outlook ei toimi kunnolla, tai toimii mut kun lähetät jostain muusta osotteesta postia niin outlook ei sitä vastaanota ennenkuin olet manuaalisesti itse valinnut>työkalut >lähetä tai vastaanota> ja sielt klikata tulevan postin palvelinta. Sit vasta tulee posti koneelle..Eli pitäs saada tuo automaattiseksi, eli kun postia tulee niin se kans tulee, eikä jää jonnekin lojumaan ennenkuin manuaalisesti sille mannat luvan..Muuten pystyt itse lähettää postia ja lähtevä palvelin toimii ihan normaalisti..
hermot menee outlookin kans!
7
407
Vastaukset
- asetukset
Työkalut>asetukset>laita ruksit, Lähetä ja Vastaanota viestit käynnistymisen yhteydessä, laita ruksi ja aika, Tarkista uudet viestit vaikkapa esim. 2-min välein tms.halujamasi aika.
- amarööri
mites mä en asetuksista löydä tuollaista vaihtoehtoa??muistan että jossain 98 wintoosassa tuon sai laitettua mut täs xp outlookista en löydä??
- sinä vai minä
minä en tiedä outlookista lähettäväni mitään, mutta jos sä lähetät niin sano mä.
- -kysyjä-
Jos se onkin Häkkinen?
- sinä vai minä
-kysyjä- kirjoitti:
Jos se onkin Häkkinen?
epäillä.
Mutta siirry Thunderbirdiin, piti vaan sanomani. MÄ siirryin jo.
- asenna.
Mä en outlookin matolootaa suosittele kellekkään, eikä siinä ole mitään niin erinomaista, että sen kanssa tarttis tapella!
- amarööri
pitää kokeilla tulilintua, sain kyl toimimaan tuon outlookinkin, oli eritavalla ilmaistu se asia..Ei muuta ku siitos vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780