Minä vain en yksinkertaisesti kestä Terhiä. Siis älyttömän rasittava pienistä asioista. Ei uskoisi että on niin vanha. Kun se tulee äänestykseen niin todella toivon että se häädetään ja äkkiä. Silloin minäkin äänestän ensimmäisen kerran!Vaikka mikään perttu-fani en ole, niin sanoisin että sen pojan soisi voittavan. Onhan hän aika viihdyttävä eikä lainkaan ärsyttävä, oma itsensä.
En pidä Terhistä!
7
552
Vastaukset
- Tepa paras
Ei käynyt sulle sellainen ajatus mieleen,että suljet television tai äärimmäisenä keinona heität telkun pihalle?Taidat ottaa LIIAN tosissaan bb sarjan,jos on noin vaikeaa hyväksyä terhiä?Jokainen saa olla just sellainen kuin on,se ei sun napaa kaivele millään lailla,taidat sinäkin olla joku neuroottinen vanhapiika joka on pärstältään yhtä kaunis kuin hevon v...
On se kumma,että teitä neurootikkoja vähän väliä tänne palstalle eksyy.Mene HOITOON jos noin rasittavalta tuntuu. - Tepa on sexy
Jos on noin vaikea hyväksyä erilaisia ihmisiä,heitä se telkku ulos ikkunasta.
Jokainen saa olla ihan millainen haluaa,se ei sun tai kenenkään muun napaa kaivele.On se ihme,miten teitä neurootikkoja aina uudelleen ja uudelleen ilmaantuu tänne.Oletteko kaikki samaan aikaan lomalla sairaalasta?Taidat itse olla perästä revitty vanhapiika joka on kateellinen terhille.Terhi on paitsi kaunis,niin myös fiksu.Samaa ei voi sanoa susta.- ~~~~~~
.. aika suurta älykkyyttä osoittaa, että lähettää kahdesti saman viestin vähän eri tavoin muokattuna.. vähintään yhtä säälittävä tuo sinun tunteenpurkauksesi kuin alkuperäinen viesti..
- ja sexy
Siinäpä naisen esikuva jokaiselle pissikselle.
- Sivusta seurannut
enimmäkseen just pissikset.Ikävää tekstiä kaiken kaikkiaan.Melkein jokaista haukutaan milloin milläkin nimikkeellä
- miäs
Sivusta seurannut kirjoitti:
enimmäkseen just pissikset.Ikävää tekstiä kaiken kaikkiaan.Melkein jokaista haukutaan milloin milläkin nimikkeellä
Ei ensin häirinnyt minua mutta on ihan totta että rasittaa ja jaksaa jauhaa paskaa, niinku, niinku, niinku, ihmiset kun keskustellaan ja rakentavaa keskustelua, voi Vidu! tuommoset tyhjän jauhajat, ja sen puheissa ei ole mitään järkeä puhuu asian ympäriltä koko ajan eikä jupinan jälkeen tiedä että mitä vittua se just sano. ällöttävä nauris minusta. mutta jos joku tykkää niin siitä vaan, minä en.
- kyllästynyt
joka rasittaa monia, ei voi ite sille mitään, et on ärsyttävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481159- 131073
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10106981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723