Moi, Onko kokemuksia tampereen puhelinmyyntifirmasta ku NIKOLEX oy, onko hyvä firma? VASTATKAA PIAN!
NIKOLEX OY
8
4906
Vastaukset
- näin se on
Eiköhän se ole ihan yhtä hyvä/huono kuin muutkin puhelinmyyntifirmat. Ei se puhelinmyynti ole sen kummempaa missään muussakaan firmassa.
- Kessu
Sinuna en sotkeutuisi Nikolexin kelkkaan
- Piituli
Inhimillisyys ja moraali puuttuu koko firman toiminnasta ja johdolta. Törkeää nuorten työvoiman hyväksikäyttöä ja vielä "laillisesti"!!
pomot ajelevat ökyautoilla jne.. mites työntekijöiden hyvinvointi, palkkaus ja terveydenhuolto?? Käytännöllisesti katsoen niitä ei ole!!
Lehtitalot tietoisia toiminnasta mutta ovat hiljaa näistä puh.myyntifirmoista koska se on suuri tulonlähde niille.
ÄLKÄÄ VANHEMMAT ANTAKO LASTEN MENNÄ NIKOLEXIIN TÖIHIN.- työllistetty
ONPAS katkeraa puhetta...onkoHAN SITÄ MORAALIA SIELLÄ PÄIN OLLENKAAN
- :::shamei ataturk:::
Mainitset että nuorten työvoiman käyttöä muka "laillisesti". Eiköhän asialla ala pikkuhiljaa olla jo viranomaiset tarkistelemassa onko alaikäisten hyväksikäyttö laillista.
Ja jos lehtitalot ovat mielestäsi tietoisia toiminnasta niin ei tarvita kuin pieni sysäys rattaisiin niin kyllä kapula laulaa.
Yksi asia minua myös mietityttää, kuuluuko tämä Nikolex Suomen Suoramarkkinointiliittoon. Sitä kautta olisi hyvä alkaa purkaa vyyhteä. - airsoft-younger
:::shamei ataturk::: kirjoitti:
Mainitset että nuorten työvoiman käyttöä muka "laillisesti". Eiköhän asialla ala pikkuhiljaa olla jo viranomaiset tarkistelemassa onko alaikäisten hyväksikäyttö laillista.
Ja jos lehtitalot ovat mielestäsi tietoisia toiminnasta niin ei tarvita kuin pieni sysäys rattaisiin niin kyllä kapula laulaa.
Yksi asia minua myös mietityttää, kuuluuko tämä Nikolex Suomen Suoramarkkinointiliittoon. Sitä kautta olisi hyvä alkaa purkaa vyyhteä.Herran pieksut. Eihän mitään voi myydä ilmaiseksi tai veloituksetta. Onko siellä nikolexissa myyjät myymässä ilmaa?
Minulle tuli tuollainen soitto naishenkilöltä tai tyttöseltä tarkemmin ilmaistuna. Keskustelu meni jotenkin kaavamaisesti ja KERROTTUANI hänelle että en ole mitään ostamassa niin tuntui että hän vain innostui ja pitkitti tarkoituksella puhelua.
hetken häneltä tiedusteltuani "kaavamaisuudesta" tyttönen kertoi että tuo myyntipuhe hänelle oli opetettu ja sitä teki jokainen nikolexin myyjä. Eniten minua askarrutti se että jos olisin hyväksynyt että minulle voidaan toimittaa kolme kuukautta kodin kuvalehteä kuten tyttönen innostuneena pälpätti niin miksi minun täytyisi maksaa seuraavasta kolmesta kuukaudesta. Enhän näin ollen olisi saanut mitään ilman? Jäi outo tunne koska vertasin noita hintoja kustantajien suoriin tarjouksiin mm. Sanoma Magazinesilta suoraan tilattuna olisi hinta ollut huomattavan huokeampi ja säästö ollut merkittävä. Tilatkaa siis lehtenne suoraan kustantajien tarjouksista.
