Alikon siirron jälkeen

Mummo

Kuinka nopeesti teillä alkion siirron jälkeen on alkanut kuukautiset, mikäli alkio ei ole kiinnittynyt? Onko mennyt se koko kaksi viikkoa?
Entä jos alkio on kiinnittynyt, niin onko silti ollut kuukautismaisia kipuja polttelua)? Tää on ihan pyyllystä tää piina ja epätietoisuus ja kuukautiset alkaa tietenkin kesken työpäivän ja miten sitten pystyy olemaan loppupäivän kun on varmaan tosi surullinen olo.

5

1340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun tapaus

Hei,

Takana on kaksi epäonnistunutta alkionsiirtoa. Ensimmäisellä kerralla kuukautiset alkoi kahden viikon päästä. Toisella kertaa meni vähän yli. Olen ollut kerran raskaana, mutta se meni kesken. Itselläni oli silloin selviä raskausoireita - näinä kahtena kertana ei ollut mitään...

Onnea sinulle! Kuukautistyyppiset oireet, sellaiset vihlaisunomaiset, ja keskeltä, ei siis munasarjojen kohdalta sivumpaa, oli minulla ainakin yksi raskausoire, kipeiden rintojen lisäksi.

• katti

Siskoni poika vaimonsa kanssa saa viikon sisällä koeputkilapsen..Joskus voi tärpääkkin!Itse jatkan clomifemin syömistä ja kokeilin viime kierrolla inseminaatiotakin ja nyt saa nähä miten käy, vai putoanko pilvehattaralta alas.. Takana on kaksi clomifem raskautta , jotka menneet kesken.

• Härkä 76

Minulla alkoi menkat 1 vko 2 päivää siirron jälkeen.
      Kaverillani alkoi tihuuttamaan paria päivää ennen raskaustestiä, eli yksilöllistä on.

Tsemppiä!

• anna

Minulla on kolme alkionsiirtoa takana ja kuukautiset ovat alkaneet aina reilun kahden viikon kuluttua. Eka pari päivää ihan onnetonta tiputtelua ja sitten vasta kunnolla. Jotenkin ärsyttävää kun kuukautisten alkaminen venyy, muutenkin on jo aivan hermorauniona. Lugesteron aiheuttaa minulle hirveää turvotusta ja kipuja. Vaikea siis tietää mitkä oireet johtuisi mahdollisesta raskaudesta...

• Nimetön

noin 16 pv siirron jälkeen. Toisessa 8 päivää...
      Saa nähdä nyt kolmannen kanssa, pp 7 menossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2950
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      360
      2630
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2378
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      29
      2363
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1928
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1459
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1452
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1383
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1319
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1301
    Aihe