Niin, Rakastan yhtä poikaa. Hänkin pitää minusta, luultavasti.
Ollaan hommailtu yhtä sun toista (pussailtu yms.) tässä ajan kanssa ja hän on jopa sanonut bestikselleni että tykkää musta.. Noh kuitenkin tästä kaikesta huolimatta hän ei pysty sanoa asiaa minulle...
Jaa, mikäkö tässä on säälittävää? Mulla on syömishäiriö.. Anoreksia näin tarkemmin.. Aina kun hän on muka ensin niiin kiinnostunut, mutta kuitenkin peruu puheensa, laukaisee se sen, että en pysty syömään... Jonkin aikaa mulla on sellanen hyvä jakso, että pystyn syömään jotain säännöllisesti, mutta nyt kun hän valehteli mulle päin naamaa, masensi se minut täysin.
Mä en yksinkertaisesti jaksa tätä enään... :'( Vastailkaa ihan mitä tahansa....
Säälittäväkö?
3
368
Vastaukset
- Big-Brother
En osaa sanoa muuta kuin, että kannattisi puhua asiat selviksi sen pojan kanssa!!!
Se poika taitaa olla vaan niin ujo, että ei saa "asioita sanotuksi". Ehkä on parempi jos sinä koitat
vaikka aloittaa keskustelun...
Ja koita hakea jotain apua siihen anoreksiaan...- .......
Kerro sille pojalle että anokreksias pahenee kun saat kokea tollasta paskaa.
Luulis sen pojankin ymmärtävän et on tosi kyseessä. - ......
....... kirjoitti:
Kerro sille pojalle että anokreksias pahenee kun saat kokea tollasta paskaa.
Luulis sen pojankin ymmärtävän et on tosi kyseessä.Kiitos vastauksista.
Mä yritän jossain välissä puhua tälle, mutta uskon että siitä ei tuu olemaan helppoa.. Itsekin kun jonkin verran ujo olen...
Toivon totisesti että hän ymmärtää, mitä en epäile, fiksu kun on...
Rupeaa itseäkin pelottaa, kun tietää että anoreksia voi johtaa kuolemaan, eikä silti voi sille itse yhtään mitään.. :S
Jumalan siunausta!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754