Haluan ostaa tukevan ja hyvän grafiikan prässin huokeaan hintaan. Telan halkaisija saisi olla noin 10cm. Olen Lieksassa, mutta tulen hakemaan sopivan laitteen kaukaakin.
Vastaukset 7
- printmaker
Suomen ainoat taidegrafiikan (ymmärsin että etsit metalligrafiikan prässiä?) prässit valmistaa Hannu Leppänen: http://www.halepress.net/Hale_suomi.htm
Käytettynä voit kysyä suoraan Suomen taidegraafikoilta:
puh. 09-700 285 01
Terveisin, Pekka Hokkanen- printmaker
Niin, siis tähdennän vielä että graafikoilta voi kysyä käytettyjä prässejä. Yrititkö soittaa tähän:
Itse soitin ja ne vaikuttivat laatuvehkeiltä. Se vaan, että kannattaisi käydä katsomassa. Ymmärsin ettei prässin myyjä paljoa näitä sivuja käytä joten soittaminen kannattaa. :)
Myytävänä Turussa etsausprässejä 2 kpl.
Puh. 02-2311765 - Luuttu
printmaker kirjoitti:
Niin, siis tähdennän vielä että graafikoilta voi kysyä käytettyjä prässejä. Yrititkö soittaa tähän:
Itse soitin ja ne vaikuttivat laatuvehkeiltä. Se vaan, että kannattaisi käydä katsomassa. Ymmärsin ettei prässin myyjä paljoa näitä sivuja käytä joten soittaminen kannattaa. :)
Myytävänä Turussa etsausprässejä 2 kpl.
Puh. 02-2311765Soitin tuohon puhelinnumeroon ja siellä vallitsi vastaajan puolelta aikamoinen epätietoisuus koko asiasta. Voi olla, että hammasta purien ostan Halepressiltä kunnon vehkeen. Kiitos vinkistä kuitenkin!!
- printmaker
Luuttu kirjoitti:
Soitin tuohon puhelinnumeroon ja siellä vallitsi vastaajan puolelta aikamoinen epätietoisuus koko asiasta. Voi olla, että hammasta purien ostan Halepressiltä kunnon vehkeen. Kiitos vinkistä kuitenkin!!
Merkillistä. Yleensä tiedottavat jäsenkirjeessäkin jos sellaisia on tarjolla.
Joka tapauksessa Hannu Leppänen valmistaa hyviä prässejä ja saat varmasti rahoillesi vastinetta.
- jamitu
Moi!
Minulla on vanha isohko prässi, josta puuttuu prässipeti ja huovat. Myyn 600 eurolla, jos kelpaa sellaisenaan. Huovat maksaa varmaan satasen pari uutena, ja kovalevy jotain.
Yst.terv. Mirjami [email protected]- Meeri__
Etsin edullista grafiikanprässiä. Saa olla vanha ja kaivata kunnostustakin. Asun Tampereella, mutta hakeminen on mahdollista muutaman tunninkin ajomatkan päästä. Jos on vinkkejä antaa mistä kannattaisi kysyä, niin olen niistäkin kiitollinen.
Terv. Meeri
Sähköposti: [email protected]
- STR.L
Hei
Oletko jo ostanut itsellesi grafiikkaprässi?
Minä olen taidegraafikko/opettaja/ohjelmavstaava yliopettaja ammattikorkeakoulussa Novia, taidelinjalla. Miulla olisi tässä koulussa prässi myytävänä. Olemme muuttamassa uusiin tiolihin johonka tämä prässi ei mahdu mukaan kyytiin. Prässi on ruotsalinen Domei ...ja kookas (100X200cm ja tela 20cm halkaisija). Lähtee halvalla "oikealle ostajalle"... Vähän käytetty!
Voin lähettää kuvia jos on siihen on tarve!
Terv
Leif Strengell
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751221
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️47930- 69802
- 82801
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?14792- 149746
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80719Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk38709- 64709
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203598Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19595Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m120593- 52549
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115535- 90518
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet170514Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline117501Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18500YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25456Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65451