Mika Kallio näytti P.I:n kisassa taas mikä hän on miehiään tiukan paikan tullen. Kuten kisasta paljastui, Mika Kallio on pelkkää pullamössöä. Miksi Valentino Rossi on kova kuin kallio ja Sete Gibernau pelkkä pullamössö? Vastaus on kovuus. Kun mennään kelillä kuin kelillä kylki kyljessä kurvissa, niin Rossi ei anna tilaa vaan käyttää itse tilan 100 prosenttisesti. Vastaavassa tilanteessa Gibernau hellittää kaasua ja raottaa kulmaa ettei molemmat kaadu ja tuloksena on se, että Rossi menee edelle ja voittoon. Kallio muistuttaa monessa mielessä Gibernauta. Kun sataa Kallio on tunnetusti arka ja voittotaistelusta ulkona. Myös kylki kyljessä ajettaessa Kallio antaa periksi ja toteaa Tulosruudun haastattelussa marttyrimaisesti "mä jouduin antamaan tilaa ettei molemmat olisi oltu hiekalla"! Perkeleen Kallio, jos sä aiot voittaa mestaruuden niin siellä ei anneta tilaa vaan tila otetaan kuten Rossi tekee. Ja sitten ne kuuluisat hermot; Tiukassa tilanteessa Kallio tunnetusti hyytyy tai ajaa ulos. Kaksi kisaa on jäljellä ja ei tarvitse olla suuri ennustaja miten kauden loppu etenee. Paineiden alla Kallio taistelee sijoista 4-10 tai ajaa ulos Luthin ottaessa voiton ja mestaruuden.
Pehmeä Kallio mokasi taas
Turo-Inkeri
5
1900
Vastaukset
- Muro-Kinkeri
Älähän vielä innostu. Kyllä Mika voi vielä nousta. Moottoriurheiku on arvaamatonta.
- ...........
..Lüthikö sit kestää paremmin paineet. Kaatui paineessa ja sai munkilla pitää kakkossijan.
- on pidetty kinkerit
täällä on ollut kunnon kinkerit tai inkerit ,,,,
- Muromössö
taitaa väitellä kummankin minänsä kanssa,ei vaan huomaa kinaavansa itse molemmilla persoonillaan.
- Jösse
kaada ittelles vaan !
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882