Aloin kiinnostuneena tutkia asiaa ja sain tietää että tuolla Nikolexilla on tosiaan aika nuorisoa töissä. Viime kesänäkin siellä oli nähty koululaisia jotka varmaan oli hädintuskin viittätoista täyttäny. Onnettomat olivat koulukavereittensa kanssa rankan työpäivän jälkeen kipittäneet tuonne "unelmien taloon vuolemaan kultaa" mutta ei varmaan kukaan ollu kertonu heille että ei kaikki kultaa mikä hetken kiiltää.
Onko kenelläkään tietoa on tästä Nikolexista vielä juttuja palkkaturvan tai työsuojelupiirin käsittelyssä? - uutelias?
airsoft-younger kirjoitti:
Herran pieksut. Eihän mitään voi myydä ilmaiseksi tai veloituksetta. Onko siellä nikolexissa myyjät myymässä ilmaa?
Minulle tuli tuollainen soitto naishenkilöltä tai tyttöseltä tarkemmin ilmaistuna. Keskustelu meni jotenkin kaavamaisesti ja KERROTTUANI hänelle että en ole mitään ostamassa niin tuntui että hän vain innostui ja pitkitti tarkoituksella puhelua.
hetken häneltä tiedusteltuani "kaavamaisuudesta" tyttönen kertoi että tuo myyntipuhe hänelle oli opetettu ja sitä teki jokainen nikolexin myyjä. Eniten minua askarrutti se että jos olisin hyväksynyt että minulle voidaan toimittaa kolme kuukautta kodin kuvalehteä kuten tyttönen innostuneena pälpätti niin miksi minun täytyisi maksaa seuraavasta kolmesta kuukaudesta. Enhän näin ollen olisi saanut mitään ilman? Jäi outo tunne koska vertasin noita hintoja kustantajien suoriin tarjouksiin mm. Sanoma Magazinesilta suoraan tilattuna olisi hinta ollut huomattavan huokeampi ja säästö ollut merkittävä. Tilatkaa siis lehtenne suoraan kustantajien tarjouksista.
Aloin kiinnostuneena tutkia asiaa ja sain tietää että tuolla Nikolexilla on tosiaan aika nuorisoa töissä. Viime kesänäkin siellä oli nähty koululaisia jotka varmaan oli hädintuskin viittätoista täyttäny. Onnettomat olivat koulukavereittensa kanssa rankan työpäivän jälkeen kipittäneet tuonne "unelmien taloon vuolemaan kultaa" mutta ei varmaan kukaan ollu kertonu heille että ei kaikki kultaa mikä hetken kiiltää.
Onko kenelläkään tietoa on tästä Nikolexista vielä juttuja palkkaturvan tai työsuojelupiirin käsittelyssä?Nikolex mainostaa itseään "suurien kustantajien" kuten Sanoma Magazinesin ja A-lehtien alihankkijana.
Mitenkähän on, jos noitten päämiesten tietoon saatettaisiin Nikolexin toiminta. Alaikäiset ja espanjan myyntitoimistot ym.
Tossa alkukesästähän eräs hollolalainen saman lajin lehtimyyntifirma pääsi poliisitutkintaan varainkeruurikoksesta epäiltynä, tarviiko päämiehelle olla perusteeksi rikostutkinta vai mikä? - nimimerkki
uutelias? kirjoitti:
Nikolex mainostaa itseään "suurien kustantajien" kuten Sanoma Magazinesin ja A-lehtien alihankkijana.
Mitenkähän on, jos noitten päämiesten tietoon saatettaisiin Nikolexin toiminta. Alaikäiset ja espanjan myyntitoimistot ym.
Tossa alkukesästähän eräs hollolalainen saman lajin lehtimyyntifirma pääsi poliisitutkintaan varainkeruurikoksesta epäiltynä, tarviiko päämiehelle olla perusteeksi rikostutkinta vai mikä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328