Nimittäin murrosiän alkamista. Tänään aamulla kun heräsin, tunsin heti et bokserit ja aluspaidan helma oli märkä. Katoin nopeesti housuun ja en heti tajunnu mitä mulla oli tullu housuihin. Voi itku se oli siemensyöksyä, limaa.
Sitä oli vielä tossa munan päässä, esinahassa.
Yritin vessassa pyyhkii paperilla, mut ei lähteny
pois housusta.
Voiks tulla limat yöllä jos ei oo vielä muna kasvanu eikä karvoja ilmestyny. Oon 15 vuotta jo
Toi kyssäri on siis et onks mulla alkamassa murrosikä. Mä en haluu et muna kasvaa ja karvat
Voiks joku sanoo et millon noi karvat ilmestyy??
Mä en haluu...
Sit ei mitää tyhmii vastauksia. VOI itku, karvat
HELPPIKÄÄ
2
508
Vastaukset
- Nuori_M
..voi tulla ja pitääkin... eikä mitään hätää vaan peset ne boxerit. :P
Sit se on viimestäänki ihan normaali murrosiän alkamis vaihe ja on muuten kivempaa että se muna ja karvat kasvaa jos vertaa siihen että niin ei missään vaiheessa tapahtuisi.. Enemmänm ne tytöt tykkää kun karvat kasvaa jo, kun että olisivat kasvamatta. :) - phc.
Karvajen kasvaminen kuuluu murrosikää, ja kyllä sinua varmaan katottais aika kieroon jos sulla ei 20v olis ollenkaan karvoja ja muna ei olis kehittyny :D Tuo on vaan normaalia... Olisit onnellinen että murrosikä on menossa ja kohta oot valmis kaikkeen kivaan ;> Ja jos karvoista ei tykkää, niin voihan ne aina myöhemmin ajella pois............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025