Nokia 6210

Alisha

Heips kaikki!

Onko teillä tietoa että myydäänkö ko. puhelinta enään? Kun olen jotain sellaista kuullut...

Olen nimittäin vaihtamassa puhelinta ja 6210 olisi mainio.

Ja sitten jos tiedätte joitakin hyviä nettikauppoja josta saisi halvalla puhelimia niin osoitteita voisi laittaa tänne :)

KIITOS ETUKÄTEEN!!!

8

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kännykkämyyjä

6210 on uutena poistunu markkinoilta muutama kuukausi sitte. Jostain saattaa löytyä vielä uutenaki hirveellä säkällä. Uuden hinta meillä (lahdessa) oli loppuvaiheessa 1890mk. Käytettynä löytyy aika hyvin ja hinta on 160-190€. Huuto.netistä kannattaa kattoo...
      onnea etsintään...

• Gsm-guru

Ei tartte ees hirveetä tsägää että löytää sellasen uutena. Lehdessä on tosi usein mainoksia "lisäeristä" joita liikkeet on tilannut.

• Santeri

Mulla on 6210 ollu nyt vuoden. Aikasempi 3210 oli paljon nopeampi. Nykyisellä puhelimella kestää ikuisuuden selailla valikoita. Varskinkin tekstiviestien lukeminen on tuskastuttavan hidasta!!! Ja kun puhelimella ei voi edes muokata soittoääniä itse, niin johan on! Itselläni puhelin on ollut huollossa 5 kertaa, jonka jälkeen Nokia myönsi kokonaan uuden 6210:n... Softat ei toiminu ollenkaan. Osta ihmeessä joku muu! En suosittele 6210:aa.

• Punainen laatikko

6210 on tarkoitettu business käyttöön jolloin tekstiviestit ja soittoäänet ovat täysin toissijaisia ominaisuuksia. Ko. puhelin on pitkälti tarkoitettu käytettäväksi kannettavan kanssa IR:än avulla. Sääli jos puhelin on ollut maanantaikappale. Nuorisopuhelimet ovat sitten erikseen.

• ex6210käyttäjä

N6210 oli meillä vakio kamaa duunissa, niiden keskimääräinen elinikä on vuosi ja sitten ne rupeavat pätkimään puheluita satunnaisesti.

Tyyppivikana 6210 näyttää olevan myös ärsyttävästi klonksuva akku.

Ole varovainen kun ostat käytettyä 6210 puhelinta, mekin pistettiin vanhat vaihdossa. :-) eli vahinko kiertämään.

Kuitenkin 6210 on hyvä data-puhelin.

• Alisha

Kiitoksia kaikille kommenteista!

Nykyään omistan 3310:n ja se on tosi surkee.
        Akku tosi huono (ollut mulla noin 1 ja puoli v) ja muutenkin välillä sekoilee...

6210 on vaikuttanut ainakin isän käytössä olevan luotettava puhelin. Sillä on ollut se varmaan saman verran kun mulla 3310, jos ei kauemminkin. Ja tyylikäs puhelin se kyllä ainakin omasta mielestä on!

Hankin kyllä uuden jos vaan löytyy... Ei viitti käytettyä ostaa.

• Daphne

Itselläni on taasen ihan päinvastasia kokemuksia ko. kännykästä. Huoltoon ei ole tarvinnut viedä kertaakaan ja muutenkin on toiminut todella hyvin.
      Mutta kannattaa muistaa puhelinta hankkiessa se, minkälaiseen käyttöön se tulee.

• Daphne

se tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2343
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      238
      1746
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      307
      1277
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      925
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      844
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      747
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      683
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      35
      671
    Aihe