Kämppis vai ei?!

kertokaa

Mitä kokemuksia teillä on kämppiksen kanssa asumisesta? Veiskö toisen kanssa asuminen yksinasumisen yksinäisyyden ja ahdistuksen pois? Vai pystyykö kimpassa asumaan rennosti.. Oletteko löytäneet hyvän ystävän sitä kautta?

6

6762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotenkin menee

nuorenahan se kämppis jotenkin menee,jos on vaan varaa asua yksin on paljon rauhallisempaa, kuin ei tarvi toista kämpässään huomioida.jos haluaa yksitysyytensä jakaa, niin sit menee käppiksetkin jos hyviä saellaisia on.opiskeluaikana asuin itse kämppiksen kanssa, nuorenahan sitä sietää kaikenlaista,enää en kyllä sellaista touhua kaipaa.

• näitä juttuja

Jos otat kämppiksen, osa rauhastasi on mennyttä. Mutta sen tilalle saat kenties kaveruutta/ystävyyttä, ainakin seuraa. Kumpi näistä painaa enemmän vaakakupissasi? Kämppis myös voi olla taloudellisesti järkevä valinta..molemmille! :)

• vastauksista

Olen kuitenkin jo jonkin aikaa yksin asunut ja sitten miettii että onko järkeä muuttaa kämppiksen kanssa, kun tosiaan se osa omasta rauhasta menee.. mutta kaipaisin todella jotain piristystä, niin vaihtoehtona mietin kämppiksen hommaamista, kun nykyisistä kavereista ei ole muuttamaan samaan asuntoon kanssani..saisi ainakin aina höpöttää jotain ohimennen toiselle. Taidan hiukan masentua paljon yksin ollessani, kaipaan ihmisiä ympärilleni. On vaan iso kynnys lähteä sitten asumaan toisen (tuntemattomankin..) kanssa, entä jos se onkin hirveetä ja ei yhtään oma juttu, ei jaksais olla koko ajan muuttamassa.

• Sunny

Itse myös tota samaa asiaa tässä puntaroinut,ihan rahallisestikin,,,helpottais huomattavasti..ja sais itteasias aika kivoja ja isoja kämppiäki halval,jos kaksi ihmistä,,,nyt siis kämppiksen metsästys alkakoon mulla ;)

• Miss_Darkness

... en suostuisi kämppistä ottamaan mistään hinnasta. En vaikka kyse olisi jostain kaveristani. Sen verran arvostan omaa rauhaa, vaikka kämppis tulisi ehkä taloudellisesti halvemmaksi kuin yksin asuminen.

Toisaalta kultani käytännössä asuu luonani, eikä se seikka taas häiritse omaa rauhaani millään tavalla. On mukavaa, että on seuraa ja joku jonka kanssa jakaa asiat (emme siis virallisesti asu yhdessä). Jostain syystä en kuitenkaan pystyisi kuvittelemaan kämppistä seurakseni, luultavasti tulisin hulluksi...

Mutta tämä nyt on vain minun näkökantani asiaa.

• unelmakämppis(kö)

Oma kämppikseni on muuten ihan siedettävä, mutta yksi vika löytyy: jätkä syö/juo asioita mitä minä olen ostanut omaan käyttööni... Huomasin just et jotenkin jääteetä on jäljellä vaan pari desiä, vaikka kyseessä olevasta 1,5 litran purkista oon ite juonu vaan 2 lasillista... Ei tietenkään mitään isoja rahallisia menetyksiä oo tapahtunut, mutta hieman vi...siis potuttaa. Kysyis edes lupaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      239
      4613
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3055
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1703
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      79
      1451
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe