Onko minkälainen paikkakunta? Mukavia ihmisiä??
Hämeenkoski
7
1903
Vastaukset
- on!
sisäänpäin lämpiävä kylä joka ei kato uusia asukkaita hyvällä silmällä.Ite asuin siellä 6v ja kertakaan en ole katunut että muutin pois sieltä.Jos sun ei ole aivan pakko muuttaa sinne,niin älä mene,en suosittele,mut tää onkin vaan mun mielipide.
- eagle eagle
missäs tämmönen hämeenkoski sitten oikeen on ?
- Metrinmitta
Hämeenkoski alkaa kun Hämeenlinna loppuu Lahteen päin. Siellä!
- ilkka8555
Paskoja baareja ja tulossa on lisää kämpätkoulussa navetoissa tyhmää sakkia täynnä eikä siellä ole mitään
- Anonyymi
Älä tule ilmaa pilaamaan. Tää on meidän koti!
- Anonyymi
Ei sitä ilmaa tänne tarvitse tulla pilaamaan, kyllä se on pilattu Hämeenkoskella ihan itse.
- Anonyymi
Hämeenkoski tuo Hollolalle 2015 väkisin naittettu entinen periferia täynnä vuoden 1918 katkeruutta sukupolvien jälkeenkin,sekä 1939-1945 aikana saapuneita sudeettien jälkeläisiä joita tavan mukaan kiusattu niin sekin näkyy käyttäytymis mallissa ko kylä pahasessa, paikka täynnä pk yksin yrittäjiä koska eivät tule toimeen toisten kanssa eikä heille voi työntekijöitä tarjota kun eivät niidenkään päälle ymmärrä muuta kuin että ovat pelkkä kulu erä laiskoja paskoja, ja jos tässä kylässä aikoisi ansionsa tienata ei se voi olla paikallisen toiminnan tuloista koostuvalla pohjalla, kun töitä tarjotaan rinta rottingilla pimeänä kympillä tunti. Olen asunut koskella aika kauan ja siksi uskallan ja voin kirjoittaa tämän kaltaista tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703906Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813109Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462143Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232093Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?551925TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341- 401270
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758