tutustuin kyseiseen luodikkoon , mahdollisesti jälkiporaus .onko harvinainen ? panokset kalliita ja vaikea saada .
kaliiberi 25-20
9
8962
Vastaukset
- teikka
25-20 Win on Amerikkalainen kaliiperi ja käytetään vielä jossain määrin jenkkilässä. Patruunoita saa ainakin Winchesterin ja Remingtonin lataamana. Sako on jo poistanut kyseisen patruunan tuotannostaan. Hylsyjä ja latausholkkeja niin ikään löytyy kotitarvelataajille suomenkin markkinoilta.
Hieno "pien-kaliiperi" linnulle ja pienriistalle.
Itselläni on kaksi asetta kys. kaliiperissa ja toista, Sakon L46 :sta, käytän joka vuosi metsällä. Näppärä ase alle 150m matkoille.- Valto
Kyllähän ko. kaliberi on semmonen kaaripyssy,ettei sitä tositarkotuksella mukaansa ota. Näyttelyesine. Ei mikään muu.
- rmp
löytysi hyllystä 50kpl 20-25 patruunaa.kokovaippa ja sakolaisia.jos kiinostaa soita 0400-163930...
- aa
rmp kirjoitti:
löytysi hyllystä 50kpl 20-25 patruunaa.kokovaippa ja sakolaisia.jos kiinostaa soita 0400-163930...
mitäpä hintaa pidät nuilla? ois kiinnostusta!
- 25-20
aa kirjoitti:
mitäpä hintaa pidät nuilla? ois kiinnostusta!
asetalolla Virroilla näyttäs olevan 2,25 euroa kipale
- artilllery
Tämäkin patruuna olisi yksi parhaista lintupatruunoista yhdistelmäaseisiin, mutta kun Setä-Samuli on hyväksi nähnyt aseistaa suomalaiset sotakaliiperisillä pyssyillän, niin pyytkin ammutaan nykyisin 30-06 tai 45-70 kaliipereilla. Vähempi ei enää riitä. Jos vielä viilalla vähän pyyhkäsee kärkeä tasaseks ni jo toimii.....
- marlinisti
paukkuja saa vaikka kaupin matilta ovat hintavia kylläkin itse etsin 25-35 win(6,5*52r) hylsyjä latauskokeiluja varten kaupasta saa vain puolivaippa sellereitä ,samoin 7*57 hylsyt kiinnostaa , latausholkit myös olis tarpeen
- Anonyymi
Hei minulla on savage 25-20 mutta tämän kokoiset patruunat on liian pieniä käsittääkseni pitäis olla tuo 25-35 vai mitä mieltä olet isäukon perintö kivääri kyseessä eikä yhtään patruunaa tallessa kaverilla on 25-20 patruunoita mutta liian pieniä
- Anonyymi
Minäkin etsin 25-20 win patruunoita.Olisikohan jollekin jäänyt vanhan vipulukko winchesterin patruunoita ,Saimme aseen perintönä (on aselupa suoritettu) joten olisi mukava kokeilla osuuko sillä vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399