hei mua on kiinnostanu että mitä varten jokaisella kilpailijalla on sellanen pieni laukku koko ajan ympärillä??? miksi?? kertokaa mulle tyhmällle..
kilpailijoiden laukut
5
594
Vastaukset
- oikeesti
tosissaan?
siellä on kortsuvarasto, jos sattuu panettaan!- kelokas
Ne microfonit ;)
- tiedän kokemuksesta
Niillä on siellä radiolähetin, josta ne kuulee 24/7 MTV3:n uutislähetykset. Eihän niitä nyt oikeesti pidetä tietämättöminä ulkomaailman asioista1 Hei HALOO!
- huhhhhhu
No siellä on ne mikrofoooonit!!että me,joilla ei omaa elämää oo,voidaan seurata töllöstä niiden elämää ja kuullaanpa vielä mitä ne puhuukin!:)
- Kiki
huhhhhhu kirjoitti:
No siellä on ne mikrofoooonit!!että me,joilla ei omaa elämää oo,voidaan seurata töllöstä niiden elämää ja kuullaanpa vielä mitä ne puhuukin!:)
Ei muuten ole, siellä on radiolähetin, eli yksisuuntainen radiopuhelin, joka välittää johdon päässä olevan mikrofonin äänet studioon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069