Siis asia josta tääl ny kirjoitetaan jatkuvasti mutta pakko kertoo taas yks:
Saan ansiosidonnasita n 900 kuussa
Teen säännöllistä kerranviikossa tapahtuvaa keikaduunia josta tienaan n 180 €
No, sitte ammattiliitto ottaa tietenki 50% sen palkan määrästä pois korvauksista. siitä 180 eurosta maksan 20% veroa...Laskekaas paljonko nautin siitä että käyn duunissa:
Joo hyödyn oikein 72 euroa enemmän kuussa kuin jos oisin kokonaan työttömänä...Ja siitäkin menee matkohin 8x seutulippu 3,40 = n 27 euroa
Opetus kallis siis: älä ota osa-aika työtä ennku oot laskennu ettet tee hyväntekeväisyyttä!!
älä mene
4
600
Vastaukset
- mieltä
Ei kannata käydä töissä. Itsekin osa-aikainen ja oon laskenu että jos käyn viikon töissä niin en saa mitään. Eli aivan sama ku makaa sohvalla, piereskelee ja sylkee kattoon koko päivän. Kyllä Suomessa on ihan kuralla koko eduskunta joka tämmösiä päättää. Mitäpä se niitä hetkauttaa kun ei ite tarvi tämmöstä kärsiä. Siellä sitä vaan mersulla ajellaan ja setelinippuja heilutellaan.
- säästyy
Kun on kotona, ei tuu matkakului, ei tarvi ostaa vaatteita joissa ilkee mennä ihmisten ilmoille,tai käydä kampaajalla, ruuat tulee halvaks kun tekee itse, duunis joutuu menee lounasruokalaan, kallista lystiä.
Palvelualoilla on hirvee työvoimapula, eikä ihme, annetaan nyt pari vuotta mennä niin katsotaan kuka sitte palvelee...Loppuu herroilta shoppaileminen kun ei oo ketää enää kaupoissa duunissa eikä ravintolois passaamas jne - Jämä
säästyy kirjoitti:
Kun on kotona, ei tuu matkakului, ei tarvi ostaa vaatteita joissa ilkee mennä ihmisten ilmoille,tai käydä kampaajalla, ruuat tulee halvaks kun tekee itse, duunis joutuu menee lounasruokalaan, kallista lystiä.
Palvelualoilla on hirvee työvoimapula, eikä ihme, annetaan nyt pari vuotta mennä niin katsotaan kuka sitte palvelee...Loppuu herroilta shoppaileminen kun ei oo ketää enää kaupoissa duunissa eikä ravintolois passaamas jneSaavat tilalle orjatyöläisiä, kun 2006 alkaa aktivointi työmarkkinatuella.
Mikäli kieltäytyy niin karenssi paukkuu ja 20% leikkaus toimeentulotuesta.
- Ammattiliittoko???
Minulle aivan uusi asia. Ammattiliittoko ottaa puolet.
Lienee kyse sovitellusta päivärahasta joka kyllä minunkin mielestäni on perseestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989