Äm-irk tytöt telkkarissa!!!

Äm-irk

Äm-irk tyttöjen video pyöri ajankohtaisessa kakkosessa!! :DDD

14

7970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äm-Irkkaaja

vähän oli ihQuuu!!!mä oon se joka kiertää kaikki chiksit!1!1!

• mutta??????????

harrastetettiinko tässä videossa seksiä?
      kuinka moni on nähny tän videon.
      ja millä nimimerkillä tää tyttö on

• luojanluoma

siis siin viDEOLLA EI TODDELLAKAA MTN SEKSIIIIIIII HARRASTETTU EI KELLÄÄ VARMAA OIS EES POKKAA LEVITTÄÄ SELLAST.ONKO SULLA AIVOT ?

• gdgddgdg

Mulla ei oo tietokoneessa kaiuttimia, joten en tiedä mitä ne muijat siinä puhuu. Voisko joku lyhyesti tiivistää filmin idean. Mitä ne sanoo???

• Nimetön
        gdgddgdg kirjoitti:

Mulla ei oo tietokoneessa kaiuttimia, joten en tiedä mitä ne muijat siinä puhuu. Voisko joku lyhyesti tiivistää filmin idean. Mitä ne sanoo???

En minä tiedä. Olen nähnyt sen videon ja kiertäsin kyllä sellaset huorat kaukaa.

• fsdfsdfafdssdf

Mistä tässä ämirkissä on oikein kyse? Eipä siinä filminpätkässä ole mitään kovin kummoista ainakaan nähtävillä. Onko jutut jotenkin rivoja vai mitä? Ilman kaiuttimia kun ei juttuja kuule.

• Milkakuu

Tytöt tai yksi tyttö puolustaa siinä, että IRC-Galleria pitäisi olla vain irkkaajille, vaikkei itse irkkaa. Sellasia viistoistakesäsiä tyttöjä, kun ovat juoneet kaksi tai kolme siideriä ja ovat aivan humalassa.

Tytöthän tekivät siitä rikosilmoituksen, vaikka itse antoivatkin luvan videon levittämiseen. Miehet kysyivät, että sallitteko, että tämä video leviää. Niin he vastasivat kyllä.

• luojanluoma
        Milkakuu kirjoitti:

Tytöt tai yksi tyttö puolustaa siinä, että IRC-Galleria pitäisi olla vain irkkaajille, vaikkei itse irkkaa. Sellasia viistoistakesäsiä tyttöjä, kun ovat juoneet kaksi tai kolme siideriä ja ovat aivan humalassa.

Tytöthän tekivät siitä rikosilmoituksen, vaikka itse antoivatkin luvan videon levittämiseen. Miehet kysyivät, että sallitteko, että tämä video leviää. Niin he vastasivat kyllä.

siihen tarvitaa tyttöjen vanhempienki lupa koska tytöt on alle 18 vee

• jäpä katsoja

miks siinä sanottiin että sisältää kuvamateriaalia joka ei sovi nuorille..?!Siis täh.Mitä niin kauheeta siinä muka oli?Vittu mitä tekopyhyyttä.

• luojanluoma

te ootte tosi säälittävii,kelatkaa jos oisitte sannapannan tai titan tilalla ? mietikää muitaki ku itteenne

• luojanluoma

vitun pellet ihan ku kaikki ei jo tietäis tost saatanan aivovammmat

• zlimv

Siis koko videon idea oli varmaan näyttää miten noloja "känniset" pissikset on. Ja sit tietty noita irc-galleria "irkkaajia". Eihän siinä mitään rivoo tai vastaavaa ollu. Jotai stringien esittelyä..
      Ja video kuulemma jakoon vaan sillä halusivat "julkkiksiks". Tuskin on sitä pelkoo että ite ois vastaavassa tilanteessa..

• naerob

kiitos tytöt, annoitte vuoden naurut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79