Koiralle Ikeasta....

Olen menossa Ikeaan ostoksille ja ajattelin kysäistä onko siellä koirille tarvikkeita? Kun netissä ei näy kuin muutama tuote, niin josko sitten tavaratalossa löytyisi enemmän?

7

644

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Interaktio

Toivottavasti ei ole. Ja jos onkin, toivottasti vaimoni ei vastauksia bongaa. Minä en halua lähteä Ikeaan, en en en. Kun sen tietää, koiratarvikkeiden mukana autoon on raahattava yhtä sun toista "tarpeellista".

• ...pistää vaimo naisporukalla sinne, niin mekin tehdään huomenna, neljä naista eikä yhtään ukkoa =P Ja kyllähän aina shoppaillessa löytyy kaikkea tosi kätevää ja tarpeellista!

• Interaktio
        MarzaH kirjoitti:

...pistää vaimo naisporukalla sinne, niin mekin tehdään huomenna, neljä naista eikä yhtään ukkoa =P Ja kyllähän aina shoppaillessa löytyy kaikkea tosi kätevää ja tarpeellista!

Onko olemassa tuollainenkin vaihtoehto?? Väitätkö todella että te raahaatte kaikki roin..tarpeelliset tavarat aivan itse?

Mitä kaikkea olisinkaan voinut sillä Ikeassa vietetyllä ajalla tehdä...Niin. Siivota, tiskata, pestä pyykkiä ja silittää. Huokaus.

• Interaktio kirjoitti:

Onko olemassa tuollainenkin vaihtoehto?? Väitätkö todella että te raahaatte kaikki roin..tarpeelliset tavarat aivan itse?

Mitä kaikkea olisinkaan voinut sillä Ikeassa vietetyllä ajalla tehdä...Niin. Siivota, tiskata, pestä pyykkiä ja silittää. Huokaus.

...niin vahvoja pikkunaisia että myöhän raahataan sieltä vaikka kokonainen talo ilman yhtäkään miestä =)

• ........

Mä ostin sieltä isot teräskupit koirille. Myös jotakin hihna-pantayhdistelmiä oli melkoisen halvalla, sittne naulakoita, petejä yms. Mutta ei oikein sellaista mitä välttämättä tarvis.

• ...siellä kävit? Itse olen myös noita teräskuppeja ja koripedin (tosi edullinen) ajatellut ostaa. Oliko ne kupit jotai 9 €:n luokkaa, netissä ainakin näytti olevan?

• Freespoken

Ne teräskupit on jotain kympin paikkeilla kappale. Niissä on pohjassa kumireuna - ei luista, ja edessä "painokuva" metallissa. Sitten siellä on myös kupin alusia. Isohko kuminen tabletti jossa t.sininen koiran kuva. Rottinkipetejä, koiranpehmoleluja, metallipurkkeja, "naulakoita" jotka ovat oikeasti koiran takapuolia joissa häntä muodostaa naulakon. Enemmän olisi ehkä kissoille kaikkea kivaa - mm. kissa-fleecejä, pyyhkeitä yms.
      Mutta kyllähän minulle ainakin tarttui mukaan muutama juttu.

Niin ja ne tarvikkeet sijaitsevat aivan viimeisenä eli juuri ennen kuin varasto-alue alkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2391
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      51
      877
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      814
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      224
      671
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      597
    6. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      47
      596
    7. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      579
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      47
      567
    9. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      47