Mistä...?

....

Mistä saisi ostettua viisikannan?(netin kautta) kiitokset vastanneille :)

13

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hare

Tarkoitatko pentagrammia vai pentaakkelia?
      Kaulaan vai pöydälle?
      Jos korua halajat niin esimerkiksi unio mystika ja aurinko myyvät...

• AROSUSI-09

Myydään nykyisin about joka Anttilan nuorten-osastolla...

• korpin-kynsi

Stuntmanista saa postiennakolla.Omani on ihan siedettävä, tosin oli mielestäni kuitenkin hieman kallis...

• luminara

Tarkoitatko siis kaulassa pidettävää viisikantaa? omani ostin aikanaan stuntmanilta. Siis tilasin ihan postimyyntinä mutta varmasti kyseisen liikkeen nettisivuiltakin löytyy...

• ....

Kaulassa pidettävää... :) kuinka paljon ne yleensä maksaa..? kun täällä pohjoisessa niihin harvemmin törmää... MInkä näköistä te suosittelisitte?? :)

• lintunen
        .... kirjoitti:

Kaulassa pidettävää... :) kuinka paljon ne yleensä maksaa..? kun täällä pohjoisessa niihin harvemmin törmää... MInkä näköistä te suosittelisitte?? :)

Jos askartelupeukalo ei ole täysin keskellä kämmentä, niin ihan kotikonsteinkin saa tyylikkäitä pentagrammeja aikaan. Esimerkiksi puusta saa kauniita, tai sitten jos saa jostain käsiinsä hopealankaa, voi siitäkin tehdä vaikka mitä. Muitakin vaihtoehtoja on kymmeniä. Ja on varmasti yksilöllinen! :)
        Mutta helpompaahan tuo on kun netistä tilaa :)

• ....
        lintunen kirjoitti:

Jos askartelupeukalo ei ole täysin keskellä kämmentä, niin ihan kotikonsteinkin saa tyylikkäitä pentagrammeja aikaan. Esimerkiksi puusta saa kauniita, tai sitten jos saa jostain käsiinsä hopealankaa, voi siitäkin tehdä vaikka mitä. Muitakin vaihtoehtoja on kymmeniä. Ja on varmasti yksilöllinen! :)
        Mutta helpompaahan tuo on kun netistä tilaa :)

Nyt kiinnostuin tuosta itse tekemisestä! :D saisikohan ihan tiimarista tuota lankaa?

• lintunen
        .... kirjoitti:

Nyt kiinnostuin tuosta itse tekemisestä! :D saisikohan ihan tiimarista tuota lankaa?

No kyllä tiimarista varmaan jonkinlaista lankaa saa. Ihan oikeaakin hopealankaa saa kyllä jostain, mutta valitettavasti en ole ihan varma mistä, sillä oman lankani sain ystävältäni. Mutta siitä vain luomaan! Sillälailla saa kaikkein parhaimman pentagrammin minun mielestäni :) Siinähän voi vaikka tehdessä latailla siihen energiaa ja positiivisuutta ja suojeluloitsuja ja mitä vain haluaa.

• ....
        lintunen kirjoitti:

No kyllä tiimarista varmaan jonkinlaista lankaa saa. Ihan oikeaakin hopealankaa saa kyllä jostain, mutta valitettavasti en ole ihan varma mistä, sillä oman lankani sain ystävältäni. Mutta siitä vain luomaan! Sillälailla saa kaikkein parhaimman pentagrammin minun mielestäni :) Siinähän voi vaikka tehdessä latailla siihen energiaa ja positiivisuutta ja suojeluloitsuja ja mitä vain haluaa.

Kannatteeko siihen laittaa rengasta ympärille? :) Mikä halkasija koko?

• lintunen
        .... kirjoitti:

Kannatteeko siihen laittaa rengasta ympärille? :) Mikä halkasija koko?

No riippuu ihan siitä millaisen haluat :) Kyllä minä jonkinlaisen renkaan siihen laittaisin, tukee, ja on myös itsessään symboli. Halkaisija riippuu taas omasta mausta, minä löysin askarteluliikkeestä sellaisia 2-5cm halkaisijaltaan, ne oli aika käteviä näprätessä :)

• lintunen
        lintunen kirjoitti:

No riippuu ihan siitä millaisen haluat :) Kyllä minä jonkinlaisen renkaan siihen laittaisin, tukee, ja on myös itsessään symboli. Halkaisija riippuu taas omasta mausta, minä löysin askarteluliikkeestä sellaisia 2-5cm halkaisijaltaan, ne oli aika käteviä näprätessä :)

Jos näpräämisestä innostut, näitä on myös mukava väsätä:
        http://www.teachersfirst.com/summer/dreamcatcher.htm

ja kuvia:
        http://mansetori.uta.fi/media/juttu/?id=1562

• luminara
        .... kirjoitti:

Riippuu varmasti aika paljon mistä sen hankkii omani taisi olla jotain kympin luokkaa(siis euroissa) en muista enää aivan varmaksi sellainen ympyrän sisään sijoitettu on mielestäni paras (itsellä juuri sellainen) ja muuten tiedän ongelmasi, itsekkin huomasin pohjoisessa vielä asuessani ettei pentagrammeja, puhumattakaan mistään muusta wiccaan liittyvästä tavarasta tms., tahtonut oikein löytyä muuten kuin netin kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4888
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2741
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2514
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1943
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1842
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      88
      1671
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1612
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      1544
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1348
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1200
    Aihe