voiko teijän mielest 14 vuotias seurustella?äitin ja iskän mielest ei voi!mitä mielt te ootte?
rakastunut tyttö
5
567
Vastaukset
- ...lol
no en tiiä...nyt sää varmaann kuolet!!!
- Clodia
voi aivan hyvin..kunhan ymmärretään pysyä erossa seksistä tarpeeksi kauan
- jebuee
oon ite 12 ja seurustelen että mitäpä siitä jos oot 14
- Ahaa
Jos huoltajasi on sitä mieltä että et ole valmis seurustelemaan niin hyvin todennäköisesti he ovat oikeassa sillä hyvin harva 14-vuotias on valmis seurustelemaan.
On aivan todennäköistä että moni 14-vuotias saattaa kuvitella että on valmis siihen mutta huoltaja pystyy kertomaan totuuden lapsen kypsyydestä kuin lapsi itse!
Olen sitä mieltä että 14-vuotiaan on hyvä katsella ympärilleen jos siellä sattuisi olemaan itselle sopiva ihastus mutta siitä pitää pystyä juttelemaan huoltajan kanssa. Koska historia on opettanut sen että 14-vuotiaana voi löytää oman elämän kumppanin! - jamelia007
kyllä voi ainaki mun mielestäni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349