Asumistukihan nousee marraskuun alusta, tietääkö kukaan tuleeko korotettu tuki automaattisesti niille jonka vuokra ylittää sen tietyn rajan vai pitääkö siitä tehdä ilmoitus esim. kelalle? olen saanut kahdenlaista tietoa!!
Asumistuen nousu 1.11
6
889
Vastaukset
- tulee!
Itse ainakin sain juuri eilen postitse päätöksen opintotuen asumislisän korotuksesta omalla kohdallani ilman mitään toimenpiteitä tai ilmoituksia. Joskus byrokratia jopa toimii=)
- raja olikaan?
Mikä sen on se raja euroina? Minulla on asumiskustannukset 218,44 euroa kuussa, jos en muista ihan väärin niin olen juuri muutaman euron sen rajan yläpuolella että saisin korotuksen.
Muistaako joku? - ...
raja olikaan? kirjoitti:
Mikä sen on se raja euroina? Minulla on asumiskustannukset 218,44 euroa kuussa, jos en muista ihan väärin niin olen juuri muutaman euron sen rajan yläpuolella että saisin korotuksen.
Muistaako joku?Asumislisäsi tulee nousun jälkeen olemaan 174,75e/kk.
- huimaa
... kirjoitti:
Asumislisäsi tulee nousun jälkeen olemaan 174,75e/kk.
Siis kokonaiset kolme euroa ja kaksikymmentä senttiä enemmän? Todellako?
Anteeksi, pitää poistua ja siirtyä vaaka-asentoon, ennen kuin kuolen nauruun. - veera
Nousiko opintotuen asumislisäsi todella?
Minulle kyllä tuli lokakuussa kirje, että nousisi nyt marraskuussa jopa 30 euroa (vuokrani 300)! Mutta eipäs kyllä mitään korotusta näkynyt tililläni....
- jos nousee
Jos olet opiskelija ja tarkoitat opintotukeen kuuluvaa asumislisää, niin se kyllä nousee ihan itsestään jos on noustakseen. Kannattaisi opetella käyttämään oikeita termejä. Asumistuki on ihan jotain muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944