Onkohan joku saanut apuristikot 10 keskiaukeaman ristikon ratkaistua kokonaan?
apuristikot 10
5
528
Vastaukset
- Bella
Joka ruudus on joku kirjain. Ja niit K-kirjaimii
löyty 33 kpl.- hupsis
Kysyisinkin sinulta,että mikä on ristikon vasemmassa yläkulmassa se alus,jossa lukee mars ja vihje erosi kerkosta puuttuu myös.Itse asiassa koko vasen yläkulma on vielä avoin,mutta enköhän parista vinkistä saa sen ratkottua.
- nukkavieru
hupsis kirjoitti:
Kysyisinkin sinulta,että mikä on ristikon vasemmassa yläkulmassa se alus,jossa lukee mars ja vihje erosi kerkosta puuttuu myös.Itse asiassa koko vasen yläkulma on vielä avoin,mutta enköhän parista vinkistä saa sen ratkottua.
anni (sinnemäki), jos siitä olisi jotain apua?
- Bella
hupsis kirjoitti:
Anni se on, joka Kerkosta erosi. Ja se raketti on
menossa KAUAS. Jokohan näillä avuilla saisit sen
kulman ratkaistua? Kysele lisää, jos on vielä
ongelmia!
- hupsis
Kiitos kaikille,sain ristikon täyteen vihdoin ja viimein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462