Hei,
Pakko saada apua!!! Tietääkö kukaan???
Tiedossa toinen ovulaation induktio puregon-piikeillä. Ekalla kerralla aika piti varata kierron 5. päivälle, mutta mikä on käytäntö seuraavilla kerroilla, kun pistosopetusta ei enää tarvita? Voiko mennä jokin muukin päivä, kuin kierron 5. päivä? Menkat alkanee huomenna, joten sitten 5. päivä osuu viikonlopulle ja se ei ole reilua =(
Kiitos etukäteen!!!
Ovulaation induktio
Sii
2
1285
Vastaukset
- ei tarvinnut
varata aikaa vaan olin saanut reseptin aiemmin ja viidentenä päivänä aloitin pistokset itsenäisesti. Ultra oli sitten kierron 8 päivänä koska edellinen kierto oli ollut lyhyt ja viikonloppu oli edessä. Lopulta inseminaatio tehtiin kierron 14 päivä.
- katti
Mulle tehtiin inseminaatio clomifem kierrolla enkä saanut mitään pistoksia. Tuskastuin siihen että clomifemilla ei näyttänyt tapahtuvan mitään ja päätin kokeilla inseminaatiota clomifem kierrolla. Onkohan tuo pistos homma tehokkaampi? Itse nyt katselen miten ämmän käy, tuleeko seuraavat kuukautiset vai ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764