Haluan ostaa tukevan ja hyvän grafiikan prässin huokeaan hintaan. Telan halkaisija saisi olla noin 10cm. Olen Lieksassa, mutta tulen hakemaan sopivan laitteen kaukaakin.
Ostan grafiikan prässin
7
6363
Vastaukset
- printmaker
Suomen ainoat taidegrafiikan (ymmärsin että etsit metalligrafiikan prässiä?) prässit valmistaa Hannu Leppänen: http://www.halepress.net/Hale_suomi.htm
Käytettynä voit kysyä suoraan Suomen taidegraafikoilta:
puh. 09-700 285 01
Terveisin, Pekka Hokkanen- printmaker
Niin, siis tähdennän vielä että graafikoilta voi kysyä käytettyjä prässejä. Yrititkö soittaa tähän:
Itse soitin ja ne vaikuttivat laatuvehkeiltä. Se vaan, että kannattaisi käydä katsomassa. Ymmärsin ettei prässin myyjä paljoa näitä sivuja käytä joten soittaminen kannattaa. :)
Myytävänä Turussa etsausprässejä 2 kpl.
Puh. 02-2311765 - Luuttu
printmaker kirjoitti:
Niin, siis tähdennän vielä että graafikoilta voi kysyä käytettyjä prässejä. Yrititkö soittaa tähän:
Itse soitin ja ne vaikuttivat laatuvehkeiltä. Se vaan, että kannattaisi käydä katsomassa. Ymmärsin ettei prässin myyjä paljoa näitä sivuja käytä joten soittaminen kannattaa. :)
Myytävänä Turussa etsausprässejä 2 kpl.
Puh. 02-2311765Soitin tuohon puhelinnumeroon ja siellä vallitsi vastaajan puolelta aikamoinen epätietoisuus koko asiasta. Voi olla, että hammasta purien ostan Halepressiltä kunnon vehkeen. Kiitos vinkistä kuitenkin!!
- printmaker
Luuttu kirjoitti:
Soitin tuohon puhelinnumeroon ja siellä vallitsi vastaajan puolelta aikamoinen epätietoisuus koko asiasta. Voi olla, että hammasta purien ostan Halepressiltä kunnon vehkeen. Kiitos vinkistä kuitenkin!!
Merkillistä. Yleensä tiedottavat jäsenkirjeessäkin jos sellaisia on tarjolla.
Joka tapauksessa Hannu Leppänen valmistaa hyviä prässejä ja saat varmasti rahoillesi vastinetta.
- jamitu
Moi!
Minulla on vanha isohko prässi, josta puuttuu prässipeti ja huovat. Myyn 600 eurolla, jos kelpaa sellaisenaan. Huovat maksaa varmaan satasen pari uutena, ja kovalevy jotain.
Yst.terv. Mirjami [email protected]- Meeri__
Etsin edullista grafiikanprässiä. Saa olla vanha ja kaivata kunnostustakin. Asun Tampereella, mutta hakeminen on mahdollista muutaman tunninkin ajomatkan päästä. Jos on vinkkejä antaa mistä kannattaisi kysyä, niin olen niistäkin kiitollinen.
Terv. Meeri
Sähköposti: [email protected]
- STR.L
Hei
Oletko jo ostanut itsellesi grafiikkaprässi?
Minä olen taidegraafikko/opettaja/ohjelmavstaava yliopettaja ammattikorkeakoulussa Novia, taidelinjalla. Miulla olisi tässä koulussa prässi myytävänä. Olemme muuttamassa uusiin tiolihin johonka tämä prässi ei mahdu mukaan kyytiin. Prässi on ruotsalinen Domei ...ja kookas (100X200cm ja tela 20cm halkaisija). Lähtee halvalla "oikealle ostajalle"... Vähän käytetty!
Voin lähettää kuvia jos on siihen on tarve!
Terv
Leif Strengell
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8315562Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713843- 534713
- 244417
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224336Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364140Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574029No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433868- 613609
- 423265