Ostan grafiikan prässin

Luuttu

Haluan ostaa tukevan ja hyvän grafiikan prässin huokeaan hintaan. Telan halkaisija saisi olla noin 10cm. Olen Lieksassa, mutta tulen hakemaan sopivan laitteen kaukaakin.

7

6081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • printmaker

Suomen ainoat taidegrafiikan (ymmärsin että etsit metalligrafiikan prässiä?) prässit valmistaa Hannu Leppänen: http://www.halepress.net/Hale_suomi.htm

Käytettynä voit kysyä suoraan Suomen taidegraafikoilta:

puh. 09-700 285 01

Terveisin, Pekka Hokkanen

• printmaker

Niin, siis tähdennän vielä että graafikoilta voi kysyä käytettyjä prässejä. Yrititkö soittaa tähän:
        Itse soitin ja ne vaikuttivat laatuvehkeiltä. Se vaan, että kannattaisi käydä katsomassa. Ymmärsin ettei prässin myyjä paljoa näitä sivuja käytä joten soittaminen kannattaa. :)

Myytävänä Turussa etsausprässejä 2 kpl.
        Puh. 02-2311765

• Luuttu
        printmaker kirjoitti:

Niin, siis tähdennän vielä että graafikoilta voi kysyä käytettyjä prässejä. Yrititkö soittaa tähän:
        Itse soitin ja ne vaikuttivat laatuvehkeiltä. Se vaan, että kannattaisi käydä katsomassa. Ymmärsin ettei prässin myyjä paljoa näitä sivuja käytä joten soittaminen kannattaa. :)

Myytävänä Turussa etsausprässejä 2 kpl.
        Puh. 02-2311765

Soitin tuohon puhelinnumeroon ja siellä vallitsi vastaajan puolelta aikamoinen epätietoisuus koko asiasta. Voi olla, että hammasta purien ostan Halepressiltä kunnon vehkeen. Kiitos vinkistä kuitenkin!!

• printmaker
        Luuttu kirjoitti:

Soitin tuohon puhelinnumeroon ja siellä vallitsi vastaajan puolelta aikamoinen epätietoisuus koko asiasta. Voi olla, että hammasta purien ostan Halepressiltä kunnon vehkeen. Kiitos vinkistä kuitenkin!!

Merkillistä. Yleensä tiedottavat jäsenkirjeessäkin jos sellaisia on tarjolla.
        Joka tapauksessa Hannu Leppänen valmistaa hyviä prässejä ja saat varmasti rahoillesi vastinetta.

• jamitu

Moi!
      Minulla on vanha isohko prässi, josta puuttuu prässipeti ja huovat. Myyn 600 eurolla, jos kelpaa sellaisenaan. Huovat maksaa varmaan satasen pari uutena, ja kovalevy jotain.

Yst.terv. Mirjami [email protected]

• Meeri__

Etsin edullista grafiikanprässiä. Saa olla vanha ja kaivata kunnostustakin. Asun Tampereella, mutta hakeminen on mahdollista muutaman tunninkin ajomatkan päästä. Jos on vinkkejä antaa mistä kannattaisi kysyä, niin olen niistäkin kiitollinen.

Terv. Meeri
        Sähköposti: [email protected]

• STR.L

Hei
      Oletko jo ostanut itsellesi grafiikkaprässi?

Minä olen taidegraafikko/opettaja/ohjelmavstaava yliopettaja ammattikorkeakoulussa Novia, taidelinjalla. Miulla olisi tässä koulussa prässi myytävänä. Olemme muuttamassa uusiin tiolihin johonka tämä prässi ei mahdu mukaan kyytiin. Prässi on ruotsalinen Domei ...ja kookas (100X200cm ja tela 20cm halkaisija). Lähtee halvalla "oikealle ostajalle"... Vähän käytetty!
      Voin lähettää kuvia jos on siihen on tarve!
      Terv
      Leif Strengell
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3488
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1506
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1249
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1212
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      978
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      961
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      943
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      832
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      90
      777
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      745
    Aihe