Hei!
Suositelkaa hyvää hypnoterapeuttia Jyväskylästä? Onko täällä päin hypnotisoijia? Kysymyksessä olisi syömishäiriöhoito.
Jyväskylän hypnoterapeutit
7
1542
Vastaukset
- ei saa mainostaa
Näillä palstoilla ei kannata kysellä tuollaisia.
Linkkejä löytyy vaikka millä mitalla netin kautta.Sitä paitsi mikä on toisen mielestä ok voi toisen mielestä olla ihan huuhaa-juttu.
Suomessa on tosi laaja valikoima on tosi taitavia ammattilaisia ja sitten on vain pelkkiä rahastusautomaatteja. OLE TARKKANA!!Kenet sitten valitsetkaan!!!- orava
Apuaa.. tuntuu että muutun taas oravaksi.. ja isoksi sellaiseksi.. Missä on Pentin nummeroo? Onko kellään käpyjä? Tahtoo puunoksalle.. mitä mie teen? Kohta mie en mahu autoon... Millä mie sitten töihin meen? Kohta mie en mahu kuorma-auton lavallekaan. Penttiii.. tee minusta taas talitinttii..
- Ihmisten aliarvioimista
orava kirjoitti:
Apuaa.. tuntuu että muutun taas oravaksi.. ja isoksi sellaiseksi.. Missä on Pentin nummeroo? Onko kellään käpyjä? Tahtoo puunoksalle.. mitä mie teen? Kohta mie en mahu autoon... Millä mie sitten töihin meen? Kohta mie en mahu kuorma-auton lavallekaan. Penttiii.. tee minusta taas talitinttii..
Jos joku luulee omia mainoksiaan hyviksi, arvioi pahasti alakanttiin ihmisten älykkyyttä, ja tuntuu pahasti siltä, ettei ko. ihmisellä todellakaan ole taitoa mihinkään muuhun?
Master of Hypnosis
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285