Myytävänä kanoja ja kukkoja

tiputarhuri

Minulla olis myytävänä sekarotuisia maatiaiskanoja ja kukkoja. Muutto talvikanalaan alkaa olla enemmän kuin ajankohtainen mutta jengiä on liikaa. Kanat ovat kevättalvella ja kesällä syntyneitä pääasiassa mustia kirjavilla kauloilla ja päällä, kukot ovat kesän satoa, yhtä lukuunottamatta aapiskukkoja kaikki (yksi on musta/keltainen). Nuorimmaiset eivät vielä muni mutta vanhemmat pyöräyttelevät keskim. 5-6 munaa viikossa.Olemme Keski-Suomessa

24

8151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtään

      Löytyykö teiltä yhtään "minikokoista" kanaa?

      • tiputarhuri

        Minkä kokoinen on minikana.. Nämä ovat maatiaisen kokoisia, tosi paljon pienempiä kuin esim. niiden seurassa oleva ruskea hybridi.


      • tiputarhuri

        Yksi on kaikista pienin, hauskan näköinen taapertaja joka on todennäköisesti maatiaisen ja silkkikanan risteytys, ainakin höyhenistöstä päätellen, mikä muistuttaa enemmän karvoitusta kuin höyheniä...


      • tästä
        tiputarhuri kirjoitti:

        Minkä kokoinen on minikana.. Nämä ovat maatiaisen kokoisia, tosi paljon pienempiä kuin esim. niiden seurassa oleva ruskea hybridi.

        Kerran tuttavani osti maatiaiskanoja ja kukokkoja, jotka olivat huomattavasti suurempia jopa puolet, kuin meidän. Hybridikanoista en valitettavasti tiedä, minkä kokoisia ovat. Meidän kukko on ehkä puolet pienempi, kuin leghorn.


    • päin

      Missä päin asutte? Vois ehkä piipahtaa

      • tiputarhuri

        Asumme siis Keski-Suomessa Hankasalmella n. 40 km Jyväskylästä Kuopioon päin.


      • tietää
        tiputarhuri kirjoitti:

        Asumme siis Keski-Suomessa Hankasalmella n. 40 km Jyväskylästä Kuopioon päin.

        Liikumme joskus siellä päin. Mikäli lähiaikoina olemme tulossa sinne, otan yhteyttä tällä palstalla ennen sitä. Vielä haluaisin tietää, oletteko edes halukas luopumaan tästä "kanasesta" mikäli se on sopivan kokoinen meille?


      • tiputarhuri
        tietää kirjoitti:

        Liikumme joskus siellä päin. Mikäli lähiaikoina olemme tulossa sinne, otan yhteyttä tällä palstalla ennen sitä. Vielä haluaisin tietää, oletteko edes halukas luopumaan tästä "kanasesta" mikäli se on sopivan kokoinen meille?

        juu, kyllä ne ovat kaikki myytävänä, jätän tietysti itselleni osan mutta minulle ei ole väliä kuka jää.


    • titityyy

      tiejäkkö hatuuko ne kanaset..

      • tiputarhuri

        Kyllä ne hautoo, keväällä ostin 6 nuorikkoa ja nyt siivellisiä on 19 isäkukko. Tälläkin hetkellä yksi kiukkuinen emäntä istuu pesässä ja olisi turhankin hautomaintoinen...


    • naapurin koira teki tuhoja

      Niin vieläkö sulla on niitä ylimääräisiä kanoja, voisin olla kiinnostunut, kun naapurin koira kävi tekemässä tuhoja, ja parvi meni liian pieneksi.

    • suviliini89

      Paljonkos olis hintaa kanoilla?Meiltä sais muutama kana hyvän kodin maalta.Talvella olisivat navetassa..Mä asun tässä Pieksämäellä.Jos kiinnostaa myydä niin laita vaik mailia tännepäin.. :)

    • kanafarmari

      Olisko vielä niitä kanoja ja kukkoja jäljellä, tarvittisin molempia sukupuolia 1 kappaleen, tai ainaki yhen kukon ja kaks kanaa(riippuen hinnasta) ja voisitko kertoa paljonko makasais, ei tuota rahaa nimittäin niin hirveesti ois.

    • navetta odottaa asujaa

      Hei, vieläkö on kanoja? Jos on, niin ottaisimme 5 kanaa ja kukon.

      Ystävälliset vastaukset
      Teuvo Toivanen
      Tasakatu 3 B 19
      76100 Pieksämäki
      040 743 2800

      • tiputarhuri

        Kuten jo otsikko sanoo..ei ole näitä sekoituksia enään ollut muutamaan vuoteen.Tilalle ovat tulleet erilaiset rotukanat ja kalkkunat :(


    • kanat

      hei!
      oisko teillä mustaa kanaa.
      ja minkä hintaisia ne olisivat.vielä että missä kaupungissa asutte ja miten kanat saadan haetaaks me ne vai tuotteks te ne ?
      ystävällisin terveis:
      kanat

    • A,P ja R

      Paljonko kanat/kukot maksavat?

    • halukas kanan ottaja

      Hei! Olisimme todella kiinostuneita näistä vanhemmista kanoista ja olisi kiva jos voisitte ottaa yhteyttä, tälläiseen numeroon kuin: 0503506035 ja Sähköposti osoite olisi: [email protected]

      Terveisin: Kanojen ottajat.

    • eevee

      Ostaisin 20 kanaa kesäksi,onkos sula niitä vielä?

      • kananen

        Missä päin Suomea tarvitset kanoja?


      • seppo3
        kananen kirjoitti:

        Missä päin Suomea tarvitset kanoja?

        Vieläkö on kanoja saatavilla? Asun Oulun seudulla.


    • iikkaoulu

      Hei!! Möisitkö kanoja 10e kpl munivia? ja onko kuljetusta ouluun? T

    • Anonyymi

      Hei. Voitko soittaa numeroon 358 44 9741741
      tai mistä löytyy yhteystiedot

    • Anonyymi

      Missä yhteystiedot?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      92
      4070
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      25
      2856
    3. Hitaille omat kassat

      Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      222
      2098
    4. Jorma Lind kuollut

      Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2063
    5. Mikä on kaunein

      Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1446
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

      Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1300
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1109
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

      Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

      on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      945
    10. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      68
      914
    Aihe