tyttökissa, 11 kk ja huomenna ollaan menossa leikattavaks. Eilen löydettiin etutassujen takaa, kylki-maha-rinnus kohdilta 3-5 kovaa pallukkaa. Onko jollakin muulla ollut jotain tälläisiä kisulla?? huomenna eläinlääkäri tarkastaa, mutta pistää huolestuttaa tollaiset pallukat. Kissa kuitenkin vasta 11 kk että voiko olla syöpää tai jotain, onko sellaiseen parannuskeinoja?
kissalla muutamia "pallukoita" ihon alla.
2
375
Vastaukset
- tulee mieleen
ensimmäisenä rintarauhaset ms..? oisko valeraskautta tms..ja sen takia turvonneet? mun emokissalla synnytyksen jälkeen turpos jumalattomasti juuri noista maharinnuskohdista.
en tosin tiedä varmaksi, mutta luulen näin.. ilmoita mitä lääkäri sanoi, kun oot käyttänyt!- tallukka
Eläinlääkäri oli ihan kummissaan mitä tää oli ja teki leikkauksen yhteydessä myös toisen leikkauksen eli otti yhden pallukan pois ja se lähetetään patologille tutkittavaks.. Aikaa tähän kuluu vaan kaks viikkoo ja tällä hetkellä se tuntuu tajuttoman pitkälle ajalle. Vakavalta kuullosti ja ei kyseessä siis ole maitorauhaset tai mitään sellaista kun osa oli tosiaan siellä etutassujen välissä ja siinä lähellä. Pelottaa kisun puolesta hirveästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613