Ostan grafiikan prässin

Luuttu

Haluan ostaa tukevan ja hyvän grafiikan prässin huokeaan hintaan. Telan halkaisija saisi olla noin 10cm. Olen Lieksassa, mutta tulen hakemaan sopivan laitteen kaukaakin.

7

6449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • printmaker

      Suomen ainoat taidegrafiikan (ymmärsin että etsit metalligrafiikan prässiä?) prässit valmistaa Hannu Leppänen: http://www.halepress.net/Hale_suomi.htm

      Käytettynä voit kysyä suoraan Suomen taidegraafikoilta:

      puh. 09-700 285 01

      Terveisin, Pekka Hokkanen

      • printmaker

        Niin, siis tähdennän vielä että graafikoilta voi kysyä käytettyjä prässejä. Yrititkö soittaa tähän:
        Itse soitin ja ne vaikuttivat laatuvehkeiltä. Se vaan, että kannattaisi käydä katsomassa. Ymmärsin ettei prässin myyjä paljoa näitä sivuja käytä joten soittaminen kannattaa. :)

        Myytävänä Turussa etsausprässejä 2 kpl.
        Puh. 02-2311765


      • Luuttu
        printmaker kirjoitti:

        Niin, siis tähdennän vielä että graafikoilta voi kysyä käytettyjä prässejä. Yrititkö soittaa tähän:
        Itse soitin ja ne vaikuttivat laatuvehkeiltä. Se vaan, että kannattaisi käydä katsomassa. Ymmärsin ettei prässin myyjä paljoa näitä sivuja käytä joten soittaminen kannattaa. :)

        Myytävänä Turussa etsausprässejä 2 kpl.
        Puh. 02-2311765

        Soitin tuohon puhelinnumeroon ja siellä vallitsi vastaajan puolelta aikamoinen epätietoisuus koko asiasta. Voi olla, että hammasta purien ostan Halepressiltä kunnon vehkeen. Kiitos vinkistä kuitenkin!!


      • printmaker
        Luuttu kirjoitti:

        Soitin tuohon puhelinnumeroon ja siellä vallitsi vastaajan puolelta aikamoinen epätietoisuus koko asiasta. Voi olla, että hammasta purien ostan Halepressiltä kunnon vehkeen. Kiitos vinkistä kuitenkin!!

        Merkillistä. Yleensä tiedottavat jäsenkirjeessäkin jos sellaisia on tarjolla.
        Joka tapauksessa Hannu Leppänen valmistaa hyviä prässejä ja saat varmasti rahoillesi vastinetta.


    • jamitu

      Moi!
      Minulla on vanha isohko prässi, josta puuttuu prässipeti ja huovat. Myyn 600 eurolla, jos kelpaa sellaisenaan. Huovat maksaa varmaan satasen pari uutena, ja kovalevy jotain.

      Yst.terv. Mirjami [email protected]

      • Meeri__

        Etsin edullista grafiikanprässiä. Saa olla vanha ja kaivata kunnostustakin. Asun Tampereella, mutta hakeminen on mahdollista muutaman tunninkin ajomatkan päästä. Jos on vinkkejä antaa mistä kannattaisi kysyä, niin olen niistäkin kiitollinen.

        Terv. Meeri
        Sähköposti: [email protected]


    • STR.L

      Hei
      Oletko jo ostanut itsellesi grafiikkaprässi?

      Minä olen taidegraafikko/opettaja/ohjelmavstaava yliopettaja ammattikorkeakoulussa Novia, taidelinjalla. Miulla olisi tässä koulussa prässi myytävänä. Olemme muuttamassa uusiin tiolihin johonka tämä prässi ei mahdu mukaan kyytiin. Prässi on ruotsalinen Domei ...ja kookas (100X200cm ja tela 20cm halkaisija). Lähtee halvalla "oikealle ostajalle"... Vähän käytetty!
      Voin lähettää kuvia jos on siihen on tarve!
      Terv
      Leif Strengell
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      310
      987
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      643
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe