Oon menossa aasiaan lähelle päiväntasaajan leveyksiä. Vaatteita varmaan saa sieltä ihan mukavasti, mut minkälaiset vaatteet kandee laittaa lähtiessä päälle, et ne ei päätyis reppuun koko loppumatkaksi? Onko farkut/reiskarit > 30 asteen lämpötiloissa överit?
Minkälaiset vaatteet tropiikkiin?
10
2437
Vastaukset
- -------
Farkut on ok. Niitä ainakin itse yleensä käytän ja niin tekevät myös paikallisetkin. Tietysti joskus siistimmätkin housut riippuen minne menee.
- plaa
farkut on hyvät. yleensä iltaisin tarvii kuitenkin pitkiä housuja ja farkut pysyy pitkään siisteinä. myös joku college/fleecepusakka, jossa vetoketju edessä on hyvä...
- vaatteet aatteet
vaatteet sinulla on päällä heinäkuussa suomessa ?
onko tuo nyt niin vaikeaa, miten olisi t-paita ja shorsit ? tai pelkät uimahousut- heittäydyit!
Oletko koskaan käynyt ulkomailla? Suomen 30 astetta kun tuppaa olemaan vähän eriasia, kuin vaikka Thaimaan 30 astetta.
- minusta se
heittäydyit! kirjoitti:
Oletko koskaan käynyt ulkomailla? Suomen 30 astetta kun tuppaa olemaan vähän eriasia, kuin vaikka Thaimaan 30 astetta.
kun minusta 30 C on sama olipa missä tahansa, vai eikö muka ole ? on eri juttu mikä on ilman kosteus mutta eihän se nyt pukeutumiseen vaikuta juurikaan, ja minähän ehdotin uimahousuja eli ?
- todellakaan
minusta se kirjoitti:
kun minusta 30 C on sama olipa missä tahansa, vai eikö muka ole ? on eri juttu mikä on ilman kosteus mutta eihän se nyt pukeutumiseen vaikuta juurikaan, ja minähän ehdotin uimahousuja eli ?
ole sama asia jos Suomessa on 30 ja jossain Emiraateissa tai Thaimaassa. Jos olisit kokenut niin tietäisit.
- -nainen-
todellakaan kirjoitti:
ole sama asia jos Suomessa on 30 ja jossain Emiraateissa tai Thaimaassa. Jos olisit kokenut niin tietäisit.
Lämpötila Jakartassa 29 tarkoitti sitä, että yölämpötila oli noin 30-34 astetta ja päivällä lämpötila olikin sitten jo lähempänä 50 astetta joinakin päivinä jopa päälle sen ja ilman suhteellinenkosteus hipoi 100.
- Observeri
Päiväntasaajan kosteassa ilmastossa ainoa oikea tapa pukeutua on löysät puuvillasta tehdyt vaatteet. Unohda kaikki keinokuituiset ns. hengittävät retkeilykuteet vaikka myyjät niitä kuinka kehuisi.
- hiostaa
kyllä menee överiksi päiväntasaajan lämmössä.Suosittelen shortseja.Ja yleensäkin ohuesta kankaasta valmistettuja vaatteita.Itselläni ei tullut mieleenkään laittaa edes illalla mitään pitkälahkeisia päälle.Yölämpötilatkin yli 20.Farkut oli menomatkalla jalassa, mutta ne kyllä sai unohtaa reppuun loman ajaksi.
- todellakaan
Farkut/muut coolit pitkät housut ovat todellakin parhaat, shortseja käyttävät lähinnä pikkupojat ja maalaiset. Ja on kokemusta useasta kaupungista päiväntasaajan läheisyydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899