Miten tuolla bb-sivuilla onkin tehty niin sekavaksi tuo 24/7 nettipalvelun käyttöön otto? Auttakaa viisaammat miten pitää toimia jos haluaa nähdä talon tapahtumia sillä 15 eeron alennushinnalla!
netti-tv:n tilaaminen
5
352
Vastaukset
- muuten
mahtaa olla, kuin hyvä nettiyhteys pitää vähintään olla, olen itsekkin ajatellut josko tuon 15 euron homman ottaisi... riittääköhän 512kb/s?
- puputti
200 jotakin ja toimii mainiosti.
- avuton
puputti kirjoitti:
200 jotakin ja toimii mainiosti.
tuleeko niitä ohjeita vai ei..
- puputti
avuton kirjoitti:
tuleeko niitä ohjeita vai ei..
Itse toimin näin: Ensin klikkasin sieltä vasemmalta valikosta katso livenä sitten siitä osta katseluaikaa ja sieltä sitä 15e TARJOUS klinkkiä maksoin verkko pankista tosi kätevää heti alkoi toimimaan ;)
- miäs
puputti kirjoitti:
Itse toimin näin: Ensin klikkasin sieltä vasemmalta valikosta katso livenä sitten siitä osta katseluaikaa ja sieltä sitä 15e TARJOUS klinkkiä maksoin verkko pankista tosi kätevää heti alkoi toimimaan ;)
Fuck shit fan! just sunnutaina lopetin sen pätkissä ostamisen ja maksoin sen 25e, voi perse! joten minun 24/7 tuli maksaan 37e, vakin vak kyllä pännii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323