Mika Kallio näytti P.I:n kisassa taas mikä hän on miehiään tiukan paikan tullen. Kuten kisasta paljastui, Mika Kallio on pelkkää pullamössöä. Miksi Valentino Rossi on kova kuin kallio ja Sete Gibernau pelkkä pullamössö? Vastaus on kovuus. Kun mennään kelillä kuin kelillä kylki kyljessä kurvissa, niin Rossi ei anna tilaa vaan käyttää itse tilan 100 prosenttisesti. Vastaavassa tilanteessa Gibernau hellittää kaasua ja raottaa kulmaa ettei molemmat kaadu ja tuloksena on se, että Rossi menee edelle ja voittoon. Kallio muistuttaa monessa mielessä Gibernauta. Kun sataa Kallio on tunnetusti arka ja voittotaistelusta ulkona. Myös kylki kyljessä ajettaessa Kallio antaa periksi ja toteaa Tulosruudun haastattelussa marttyrimaisesti "mä jouduin antamaan tilaa ettei molemmat olisi oltu hiekalla"! Perkeleen Kallio, jos sä aiot voittaa mestaruuden niin siellä ei anneta tilaa vaan tila otetaan kuten Rossi tekee. Ja sitten ne kuuluisat hermot; Tiukassa tilanteessa Kallio tunnetusti hyytyy tai ajaa ulos. Kaksi kisaa on jäljellä ja ei tarvitse olla suuri ennustaja miten kauden loppu etenee. Paineiden alla Kallio taistelee sijoista 4-10 tai ajaa ulos Luthin ottaessa voiton ja mestaruuden.
Pehmeä Kallio mokasi taas
Turo-Inkeri
5
1863
Vastaukset
- Muro-Kinkeri
Älähän vielä innostu. Kyllä Mika voi vielä nousta. Moottoriurheiku on arvaamatonta.
- ...........
..Lüthikö sit kestää paremmin paineet. Kaatui paineessa ja sai munkilla pitää kakkossijan.
- on pidetty kinkerit
täällä on ollut kunnon kinkerit tai inkerit ,,,,
- Muromössö
taitaa väitellä kummankin minänsä kanssa,ei vaan huomaa kinaavansa itse molemmilla persoonillaan.
- Jösse
kaada ittelles vaan !
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576364
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381474- 491071
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875