Pertulla ainakin näyttäis olevan ihan kiitettävän kokonen, samoin Antilla. Antti vaan on muuten ihan äklö :(
Kenellä Big Brother talon isoin?
12
3362
Vastaukset
- kookoo
Minnalla.
- Asd
Että isoin on sillä vuohella
- ihan oikeesti.
taidat olla puutteessa?
- toooosi tyyyyhmiää
juttuja teillä nyyytttt!!
Tosin ei tuota ohjelmasta enää keksi mitään parempiakaan, ellei sit yöllä tapahdu jotain?!!
- Ilkiö
Hohhoijaa. Et sitten mitään fiksumpaa aihetta keksinyt?
Tuskin kovin montaa kiinnostaa. - Mikalla pienin
Joo oon kattelllu kans että pertulla on isoin tavara mutta mikalla taas pienin ei oo kyllä timollakaan mitenkään suuri tuo kalu..
- ...
..kaikissa ilman vaatteita tilanteissa peitellä kaluaan kädellä, joten veikkaisin että häpeää vähän pienuuttaan
- yiytii
... kirjoitti:
..kaikissa ilman vaatteita tilanteissa peitellä kaluaan kädellä, joten veikkaisin että häpeää vähän pienuuttaan
Huvitti sillon ku se joutu laulamaan sen ikkunaprinsessan, ja alotti "ei naisiin voi pieni poika nyt luottaa" ni antti ynnä muut huoneessa olijat repesivät samantien nauramaan :D
Liittysköhän jotenki asiaan - nähneet
kaikkien miespuolisten kilpaijoiden kalut täydessä iskussa? Ei kai johotpäätöksiä voi tehdä löysän lerpun perusteella?
- juttalii
tippujiakin sit kalun pituuden mukaan. Voi elämän kevät, et joku voi avata näin typerän jutun.
- mutta kas kun
ei siihen keskusteluun kummalla Kathylla vai Terhillä on suuremmat rinnat ole tullut tällaista "voi kun typerä ketju"-tekstiä.
- --------
Timolla on pienin, kun se sitä kokoajan peittelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735