Minkälaiset vaatteet tropiikkiin?

fgj

Oon menossa aasiaan lähelle päiväntasaajan leveyksiä. Vaatteita varmaan saa sieltä ihan mukavasti, mut minkälaiset vaatteet kandee laittaa lähtiessä päälle, et ne ei päätyis reppuun koko loppumatkaksi? Onko farkut/reiskarit > 30 asteen lämpötiloissa överit?

10

2437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------

Farkut on ok. Niitä ainakin itse yleensä käytän ja niin tekevät myös paikallisetkin. Tietysti joskus siistimmätkin housut riippuen minne menee.

• plaa

farkut on hyvät. yleensä iltaisin tarvii kuitenkin pitkiä housuja ja farkut pysyy pitkään siisteinä. myös joku college/fleecepusakka, jossa vetoketju edessä on hyvä...

• vaatteet aatteet

vaatteet sinulla on päällä heinäkuussa suomessa ?
      onko tuo nyt niin vaikeaa, miten olisi t-paita ja shorsit ? tai pelkät uimahousut

• heittäydyit!

Oletko koskaan käynyt ulkomailla? Suomen 30 astetta kun tuppaa olemaan vähän eriasia, kuin vaikka Thaimaan 30 astetta.

• minusta se
        heittäydyit! kirjoitti:

Oletko koskaan käynyt ulkomailla? Suomen 30 astetta kun tuppaa olemaan vähän eriasia, kuin vaikka Thaimaan 30 astetta.

kun minusta 30 C on sama olipa missä tahansa, vai eikö muka ole ? on eri juttu mikä on ilman kosteus mutta eihän se nyt pukeutumiseen vaikuta juurikaan, ja minähän ehdotin uimahousuja eli ?

• todellakaan
        minusta se kirjoitti:

kun minusta 30 C on sama olipa missä tahansa, vai eikö muka ole ? on eri juttu mikä on ilman kosteus mutta eihän se nyt pukeutumiseen vaikuta juurikaan, ja minähän ehdotin uimahousuja eli ?

ole sama asia jos Suomessa on 30 ja jossain Emiraateissa tai Thaimaassa. Jos olisit kokenut niin tietäisit.

• -nainen-
        todellakaan kirjoitti:

ole sama asia jos Suomessa on 30 ja jossain Emiraateissa tai Thaimaassa. Jos olisit kokenut niin tietäisit.

Lämpötila Jakartassa 29 tarkoitti sitä, että yölämpötila oli noin 30-34 astetta ja päivällä lämpötila olikin sitten jo lähempänä 50 astetta joinakin päivinä jopa päälle sen ja ilman suhteellinenkosteus hipoi 100.

• Observeri

Päiväntasaajan kosteassa ilmastossa ainoa oikea tapa pukeutua on löysät puuvillasta tehdyt vaatteet. Unohda kaikki keinokuituiset ns. hengittävät retkeilykuteet vaikka myyjät niitä kuinka kehuisi.

• hiostaa

kyllä menee överiksi päiväntasaajan lämmössä.Suosittelen shortseja.Ja yleensäkin ohuesta kankaasta valmistettuja vaatteita.Itselläni ei tullut mieleenkään laittaa edes illalla mitään pitkälahkeisia päälle.Yölämpötilatkin yli 20.Farkut oli menomatkalla jalassa, mutta ne kyllä sai unohtaa reppuun loman ajaksi.

• todellakaan

Farkut/muut coolit pitkät housut ovat todellakin parhaat, shortseja käyttävät lähinnä pikkupojat ja maalaiset. Ja on kokemusta useasta kaupungista päiväntasaajan läheisyydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe