Haluan ostaa tukevan ja hyvän grafiikan prässin huokeaan hintaan. Telan halkaisija saisi olla noin 10cm. Olen Lieksassa, mutta tulen hakemaan sopivan laitteen kaukaakin.
Ostan grafiikan prässin
7
6028
Vastaukset
- printmaker
Suomen ainoat taidegrafiikan (ymmärsin että etsit metalligrafiikan prässiä?) prässit valmistaa Hannu Leppänen: http://www.halepress.net/Hale_suomi.htm
Käytettynä voit kysyä suoraan Suomen taidegraafikoilta:
puh. 09-700 285 01
Terveisin, Pekka Hokkanen- printmaker
Niin, siis tähdennän vielä että graafikoilta voi kysyä käytettyjä prässejä. Yrititkö soittaa tähän:
Itse soitin ja ne vaikuttivat laatuvehkeiltä. Se vaan, että kannattaisi käydä katsomassa. Ymmärsin ettei prässin myyjä paljoa näitä sivuja käytä joten soittaminen kannattaa. :)
Myytävänä Turussa etsausprässejä 2 kpl.
Puh. 02-2311765 - Luuttu
printmaker kirjoitti:
Niin, siis tähdennän vielä että graafikoilta voi kysyä käytettyjä prässejä. Yrititkö soittaa tähän:
Itse soitin ja ne vaikuttivat laatuvehkeiltä. Se vaan, että kannattaisi käydä katsomassa. Ymmärsin ettei prässin myyjä paljoa näitä sivuja käytä joten soittaminen kannattaa. :)
Myytävänä Turussa etsausprässejä 2 kpl.
Puh. 02-2311765Soitin tuohon puhelinnumeroon ja siellä vallitsi vastaajan puolelta aikamoinen epätietoisuus koko asiasta. Voi olla, että hammasta purien ostan Halepressiltä kunnon vehkeen. Kiitos vinkistä kuitenkin!!
- printmaker
Luuttu kirjoitti:
Soitin tuohon puhelinnumeroon ja siellä vallitsi vastaajan puolelta aikamoinen epätietoisuus koko asiasta. Voi olla, että hammasta purien ostan Halepressiltä kunnon vehkeen. Kiitos vinkistä kuitenkin!!
Merkillistä. Yleensä tiedottavat jäsenkirjeessäkin jos sellaisia on tarjolla.
Joka tapauksessa Hannu Leppänen valmistaa hyviä prässejä ja saat varmasti rahoillesi vastinetta.
- jamitu
Moi!
Minulla on vanha isohko prässi, josta puuttuu prässipeti ja huovat. Myyn 600 eurolla, jos kelpaa sellaisenaan. Huovat maksaa varmaan satasen pari uutena, ja kovalevy jotain.
Yst.terv. Mirjami [email protected]- Meeri__
Etsin edullista grafiikanprässiä. Saa olla vanha ja kaivata kunnostustakin. Asun Tampereella, mutta hakeminen on mahdollista muutaman tunninkin ajomatkan päästä. Jos on vinkkejä antaa mistä kannattaisi kysyä, niin olen niistäkin kiitollinen.
Terv. Meeri
Sähköposti: [email protected]
- STR.L
Hei
Oletko jo ostanut itsellesi grafiikkaprässi?
Minä olen taidegraafikko/opettaja/ohjelmavstaava yliopettaja ammattikorkeakoulussa Novia, taidelinjalla. Miulla olisi tässä koulussa prässi myytävänä. Olemme muuttamassa uusiin tiolihin johonka tämä prässi ei mahdu mukaan kyytiin. Prässi on ruotsalinen Domei ...ja kookas (100X200cm ja tela 20cm halkaisija). Lähtee halvalla "oikealle ostajalle"... Vähän käytetty!
Voin lähettää kuvia jos on siihen on tarve!
Terv
Leif Strengell
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203