Äm-irk tyttöjen video pyöri ajankohtaisessa kakkosessa!! :DDD
Äm-irk tytöt telkkarissa!!!
14
7784
Vastaukset
- Äm-Irkkaaja
vähän oli ihQuuu!!!mä oon se joka kiertää kaikki chiksit!1!1!
- mutta??????????
harrastetettiinko tässä videossa seksiä?
kuinka moni on nähny tän videon.
ja millä nimimerkillä tää tyttö on- luojanluoma
siis siin viDEOLLA EI TODDELLAKAA MTN SEKSIIIIIIII HARRASTETTU EI KELLÄÄ VARMAA OIS EES POKKAA LEVITTÄÄ SELLAST.ONKO SULLA AIVOT ?
- gdgddgdg
Mulla ei oo tietokoneessa kaiuttimia, joten en tiedä mitä ne muijat siinä puhuu. Voisko joku lyhyesti tiivistää filmin idean. Mitä ne sanoo???
- Nimetön
gdgddgdg kirjoitti:
Mulla ei oo tietokoneessa kaiuttimia, joten en tiedä mitä ne muijat siinä puhuu. Voisko joku lyhyesti tiivistää filmin idean. Mitä ne sanoo???
En minä tiedä. Olen nähnyt sen videon ja kiertäsin kyllä sellaset huorat kaukaa.
- fsdfsdfafdssdf
Mistä tässä ämirkissä on oikein kyse? Eipä siinä filminpätkässä ole mitään kovin kummoista ainakaan nähtävillä. Onko jutut jotenkin rivoja vai mitä? Ilman kaiuttimia kun ei juttuja kuule.
- Milkakuu
Tytöt tai yksi tyttö puolustaa siinä, että IRC-Galleria pitäisi olla vain irkkaajille, vaikkei itse irkkaa. Sellasia viistoistakesäsiä tyttöjä, kun ovat juoneet kaksi tai kolme siideriä ja ovat aivan humalassa.
Tytöthän tekivät siitä rikosilmoituksen, vaikka itse antoivatkin luvan videon levittämiseen. Miehet kysyivät, että sallitteko, että tämä video leviää. Niin he vastasivat kyllä. - luojanluoma
Milkakuu kirjoitti:
Tytöt tai yksi tyttö puolustaa siinä, että IRC-Galleria pitäisi olla vain irkkaajille, vaikkei itse irkkaa. Sellasia viistoistakesäsiä tyttöjä, kun ovat juoneet kaksi tai kolme siideriä ja ovat aivan humalassa.
Tytöthän tekivät siitä rikosilmoituksen, vaikka itse antoivatkin luvan videon levittämiseen. Miehet kysyivät, että sallitteko, että tämä video leviää. Niin he vastasivat kyllä.siihen tarvitaa tyttöjen vanhempienki lupa koska tytöt on alle 18 vee
- jäpä katsoja
miks siinä sanottiin että sisältää kuvamateriaalia joka ei sovi nuorille..?!Siis täh.Mitä niin kauheeta siinä muka oli?Vittu mitä tekopyhyyttä.
- luojanluoma
te ootte tosi säälittävii,kelatkaa jos oisitte sannapannan tai titan tilalla ? mietikää muitaki ku itteenne
- luojanluoma
vitun pellet ihan ku kaikki ei jo tietäis tost saatanan aivovammmat
- zlimv
Siis koko videon idea oli varmaan näyttää miten noloja "känniset" pissikset on. Ja sit tietty noita irc-galleria "irkkaajia". Eihän siinä mitään rivoo tai vastaavaa ollu. Jotai stringien esittelyä..
Ja video kuulemma jakoon vaan sillä halusivat "julkkiksiks". Tuskin on sitä pelkoo että ite ois vastaavassa tilanteessa.. - naerob
kiitos tytöt, annoitte vuoden naurut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257017Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96836Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753