sarjakuvan teko

artist

löytyiskö täältä ketään ketä kiinnostais yhtään isomman sarjakuva tarinan teko.itteeni nimittäin kiinnostas,mutta on turhan työlästä tehä joku moni sivunen tarina,eikä aikaakaan riitä.en nyt meinaa mitään lyhyitä strippejä,vaan jotain esim parikymmen sivusta kunnon tarinaa.
vois olla mielenkiintosta vääntää semmonen jonku kanssa joka asuu vähän kauempana,kuvathan kulkis kätevästi maililla ja suunnittelukin kävis kätevästi maililla.....
pistäkää tänne viestiä jos kiinnostaa...

12

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GleNN

      Siihen vaan menis kyllä aika tuhottomasti aikaa. Oon kiinnostunut piirtämisestä ja piistelen omaksi ja vähän muidenkin iloksi, mutta täysimittaista sarjakuvaa en ole koskaan kokeillut. Asun muuten Oulussa, missäs sinä?

      • artist

        jooooo...
        onhan se aika iso urakka,sen takia sitä ei viittikkään ruveta ite tekemään.mä oon kokkolasta...


      • artist
        artist kirjoitti:

        jooooo...
        onhan se aika iso urakka,sen takia sitä ei viittikkään ruveta ite tekemään.mä oon kokkolasta...

        ....eihän sen tartte olla valmis heti viikossa.......


    • Kenshin

      Saattaisin olla kiinnostunut siitä sarjakuvan
      piirtämisestä, mutta millaista kokemusta suulla
      on piirtämisestä tai tarinan kerronnasta?

      • artist(ZCR)

        piirtäny oon kauan,ja kyllä tarinan kerrontaki sujuu joten kuten.tarkotuksenahan ois katoo mitä tommosesta projektista tulis,vois nimittäin olla ihan mielenkiintosta........


      • Miz
        artist(ZCR) kirjoitti:

        piirtäny oon kauan,ja kyllä tarinan kerrontaki sujuu joten kuten.tarkotuksenahan ois katoo mitä tommosesta projektista tulis,vois nimittäin olla ihan mielenkiintosta........

        Olen kiinnostunut.
        Millaista tyyliä ajattelit? Mitään fotorealistista en hallitse (nykyään piirrän lähinnä pelkästään anime/manga-tyylillä) mutta olisin halukas kokeilemaan moista projektia :)


      • ZCR
        Miz kirjoitti:

        Olen kiinnostunut.
        Millaista tyyliä ajattelit? Mitään fotorealistista en hallitse (nykyään piirrän lähinnä pelkästään anime/manga-tyylillä) mutta olisin halukas kokeilemaan moista projektia :)

        joo,ei mitään fotorealistista.itekki ajattelin jotain anime/manga linjaa,pistäppä mailia niin katotaan........


      • Miz
        ZCR kirjoitti:

        joo,ei mitään fotorealistista.itekki ajattelin jotain anime/manga linjaa,pistäppä mailia niin katotaan........

        En ole juuri näillä foorumeilla käynyt, joten... mistähän mahdan nähdä mailiosoitteesi..? o.O;;


      • ZCR
        Miz kirjoitti:

        En ole juuri näillä foorumeilla käynyt, joten... mistähän mahdan nähdä mailiosoitteesi..? o.O;;

        joo,en mäkään o paljo näillä käyny,luulin että se tulis johonki,mutta sainki vaan viestin suomi24 että olit kirjottanu tänne.joo se maili on [email protected]


      • Kenshin
        artist(ZCR) kirjoitti:

        piirtäny oon kauan,ja kyllä tarinan kerrontaki sujuu joten kuten.tarkotuksenahan ois katoo mitä tommosesta projektista tulis,vois nimittäin olla ihan mielenkiintosta........

        pistäppä maili osotetta. Mä olen ainakin tällä
        hetkellä mukana =)

        mun maili on: [email protected]


    • PäätönKana

      Noh,miun kans vois.Mut tehdäänkö me niinkun sitten paperille?(Miul ei oo skanneria) =(

    • lol

      PäätönKana, vastasit 6 vuotta liian myöhään.

      Ja kyllä, oli pakko nostaa aihetta neljän vuoden jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe