Elikkäs olen nyt Forest Havenissa ja pitäisi ettiä se Makar... ja pitäisi löytää jokin luola? ja missäköhän sellainen on ja miyen pääsen sinne? onko se saaren ulkopuolella vai pitääkö mennä sisäkautta sinne jotenkin... Ps: olen jo kattonut tuon
http://www.freewebs.com/lapipeluu/WW.html
sivun mutta en löydä sitä luolaa... :/
Wind Waker
7
300
Vastaukset
- MASTER
MAKAR LÖYTYI AINAKIN VESI PUTOUKSESTA KUN SINNE HYPPÄS MUISTAAKSENI GRAPPLE HOOKIN AVULLA. TÄTÄ ENNEN PITI TEHDÄ JOTAIN TEHTÄVIÄ, MUTTA EI NYT HETI MUISTU MIELEEN MITÄ. NO NE LÖYTYVÄT VARMAAN LÄPIPÄÄSY OPPAASTA, MUTTA JOS EIVÄT NIIN MINÄ YRITÄN ETSIÄ OMASTA LÄPIPÄÄSY OPPAASTA TARKEMPIA TIETOJA.
- lisä kysymys...
löysinkin melko pian tien sinne vesiputoukseen kun olin tänne kirjoittanut.. mutta nyt olisi toinen ongelma. Tuolla tuulen temppelissä. Olen saanu Big key:n ja vielä olisi yksi pikku avain käyttämättä ja en tiedä tietä tuonne bossin luokse... pitäisi kait mennä tuulettimen alle? mutta miten? tuolla läpipääsy oppaassa puhuttiin rappusista ja jostain kytkimestä... tuuletinkin puhaltaa.
- MASTER
lisä kysymys... kirjoitti:
löysinkin melko pian tien sinne vesiputoukseen kun olin tänne kirjoittanut.. mutta nyt olisi toinen ongelma. Tuolla tuulen temppelissä. Olen saanu Big key:n ja vielä olisi yksi pikku avain käyttämättä ja en tiedä tietä tuonne bossin luokse... pitäisi kait mennä tuulettimen alle? mutta miten? tuolla läpipääsy oppaassa puhuttiin rappusista ja jostain kytkimestä... tuuletinkin puhaltaa.
NYT SINÄ PAHAN KYSYMYKSEN HEITIT, OSAISIKOHAN MASTERZELDA AUTTAA PAREMMIN? NO MINÄ YRITÄN ELI OLET SAANUT HOOKSHOTIN JA PELASTANUT MAKARIN (LEHTIMIEHEN) TYRMÄSTÄ. JA ISON AVAIMEN OLET MYÖS SAANUT DARK KNUTEILTA.
SUN TÄYTYIS SAADA JOKU MAANALAINEN PORTTI AUKI JA ASTUA AVAIN OVEEN, TÄMÄ ON OMASTA LÄPI PÄÄSY OPPAASTA MUTTA MITÄHÄN MINÄ OLEN SILLÄ TARKOITTANUT. MINÄPÄ EN ENÄÄ MUISTA MUTTA TARKENNA VIELÄ NIIN SAATAN HIEMAN PÄÄSTÄKKIN KÄRRYILLE. - vielä..
MASTER kirjoitti:
NYT SINÄ PAHAN KYSYMYKSEN HEITIT, OSAISIKOHAN MASTERZELDA AUTTAA PAREMMIN? NO MINÄ YRITÄN ELI OLET SAANUT HOOKSHOTIN JA PELASTANUT MAKARIN (LEHTIMIEHEN) TYRMÄSTÄ. JA ISON AVAIMEN OLET MYÖS SAANUT DARK KNUTEILTA.
SUN TÄYTYIS SAADA JOKU MAANALAINEN PORTTI AUKI JA ASTUA AVAIN OVEEN, TÄMÄ ON OMASTA LÄPI PÄÄSY OPPAASTA MUTTA MITÄHÄN MINÄ OLEN SILLÄ TARKOITTANUT. MINÄPÄ EN ENÄÄ MUISTA MUTTA TARKENNA VIELÄ NIIN SAATAN HIEMAN PÄÄSTÄKKIN KÄRRYILLE.Juu hookshotin olen saanut, pelastanut makarin ja avaimet on... Ja tuon oppaan mukaan pitäisi mennä tuulettimen alle ja siellä sit mennä jotain rappusia pitkin ja lyödä silä hammerilla sitä... mutta kun en pääse sinne tuulettimen alle jos sinne pitäisi päästä.
Tässä ote tuosta kohtaa:"Palaa päähalliin ja ota Makar mukaasi. Pudottaudu alimmalle osalle. Mene tuulettimen alle ja ulos ovesta.
