Sims2 koodeja:

Mellie

Tässä on toivon mukaan suurinosa sims2 koodeista:

ctrl sift c
-saat koodilaatikon essin painamalla noita.

boolProp snapobjectsToGrid false
-voit laittaa tavaroita "Yli ruudukon".

boolProp constrainFloorElevation false
-voit esim. nostaa maata kun yleensä ei ole mahdollista.

moveobjects on
-Voi laittaa tavaroita paikkoihin joihin ei ole yleensä mahdollista. Laita on tilalle off kun haluat koodin pois päältä.

aging on
-Estää ikääntymisen. Laita on tilalle off kun haluat simiesi taas ikääntvän.

caching
-saat tuhat rahaa
motherlode
-50 000 rahaa

boolprop TestingCheatsEnabled true
sitte paian shiftiä ja simiä yhtäaikaa tai postilaatikko.
-Näin tulee kaikkia mahollisia juttuja.Esim koodilla saa muun muassa naisen raskaaksi, alien vauvan, tarvepalkit täysille, mieliala jutun valkoseksi yms... tai itte saat vaikkapa ammeen puhtaaksi painamalla shiftiä ja ammetta... :) Ja paljon muuta. Muistathan tehä tämän koodin naapurustonäkymässä!!

boolprop TestingCheatsEnabled false
-koodin saa pois päältä.
tällä koodilla saa muun muassa naisen raskaaksi, alien vauvan, tarvepalkit täysille, mieliala jutun valkoseksi yms... tai itte saat vaikkapa ammeen puhtaaksi painamalla shiftiä ja ammetta... :) samoin naapurustonäkymässä!!

boolProp snapObjectsToGrid false
-voi tavaroita asettaa eri kohtiin kuin ne normaalisti ruudukolla asettuisivat. Koodin saa pois käytöstä kirjoittamalla boolProp snapObjectsToGrid true

intProp maxNumOfVisitingSims 8
-oit kutsua enemmän simejä juhliin. Lukua voi vaihdella ylös- tai alaspäin. Käytetään naapurusto-näkymässä.

autopatch
-peli etsii ja ilmoittaa mahdollisista uusista päivityksistä. autopatch off sulkee koodin.

help
-saat listan osasta koodeista

exit
-oodilaatikon saat pois.

intprop censorgridsize 0
-Poistaa sensuroinnin. laita 0 tilalle 8 niin saat sensuroinnin takaisin.

Simsin tekovaiheessa ainakin saa näitä pukuja kun käyttää:
BoolProp TestingCheatsEnabled true
-koodia (muista painaa lopuksi Shift n) Nämäpuvut on käytössä kun näytön oikeaan yläkulmaan tulee englanninkielinen tekstiloota, jossa ilmoitetaan, että nämäon käytössä.

11

1733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mellie

pituuskoodi puuttuu mutten millään muista sitä ;(
      Muistaisiko joku sen? siis että simien pituutta pystyi vaihtaan ihan polvenkorkuseksikin...

• Mellie

stretchSkeleton (jokin numero)
        - tekee simisi lyhyemmäksi tai pidemmäksi. 2.0 kaksinkertainen koko, 0.5 puolet...

löysin ton mun omasta edellisestä viestistäni :P

• jesh!

Hyvä, Mellie! Nyt toivon mukaan ainakin jotkut jättävät koodien kinuamisen vähintään kahdeksi päiväksi!

• ???

Niin kun sulla oli tossa toi koodi että sillä saa naisen raskaaksi ja alien vauvan niin miten se tehdään ?? Tuleeko se automaattisesti ?? Kun haluaisin alien vauvan eikä mulla ole hajuukaan mikä se niistä on..?? Voitko auttaa.. Tulaako se automaattisesti alien vauvva jos sen on tehny sen koodin naapurusto näkymässä.. Mä en tajuu niistä englannin jutuista mitään vaikka oon yrittänykki suomennella niitä .. Voitko auttaa !!? Nii ja noi palkit.. Apua miten.. oon vaan saanu sen simin sekaisin...

• Mellie

:( No en mäkään tosiaan mikään kielitaituri oo :P

Mut elikkäs teet sen boolprop...... koodin naapurustossa ja enter :)

sit vaa johonki perheeseen ja shift pohjassa klikkaat simiisi tulee niitä vaihtoehtoja ja sieltä pitää valita se alienraskaus... elikkäs koodin tehtyäsi et tosiaan ole heti alienraskaana.

Ja nyt pystyt ilman että teet mitään muuta, nii veteleen ne tarvepalkit täysille, samoin ystävyyssuhteissa, taitopisteissä (ne kokkaus, mekaniikka, siivous jne) ja kiinnostuksenkohteet myöskin ja luonnepalkit (siis ne siisteys, kiltteys jne)

hmm tosiaan en oikein muuten osaa neuvoa, jospa pyytäisit jonku kamusi tai vaikka vanhempas suomentaan niitä juttuja?? Mä pyysin mun kamun joka on kymppi tai ysi kaikissa kielissä :P

MUISTA älä tee íkinä sitä forse erroria se poistaa simisi!

• Mellie
        Mellie kirjoitti:

sit vaa johonki perheeseen ja shift pohjassa klikkaat simiisi tulee niitä vaihtoehtoja ja sieltä pitää valita se alienraskaus... elikkäs koodin tehtyäsi et tosiaan ole heti alienraskaana.

Ja nyt pystyt ilman että teet mitään muuta, nii veteleen ne tarvepalkit täysille, samoin ystävyyssuhteissa, taitopisteissä (ne kokkaus, mekaniikka, siivous jne) ja kiinnostuksenkohteet myöskin ja luonnepalkit (siis ne siisteys, kiltteys jne)

hmm tosiaan en oikein muuten osaa neuvoa, jospa pyytäisit jonku kamusi tai vaikka vanhempas suomentaan niitä juttuja?? Mä pyysin mun kamun joka on kymppi tai ysi kaikissa kielissä :P

elikkä siis tosiaan pystyt noi tarvepalkit yms veteleen täysille ilman että painat simiisi tai mitään muuta. sun tarvii vaan tehä se boolprop koodi naapurustossa ja painaa entterii ja mennä johonkin perheeseen. :)

• ???
        Mellie kirjoitti:

Joo kiitos.. Seliti ihan hyvin.. Mutta vielä yks kysymys että lukeeko siinä ku siihen tulee hirveesti niitä vaihtoehtoja että lukeeko siinä englanniksi että alienbaby ?? Ku mä en oo tollasta siitä löytäny :S Jos voit auttaa nii kiitos ja kiitos muutenkin :D

• banana-93
        ??? kirjoitti:

Joo kiitos.. Seliti ihan hyvin.. Mutta vielä yks kysymys että lukeeko siinä ku siihen tulee hirveesti niitä vaihtoehtoja että lukeeko siinä englanniksi että alienbaby ?? Ku mä en oo tollasta siitä löytäny :S Jos voit auttaa nii kiitos ja kiitos muutenkin :D

Pitsä lukee jotain
        "make me alien pregnancy", tai jtn vastaavaa

• minäpikkuinen

onko olemassa muitakin rahakoodeja olen tehnyt talon joka maksaa toooooooooosi paljon ja toi mother1ode ei aina toimi.kiitos, ja jos tiedät niin miten vois tehdä keiju koulun?

• sims2 pelaaja

jee aika hyvii koodei.

• sims hullu

oon miettinny miten saa simit alastomaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe