelaatte."

4

3437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irma
      • helposti

        Pertun älykkyys on kilpikonnan luokkaa....
        Anteeksi eläintenystävät.


      • sua
        helposti kirjoitti:

        Pertun älykkyys on kilpikonnan luokkaa....
        Anteeksi eläintenystävät.

        "pertun älykkyys on kilpikonnan luokkaa.." Ei vittu osta elämä vitun ääliö!! Sun älykkyys tääl on vitun huonoa! "anteeksi eläintenystävät", sä osaat niin hienosti käyttää sarkasmiakin, et ihan meinas naurattaa alkaa!! Hommaa elämä kun ite oot noin fiksu ja säästä sarkasmisi muille kaltaisillesi kodittomille pummeille. Tietokoneaika kirjastossasi taitaa loppua joten takaisin kadulle PUMMI


    • PERTUN PÖÖRDISMIT

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe