Haava

tyttö86

Olen aika monta kertaa jo kärsinyt yhdynnän jälkeisistä haavoista alapäässäni.Niitä siis tulee aina silloin tällöin.
Joskus on jaksoja kun niitä tulee herkemmin ja joskus taas ei tule ollenkaan.Nyt mulle tuli viikonloppuna haava toiselle puolelle häpyhuulta.
Haava tulee yleensä aina heti ekalla työnnöllä ja aristaa tosi paljon kun sitä huuhtelee vaikka vedellä.Eikä seksiä voi harrastaa sen jälkeen ainakaan pariin päivään =/
Mistä tämä voi johtua?
Sitten vielä ongelmana on myös runsas valkovuoto.Se on ollut runsasta jo ainakin pari-kolme vuotta ja tuntuu että kokoajan runsastuu entisestään :< Joudun käyttämään lähes päivittäin pikkuhousunsuojia :/
Siteet aiheuttavat mulle muutenkin tuohon haaruksiin (mistä alushousujen reunat ovat)ehkä jopa haavoja(tai siltä se ainakin tuntuu)ja pari punaista pientä näppylää.Tuntuu että se olis jotain ihottumaa,kun hiertää tosi pahasti :<

Oisko kenelläkään antaa mulle neuvoja?Mistä vois johtua?

7

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sulla varmaan???

Mä sanoisin että sulla on kondylooma, laita Googleen hakusanalla kondylooma ja vertaa oireisiin..

• sentään

ei tuo minusta kondyloomalta kuullosta, enemmän vaan kuivilta ja herkiltä limakalvoilta. kokeilepa, aloittaja, apteekista saatavaa ceridal-öljyä limakalvoille. voi auttaa näinkin yksinkertainen juttu :)

• tyttö86
        sentään kirjoitti:

ei tuo minusta kondyloomalta kuullosta, enemmän vaan kuivilta ja herkiltä limakalvoilta. kokeilepa, aloittaja, apteekista saatavaa ceridal-öljyä limakalvoille. voi auttaa näinkin yksinkertainen juttu :)

neuvoista :)
        En usko että tämä kondyloomaa on,sillä olen harrastanut seksiä vain ja ainoastaan poikaystäväni kanssa.Eikä hänkään ole koskaan harrastanut seksiä muiden kanssa.Niin...
        Voisin kokeilla tuota voidetta :)
        Pitäis muutenkin harrastaa enemmän tuota ihon rasvailemista,niin vois ehkä helpottaa kun olen muutenkin kuivaihoinen...
        Joo no toivotaan että toimii!

Voisko olla muuten mahdollista että mulla olis hiiva?

• tyttö86
        tyttö86 kirjoitti:

neuvoista :)
        En usko että tämä kondyloomaa on,sillä olen harrastanut seksiä vain ja ainoastaan poikaystäväni kanssa.Eikä hänkään ole koskaan harrastanut seksiä muiden kanssa.Niin...
        Voisin kokeilla tuota voidetta :)
        Pitäis muutenkin harrastaa enemmän tuota ihon rasvailemista,niin vois ehkä helpottaa kun olen muutenkin kuivaihoinen...
        Joo no toivotaan että toimii!

Voisko olla muuten mahdollista että mulla olis hiiva?

Kävin papassa alkukesästä ja siellä tulos oli 1 luokkaa,eli ei mitään.
        Eikö muuten yleensä papavastauksesta jo huomaa jos on kondylooma?Siis eikö silloin tulos pitäisi olla isompi kuin ykkönen?Tajuskohan kukaan?:D

• tyttö86

Vastailkaahan nyt joku edes?!:(

• minä taas

Siis mun mielestä kondy. Kondy aiheuttaa mm.haavoja. Itselläni on kondy, papa oli kesäkuussa luokka 1 vaikka oli silloinkin jo tartunta. Mulla oli punaisia/ihonvärisiä näppylöitä 2 kpl ja lääkäri teki etikkahappopenslauksen limakalvoille. Määrättiin aldara voide.
        Papa oli muuttunut 3 kuukaudessa luokkaan 2, oli viitteitä HPV viruksesta. Mutta oli vaikea sanoa tuleeko ne viitteet samasta viruksesta mikä aiheutti ton ulkoisen kondylooman vai jyllääkö sisälläni toinen virus. Mulla oli valkovuotoa enemmän kun aiemmin ja se oli semmoista rakeista ja välillä klönttimäistä.
        Limakalvot olivat mulla menneet tosi huonoon kuntoon kondyn takia. Mäkin käytin ja käytän vieläkin Ceridal öljyä.

Eli siis ei aina papa kerro onko kondy, koska viruksia on n 200. Jos on ulkoinen kondy se ei välttämättä näy papassa vaan etikkahappopenslauksessa.

Kondylooma voi tarttua muutenkin kun yhdynnässä.

• tyttö86
        minä taas kirjoitti:

Siis mun mielestä kondy. Kondy aiheuttaa mm.haavoja. Itselläni on kondy, papa oli kesäkuussa luokka 1 vaikka oli silloinkin jo tartunta. Mulla oli punaisia/ihonvärisiä näppylöitä 2 kpl ja lääkäri teki etikkahappopenslauksen limakalvoille. Määrättiin aldara voide.
        Papa oli muuttunut 3 kuukaudessa luokkaan 2, oli viitteitä HPV viruksesta. Mutta oli vaikea sanoa tuleeko ne viitteet samasta viruksesta mikä aiheutti ton ulkoisen kondylooman vai jyllääkö sisälläni toinen virus. Mulla oli valkovuotoa enemmän kun aiemmin ja se oli semmoista rakeista ja välillä klönttimäistä.
        Limakalvot olivat mulla menneet tosi huonoon kuntoon kondyn takia. Mäkin käytin ja käytän vieläkin Ceridal öljyä.

Eli siis ei aina papa kerro onko kondy, koska viruksia on n 200. Jos on ulkoinen kondy se ei välttämättä näy papassa vaan etikkahappopenslauksessa.

Kondylooma voi tarttua muutenkin kun yhdynnässä.

valkovuoto ei ole klönttimäistä,vaan sellasta ihan nestemäistä.Joskus on aikoja kun sitä saattaa tulla öisinkin(ei ole ennen tullut),niin että herään keskellä yötä sitten käymään vessassa =/

En tajua :<
        Ja kun olin gynellä viime keväänä,hän sanoi että mulla on vaan kuivat limakalvot ja ehdotti jotain apteekista saatavaa estrogen(tai jotain sen tyylistä)voidetta.En kumminkaan ostanut sitä...
        Pitäisi varmaan varata uusi aika gynelle ja kysyä taas uudestaan samat jutut...huoh :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      55
      3513
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      39
      3218
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2771
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2520
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1208
    Aihe