Tapa kaikki viholliset ja käytä koukunlaukaisinta maalitauluihin, jotka ovat seinällä. Liiku portaalta portaalle, kunnes pääset vasarakytkimelle. Lyö sitä vasaralla, jotta ovi seuraavaan huoneeseen aukeaa. Ota Makar ja jatka matkaa.
Tapa ritarit ja Bokoblinit, jotta tästä huoneesta tulee helpompi selvitä. Ohjaa Makar istuttamaan puu likaiselle polulle. Tuulettimet pysähtyvät. Käytä koukunlaukaisinta puuhun päästäksesi eteenpäin. Tapa Floormasterit ja jatka seuraavaan huoneeseen."
Jos tuo toisi mieleesi jotain, mikä voisi kenties auttaa.. - MASTER
vielä.. kirjoitti:
Juu hookshotin olen saanut, pelastanut makarin ja avaimet on... Ja tuon oppaan mukaan pitäisi mennä tuulettimen alle ja siellä sit mennä jotain rappusia pitkin ja lyödä silä hammerilla sitä... mutta kun en pääse sinne tuulettimen alle jos sinne pitäisi päästä.
Tässä ote tuosta kohtaa:"Palaa päähalliin ja ota Makar mukaasi. Pudottaudu alimmalle osalle. Mene tuulettimen alle ja ulos ovesta.
Tapa kaikki viholliset ja käytä koukunlaukaisinta maalitauluihin, jotka ovat seinällä. Liiku portaalta portaalle, kunnes pääset vasarakytkimelle. Lyö sitä vasaralla, jotta ovi seuraavaan huoneeseen aukeaa. Ota Makar ja jatka matkaa.
Tapa ritarit ja Bokoblinit, jotta tästä huoneesta tulee helpompi selvitä. Ohjaa Makar istuttamaan puu likaiselle polulle. Tuulettimet pysähtyvät. Käytä koukunlaukaisinta puuhun päästäksesi eteenpäin. Tapa Floormasterit ja jatka seuraavaan huoneeseen."
Jos tuo toisi mieleesi jotain, mikä voisi kenties auttaa..NYT TIEDÄN KOHDAN MUTTA LÄPI PÄÄSY OPPAANI KERTOO HIEMAN SAMAN ASIAN KUN SINUNKIN.
TÄSSÄ TOSIAAN SANOTAAN ETTÄ SAATUA MAANALASEN PORTIN AUKI, NIIN MENE AVAIN OVEEN. EHKÄPÄ SE PORTTI AUKEAA JOLLAIN KYTKIMELLÄ, MUTTA EN LÖYDÄ LÄPI PÄÄSY OPPAASTANI PAIKKAA ETTÄ MILLÄ. ITSE EN VALITETTAVASTI OSAA AUTTAA KUN VIIME PELI KERRASTANI ON JO YLI VUOSI, MUTTA TIEDÄN PAIKAN MITÄ TARKOITAT.
KYSYPPÄ MASTERZELDALTA NIIN EHKÄPÄ HÄNELLÄ TUOREESSA MUISTISSA TÄMÄ JUTTU. - Tajusin
MASTER kirjoitti:
NYT TIEDÄN KOHDAN MUTTA LÄPI PÄÄSY OPPAANI KERTOO HIEMAN SAMAN ASIAN KUN SINUNKIN.
TÄSSÄ TOSIAAN SANOTAAN ETTÄ SAATUA MAANALASEN PORTIN AUKI, NIIN MENE AVAIN OVEEN. EHKÄPÄ SE PORTTI AUKEAA JOLLAIN KYTKIMELLÄ, MUTTA EN LÖYDÄ LÄPI PÄÄSY OPPAASTANI PAIKKAA ETTÄ MILLÄ. ITSE EN VALITETTAVASTI OSAA AUTTAA KUN VIIME PELI KERRASTANI ON JO YLI VUOSI, MUTTA TIEDÄN PAIKAN MITÄ TARKOITAT.
KYSYPPÄ MASTERZELDALTA NIIN EHKÄPÄ HÄNELLÄ TUOREESSA MUISTISSA TÄMÄ JUTTU.Eli nyt kävin sitten joka huoneen läpi ja löysin sen kytkimen luokse... kiitoksia vielä kun vaivauduit vastaamaan tänne!
- MASTER
Tajusin kirjoitti:
Eli nyt kävin sitten joka huoneen läpi ja löysin sen kytkimen luokse... kiitoksia vielä kun vaivauduit vastaamaan tänne!
OLIKO MINUSTA SITTENKI APUA, NO SE OLI HYVÄ. OMA ALOITTEINEN ETSIMINEN KANNATTAA AINA, KYLLÄ PULMA YLEENSÄ RATKEAA JOS SAA EDES PIENTÄ VIHIÄ ASIASTA. KUN EN OLE PAIKALLA MARRASKUUSSA NIIN ZELDA KYSYMYKSET KANNATTAA KYSYÄ MASTERZELDALTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025