Moipss!,olisin kysynt simsseistä kantsiiko niitä hankkia vai ei!?? niissä pitäisi olla koiria ja lemmikkejä ennen kun ostan oks tietoa??
HELP ME! T: TYTT´ PITÄÄ VASTATA!
Sims
9
619
Vastaukset
- simsit!!!!
joo kantsii ne on iha parhiata
- sims
Ei kannattanutkaan ostaa sims peli koska mä vaadin että niis on eläimii niin ei ollut. :(
Mä vaadin! vastaukset kiito!s - ^LoHiKääRMe^
sims kirjoitti:
Ei kannattanutkaan ostaa sims peli koska mä vaadin että niis on eläimii niin ei ollut. :(
Mä vaadin! vastaukset kiito!sSinun pitää ostaa Lemmikit-lisäosa, niin saat eläimiä mukaan, siis jos puhut Sims 1!;)
Ja jos puhut kakkosesta, niin lemmikeistä ei tässä vaiheessa ole tietoa.. :| - lohikäärmelle! vastaus.
^LoHiKääRMe^ kirjoitti:
Sinun pitää ostaa Lemmikit-lisäosa, niin saat eläimiä mukaan, siis jos puhut Sims 1!;)
Ja jos puhut kakkosesta, niin lemmikeistä ei tässä vaiheessa ole tietoa.. :|Mä kyl vaadin et sims 2 on lemmikit! :) et silleest! :)
- mbmnbmb
lohikäärmelle! vastaus. kirjoitti:
Mä kyl vaadin et sims 2 on lemmikit! :) et silleest! :)
sims 2 ei varmaa lemmikkei mut sims 1 on marsu ja akvaario ja tietenkin jos haluaa voi ostaa siis sen lisäosan! nii ja mul on se sims 1 kenel on se?
- Sims
mbmnbmb kirjoitti:
sims 2 ei varmaa lemmikkei mut sims 1 on marsu ja akvaario ja tietenkin jos haluaa voi ostaa siis sen lisäosan! nii ja mul on se sims 1 kenel on se?
niin ostanko mä sims lemmikit niin siis mikä kennel===???? täh?häh? mälsä?
- Ansku^^
Sims kirjoitti:
niin ostanko mä sims lemmikit niin siis mikä kennel===???? täh?häh? mälsä?
No osta se sims 1(jos haluut vaan akvaarion ja marsun) mut jos haluut koirii/kissoi/jotain lintuja osta sit sims 1 ja sims 1 lemmikit. Mut jos eläimet ei kiinnosta aivan kauheest niin osta sims 2!!(maksaa 40-60 euroa.) Mä suosittelen sitä, vaik siin ei oo muit eläimii ku kaloja. Mä luulen et siihen tulee joskus lemmikki-lisäosa. Itelläni on sims 2 ja mä rakastan eläimii, mut ei se haitaa vaik siin ei oo! OSTA SIMS 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Minä vain
Ansku^^ kirjoitti:
No osta se sims 1(jos haluut vaan akvaarion ja marsun) mut jos haluut koirii/kissoi/jotain lintuja osta sit sims 1 ja sims 1 lemmikit. Mut jos eläimet ei kiinnosta aivan kauheest niin osta sims 2!!(maksaa 40-60 euroa.) Mä suosittelen sitä, vaik siin ei oo muit eläimii ku kaloja. Mä luulen et siihen tulee joskus lemmikki-lisäosa. Itelläni on sims 2 ja mä rakastan eläimii, mut ei se haitaa vaik siin ei oo! OSTA SIMS 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ansku^^!Saako sims1 marsujakin? Mulla on vain sims2 ja pleikkarin simssit. Vastaa pian:)
- kim1995
moi mul olis myytävänä sims lemmikit hinta 14 egee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025