Onko minkälainen paikkakunta? Mukavia ihmisiä??
Hämeenkoski
7
1806
Vastaukset
- on!
sisäänpäin lämpiävä kylä joka ei kato uusia asukkaita hyvällä silmällä.Ite asuin siellä 6v ja kertakaan en ole katunut että muutin pois sieltä.Jos sun ei ole aivan pakko muuttaa sinne,niin älä mene,en suosittele,mut tää onkin vaan mun mielipide.
- eagle eagle
missäs tämmönen hämeenkoski sitten oikeen on ?
- Metrinmitta
Hämeenkoski alkaa kun Hämeenlinna loppuu Lahteen päin. Siellä!
- ilkka8555
Paskoja baareja ja tulossa on lisää kämpätkoulussa navetoissa tyhmää sakkia täynnä eikä siellä ole mitään
- Anonyymi
Älä tule ilmaa pilaamaan. Tää on meidän koti!
- Anonyymi
Ei sitä ilmaa tänne tarvitse tulla pilaamaan, kyllä se on pilattu Hämeenkoskella ihan itse.
- Anonyymi
Hämeenkoski tuo Hollolalle 2015 väkisin naittettu entinen periferia täynnä vuoden 1918 katkeruutta sukupolvien jälkeenkin,sekä 1939-1945 aikana saapuneita sudeettien jälkeläisiä joita tavan mukaan kiusattu niin sekin näkyy käyttäytymis mallissa ko kylä pahasessa, paikka täynnä pk yksin yrittäjiä koska eivät tule toimeen toisten kanssa eikä heille voi työntekijöitä tarjota kun eivät niidenkään päälle ymmärrä muuta kuin että ovat pelkkä kulu erä laiskoja paskoja, ja jos tässä kylässä aikoisi ansionsa tienata ei se voi olla paikallisen toiminnan tuloista koostuvalla pohjalla, kun töitä tarjotaan rinta rottingilla pimeänä kympillä tunti. Olen asunut koskella aika kauan ja siksi uskallan ja voin kirjoittaa tämän kaltaista tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307