kaliiberi 25-20

fes

tutustuin kyseiseen luodikkoon , mahdollisesti jälkiporaus .onko harvinainen ? panokset kalliita ja vaikea saada .

9

8962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teikka

      25-20 Win on Amerikkalainen kaliiperi ja käytetään vielä jossain määrin jenkkilässä. Patruunoita saa ainakin Winchesterin ja Remingtonin lataamana. Sako on jo poistanut kyseisen patruunan tuotannostaan. Hylsyjä ja latausholkkeja niin ikään löytyy kotitarvelataajille suomenkin markkinoilta.

      Hieno "pien-kaliiperi" linnulle ja pienriistalle.
      Itselläni on kaksi asetta kys. kaliiperissa ja toista, Sakon L46 :sta, käytän joka vuosi metsällä. Näppärä ase alle 150m matkoille.

      • Valto

        Kyllähän ko. kaliberi on semmonen kaaripyssy,ettei sitä tositarkotuksella mukaansa ota. Näyttelyesine. Ei mikään muu.


      • rmp

        löytysi hyllystä 50kpl 20-25 patruunaa.kokovaippa ja sakolaisia.jos kiinostaa soita 0400-163930...


      • aa
        rmp kirjoitti:

        löytysi hyllystä 50kpl 20-25 patruunaa.kokovaippa ja sakolaisia.jos kiinostaa soita 0400-163930...

        mitäpä hintaa pidät nuilla? ois kiinnostusta!


      • 25-20
        aa kirjoitti:

        mitäpä hintaa pidät nuilla? ois kiinnostusta!

        asetalolla Virroilla näyttäs olevan 2,25 euroa kipale


    • artilllery

      Tämäkin patruuna olisi yksi parhaista lintupatruunoista yhdistelmäaseisiin, mutta kun Setä-Samuli on hyväksi nähnyt aseistaa suomalaiset sotakaliiperisillä pyssyillän, niin pyytkin ammutaan nykyisin 30-06 tai 45-70 kaliipereilla. Vähempi ei enää riitä. Jos vielä viilalla vähän pyyhkäsee kärkeä tasaseks ni jo toimii.....

    • marlinisti

      paukkuja saa vaikka kaupin matilta ovat hintavia kylläkin itse etsin 25-35 win(6,5*52r) hylsyjä latauskokeiluja varten kaupasta saa vain puolivaippa sellereitä ,samoin 7*57 hylsyt kiinnostaa , latausholkit myös olis tarpeen

      • Anonyymi

        Hei minulla on savage 25-20 mutta tämän kokoiset patruunat on liian pieniä käsittääkseni pitäis olla tuo 25-35 vai mitä mieltä olet isäukon perintö kivääri kyseessä eikä yhtään patruunaa tallessa kaverilla on 25-20 patruunoita mutta liian pieniä


    • Anonyymi

      Minäkin etsin 25-20 win patruunoita.Olisikohan jollekin jäänyt vanhan vipulukko winchesterin patruunoita ,Saimme aseen perintönä (on aselupa suoritettu) joten olisi mukava kokeilla osuuko sillä vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe