Tervehdys.
Mikä olisi kestävää, mutta ei kiiltävää sormusmateriaalia? Vihkisormusta pitäisi miettiä, mutta kimaltelu ei oikein ole meiän juttu. Ja enempi tykätään lämpimistä kuin kylmistä(teräksen) sävyistä.
Kiitos jo etukäteen(:
ei niin kiiltävää materiaalia
5
877
Vastaukset
- tss
Esim. kultaa voidaan vasaroida tai hioa enemmän mattapintaiseksi, kysy kultasepältä tai liikkeistä.
- kultasepän myyjä
Eli kaikki pintakäsittelyt joudutaan yleensä uusimaan muutaman vuoden välein sormuksen kulumisesta johtuen. Varsinkin pelkkä mattaus kuluu kiiltäväksi aika helposti.
- possulainen
OSOITTEESSA KUN KLIKKAATTE PERSONAL GALLERY-kohtaa niin saatte esiin K.Saarikorven malliston! Katsokaa SEITSEMÄS KUVA VASEMMALTA!!! Siinä on puzzle - mattapintaisena toinen puolisko!! Niinkuin HARJATTUA TERÄSTÄ! Itse tykästyin! Kiiltävä ei aina ole paras mahdollinen tai edes kaunein... Eli kullasta saa myös mattapintaisen!
http://www.uniondesign.fi/UD_frameset/designers/KristianS_PG/ks.htm - possulainen
ruostumaton teräs käy myös sormusmateriaaliksi! Sitä varmaan saisi tosiaan myös "harjatuna"!! Kannattaa kysellä! Ainakin eräs saksalainen mies, joka tekee kasvojen siluetin sormuksen pintaan käyttää myös terästä materiaalina!
www.contura-ring.de- ent. eelia-76
Me juuri haimme vihkisormuksemme valmiina. Ne ovat terästä ja aivan älyttömän hienot!!! Hinta ei kyllä hävennyt yhtään jalompien metallien rinnalla, mutta voi jeskus kun on hyvän näköiset. Ja kuin tehty minun ja mieheni käsiin. Ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362395
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442088
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3271880- 1221529
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161445Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71318Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661046