Mitä tehdä, kun avomies on uskossa ja tuputtaa jumalaansa ja ties mitä lammasuskontoaan minulle=? Ja itse olen satanisti. Oikeasti ei jaksa enää tätä, ettei minun anneta pitää omaa oikeana pitämääni elämänfilosofiaa? Ei ole hyvä olla. Olen päättänyt aikoja sitten, että olen satanisti ja rakastan tätä aatetta, koska se on mielestäni niin OIKEA ! Mutta tuo sitten tuputtaa Jumalaansa ja käy gospelilloissaan. Eikä se minusta tunnu hyvältä. Kaiken lisäksi hän häpeää minua ja uskontoani, Ja moittii minua kavereilleen, että olen "syntinen ja typerä Saatananpalvoja! " Ei ole edes sitten viitsinyt netistä etsiä tietoa, mitä eroa näillä kahdella "uskonnolla on", koska ne ovat oikeasti kuin YÖ ja PÄIVÄ !!!! Voi helvetti en jaksa enää !:( Tuolla kun on entiset olleet vaan herrajeesus - ihailijoita, ja itse olen kasvanut ateistisessa perheessä ja veljeni on myös löytänyt satanismista oman filosofiansa.
Ongelma
5
696
Vastaukset
- #random
kiinnostaa kuule kiviäki.
- Albert_Antichrist
Jos olisit satanisti et olisi kirjoittanut tätä tänne.
En voi ottaa tätä tekstiä ihan tosissaan ja minusta tämä vaikuttaa joltakin huonolta vitsiltä.
Ota ero tai sano sille suorat sanat. "Ei ole hyvä olla"
No mikset sitten tee asialle jotain?
"Olen päättänyt aikoja sitten, että olen satanisti"
Ollakko vaiko ei olla ei ole satanistille kysymys. Joko olet, tai et ole.
"rakastan tätä aatetta"
Mitä? Satanismi ei ole kuin kommunismi josta joko pidetään tai ei pidetä. JOKAINEN rakastaa satanismia, sillä satanismissa ollaan oma itsensä.
"Voi helvetti en jaksa enää"
Mikäli et kestä suhdettasi, mikä ajaa sinut pitämään sitä yllä?- agares
Potkaise tyyppi pellolle.
- se...
...mies äkkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824