Mistä...?

....

Mistä saisi ostettua viisikannan?(netin kautta) kiitokset vastanneille :)

13

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hare

      Tarkoitatko pentagrammia vai pentaakkelia?
      Kaulaan vai pöydälle?
      Jos korua halajat niin esimerkiksi unio mystika ja aurinko myyvät...

      • AROSUSI-09

        Myydään nykyisin about joka Anttilan nuorten-osastolla...


    • korpin-kynsi

      Stuntmanista saa postiennakolla.Omani on ihan siedettävä, tosin oli mielestäni kuitenkin hieman kallis...

    • luminara

      Tarkoitatko siis kaulassa pidettävää viisikantaa? omani ostin aikanaan stuntmanilta. Siis tilasin ihan postimyyntinä mutta varmasti kyseisen liikkeen nettisivuiltakin löytyy...

      • ....

        Kaulassa pidettävää... :) kuinka paljon ne yleensä maksaa..? kun täällä pohjoisessa niihin harvemmin törmää... MInkä näköistä te suosittelisitte?? :)


      • lintunen
        .... kirjoitti:

        Kaulassa pidettävää... :) kuinka paljon ne yleensä maksaa..? kun täällä pohjoisessa niihin harvemmin törmää... MInkä näköistä te suosittelisitte?? :)

        Jos askartelupeukalo ei ole täysin keskellä kämmentä, niin ihan kotikonsteinkin saa tyylikkäitä pentagrammeja aikaan. Esimerkiksi puusta saa kauniita, tai sitten jos saa jostain käsiinsä hopealankaa, voi siitäkin tehdä vaikka mitä. Muitakin vaihtoehtoja on kymmeniä. Ja on varmasti yksilöllinen! :)
        Mutta helpompaahan tuo on kun netistä tilaa :)


      • ....
        lintunen kirjoitti:

        Jos askartelupeukalo ei ole täysin keskellä kämmentä, niin ihan kotikonsteinkin saa tyylikkäitä pentagrammeja aikaan. Esimerkiksi puusta saa kauniita, tai sitten jos saa jostain käsiinsä hopealankaa, voi siitäkin tehdä vaikka mitä. Muitakin vaihtoehtoja on kymmeniä. Ja on varmasti yksilöllinen! :)
        Mutta helpompaahan tuo on kun netistä tilaa :)

        Nyt kiinnostuin tuosta itse tekemisestä! :D saisikohan ihan tiimarista tuota lankaa?


      • lintunen
        .... kirjoitti:

        Nyt kiinnostuin tuosta itse tekemisestä! :D saisikohan ihan tiimarista tuota lankaa?

        No kyllä tiimarista varmaan jonkinlaista lankaa saa. Ihan oikeaakin hopealankaa saa kyllä jostain, mutta valitettavasti en ole ihan varma mistä, sillä oman lankani sain ystävältäni. Mutta siitä vain luomaan! Sillälailla saa kaikkein parhaimman pentagrammin minun mielestäni :) Siinähän voi vaikka tehdessä latailla siihen energiaa ja positiivisuutta ja suojeluloitsuja ja mitä vain haluaa.


      • ....
        lintunen kirjoitti:

        No kyllä tiimarista varmaan jonkinlaista lankaa saa. Ihan oikeaakin hopealankaa saa kyllä jostain, mutta valitettavasti en ole ihan varma mistä, sillä oman lankani sain ystävältäni. Mutta siitä vain luomaan! Sillälailla saa kaikkein parhaimman pentagrammin minun mielestäni :) Siinähän voi vaikka tehdessä latailla siihen energiaa ja positiivisuutta ja suojeluloitsuja ja mitä vain haluaa.

        Kannatteeko siihen laittaa rengasta ympärille? :) Mikä halkasija koko?


      • lintunen
        .... kirjoitti:

        Kannatteeko siihen laittaa rengasta ympärille? :) Mikä halkasija koko?

        No riippuu ihan siitä millaisen haluat :) Kyllä minä jonkinlaisen renkaan siihen laittaisin, tukee, ja on myös itsessään symboli. Halkaisija riippuu taas omasta mausta, minä löysin askarteluliikkeestä sellaisia 2-5cm halkaisijaltaan, ne oli aika käteviä näprätessä :)


      • lintunen
        lintunen kirjoitti:

        No riippuu ihan siitä millaisen haluat :) Kyllä minä jonkinlaisen renkaan siihen laittaisin, tukee, ja on myös itsessään symboli. Halkaisija riippuu taas omasta mausta, minä löysin askarteluliikkeestä sellaisia 2-5cm halkaisijaltaan, ne oli aika käteviä näprätessä :)

        Jos näpräämisestä innostut, näitä on myös mukava väsätä:
        http://www.teachersfirst.com/summer/dreamcatcher.htm


        ja kuvia:
        http://mansetori.uta.fi/media/juttu/?id=1562


      • luminara
        .... kirjoitti:

        Kaulassa pidettävää... :) kuinka paljon ne yleensä maksaa..? kun täällä pohjoisessa niihin harvemmin törmää... MInkä näköistä te suosittelisitte?? :)

        Riippuu varmasti aika paljon mistä sen hankkii omani taisi olla jotain kympin luokkaa(siis euroissa) en muista enää aivan varmaksi sellainen ympyrän sisään sijoitettu on mielestäni paras (itsellä juuri sellainen) ja muuten tiedän ongelmasi, itsekkin huomasin pohjoisessa vielä asuessani ettei pentagrammeja, puhumattakaan mistään muusta wiccaan liittyvästä tavarasta tms., tahtonut oikein löytyä muuten kuin netin kautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe