testi!!

ihmettelijä

Kävin äsken tekemässä Setan sukupuolitestin, jonka mukaan olen sukupuolineutraali...mitä se nyt ikinä tarkoittakaan. Tekstiä tuli kyllä aika tavalla. Luulin olevani enemmän androgyyni, mutta olenkin neutraali.

Miten teillä muilla? Menkää googlen kautta hakusanoilla setan sukupuolitesti, ja tehkää testi, jos kiinnostaa. Olisi kiva kuulla millaista porukkaa täällä tämän testin mukaan pyörii:)

56

5503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elga

Takavuosina täytin testin useampaan kertaan. Siis liuta väittämiä, joihin oli äärimmäisen vaikeaa saada ruksia mihinkään :)

• höpsö

Ja tässä tulos: Naisellisuuspisteesi: -30
      Miehekkyyspisteesi: -22

Ei taida olla oikein kehumista mullakaan - oon sukupuoleton

• nainen

Tein testin "oikein" - ja olenkin nainen

Meidän perheessä on sitten kaksi naista, ja sen kyllä huomaa; elämä on välillä hyvinkin mutkikasta eikä helppoja ratkaisuja edes harkita:)

• Jihhu

Missä ton sestin voi tehä??:D:D

• juupatijuu

mä oon sitte testin mukaan mies...en oo itteeni kyl ihan äijänä pitäny...*poistuu tupakalle hämmästelemään*

• testintekijöistä?

tein sitten lintukodon bem-testin myös ja tulos oli:
        Sukupuolirooliltasi olet ensisijaisesti maskuliininen.
        (Feminiinisyys: 48 / Neutraalius: 42 / Maskuliinisuus: 70).

eka testi anto -6 naisellisuuspojoa ja 16 äijäpinnaa

huolestuttavaa,onkohan mulla joku tunne-elämän kriisi menossa huomaamattani,vai kasvaako kohta munat?

• hilma

olen sukupuoli neutraali. Tuleekohan useammalle samatulos.Onkohan testi mitenkään vakuuttava.

• tuli minullekin

että olen sukupuolineutraali. Enkä kyllä tulostani ollenkaan ihmettele, minussa on molempia sukupuolia melko paljon.

• elga

jos olet sukupuolineutraali, Sinussa on molempia sukupuolia melko _vähän_ ;)

• sen testin

tein ja sain tulokseksi sukupuolineutraali. Naisellisuuspisteet -4 ja mieheyspisteet -26.
      Mikä sen ryynin ja neutraalin ero olikaan?

• Lezz

naispistetiä 16, miespisteitä 2.
      Olen kuulemma androgyyni ja tunnistan itsessäni sekä miehen että naisen. Tottahan tämä.

• Hiluna

Naisellisuuspisteesi: 12
      Miehekkyyspisteesi: 0

Sinussa on paljon feminiinistä naista ja ripaus maskuliinista miestä. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat aika tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Olet sukupuolen suhteen aika itsevarma.

Olet nainen eli sinussa on paljon feminiinisyytä. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä.

Eli aika justiinsa.

• Kappasvain

Kuvauksesi
      Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti.

Olet mies. Sinulla on hiukan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on ripaus miehekkyttä mutta ei juurikaan naisellisuutta.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.
      ------------------------------------------------------------------------
      Niinpä.. Olen luonnostani ulkonäöltäni niin naisellinen, että vaikka minulla olisi remonttihaalari ja tekoparta, niin näyttäisin silti naiselliselta. Damn. Minkäs ulkomuodolleen voi, sisäisesti olen kyllä todellakin aika sukupuolineutraali ja tuo kuvaus pitää hyvinkin paikkaansa. Hämmentävää.

• Tyttö

En oisi uskonut. Olen aj.niin kundimainen kuin voi vaan! ja kaikki tyttikseni ovat olleet naisellisia ja samaa mieltä että mä oon aika lailla kundimainen..
      hmm..
      Tulos: Sinä olet nainen
      Naisellisuuspisteet 6
      Mieshisyyspisteet -12

• minä

mulla taas tälläinen tulos:sinä olet NAINEN.naisellisuuspisteesi 18, ja miehisyys(tai mikä lie olikaan) -18 Sopii mulle loistavasti!

• daily

Naisellisuuspisteesi: 4
      Miehekkyyspisteesi: 6

Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.
      ---------------------------------------
      mitäpä siihen lisäämään.

• mörkö

äitikultani on näköjään saanut androgyynin...

• malla

Nainen olen, taidan olla harvináisuus?

• Lefa

Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: 2
      Miehekkyyspisteesi: -12
      - - - - - - -
      Pitää melko hyvin paikkansa :P

• johnu

Olen nainen. Ja nappiin meni!

Naisellisuuspisteesi: 8

• sukupuolineutraali

Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta.

Naisellisuuspisteesi: -12
      Miehekkyyspisteesi: -26

Sanoisin, että melkoisen totuudenmukainen arvio ;)

• Paukku

...nainen :)

Naisellisuuspisteesi: 2
      Miehekkyyspisteesi: -16

• jiihaaaa

Naisellisuuspisteet -20
      Miehekkyyspisteet -4

Mitään tekstiä ei tullut.

Mitä tuosta voi päätellä, en itse heti kyllä äkkää...Olisikohan ropsahtanut lisää naisellisuuspisteitä jos olisin rastinut kohdan "keskustelen mielelläni kuukautisista"???

• evie

sukupuolineutraali minäkin. Naisellisuuspisteet -10 ja miehekkyys pisteet -14, mitä ikinä ne sitten tarkottaakaan. :D Ihan mukava testi. Tosin kyllä tuon vastauksen tiesi ilman testiäkin. :D

• lumikki

Minä olen nainen..Nappiin meni!
      Naisellisuuspisteet 18
      Miehekkyyspisteet -24

• Lumikki

Ettäs kehtaat tulla minun nikilläni esittelemään omaa testitulostasi. Mrrr! Grrr!

Minä olen testin mukaan tasapainoisesti sukupuolineutraali, jopa sukupuolipakoilija.

Ole Sinä lumikki nainen, minä Lumikki olen neutraali:)

• ei ollut tarkoitus käyttää ...
        Lumikki kirjoitti:

Ettäs kehtaat tulla minun nikilläni esittelemään omaa testitulostasi. Mrrr! Grrr!

Minä olen testin mukaan tasapainoisesti sukupuolineutraali, jopa sukupuolipakoilija.

Ole Sinä lumikki nainen, minä Lumikki olen neutraali:)

Mulle annettiin viikko sitten nimi lumikki kun oltiin kavereiden kanssa reissussa.Nimi tuli mun hiusteni perusteella jotka ovat kuulemma kuin luimikilla:)Pidin nimestä ja se on kauniimpi kuin edellinen käyttämäni.En tiennyt että se on jo varattu joten pyydän anteeksi ja käytän täst edes toista nimeä.

• jos
        ei ollut tarkoitus käyttää ... kirjoitti:

Mulle annettiin viikko sitten nimi lumikki kun oltiin kavereiden kanssa reissussa.Nimi tuli mun hiusteni perusteella jotka ovat kuulemma kuin luimikilla:)Pidin nimestä ja se on kauniimpi kuin edellinen käyttämäni.En tiennyt että se on jo varattu joten pyydän anteeksi ja käytän täst edes toista nimeä.

ottaisin nimimerkin 7 kääpiötä?

Kysyn jo nyt, ettei sitten myöhemmin tule loukkaantumisia

• 7up
        jos kirjoitti:

ottaisin nimimerkin 7 kääpiötä?

Kysyn jo nyt, ettei sitten myöhemmin tule loukkaantumisia

Onks ok?

• sihteerikkö
        7up kirjoitti:

Onks ok?

Ei haittaa mua ainaskaan...

• oot
        sihteerikkö kirjoitti:

Ei haittaa mua ainaskaan...

reilu kissa

• sirunen

Nainen. Totta, melko femme.=)

Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä.

• elsa

sain 0-pistetta molemmista olin tasan ruudun keskellä, en ole sukupuolisesti mitään ja olen kaikkea, HUU-HAATA?en tiedä.olipa testi, ja kannattaa tehdä vielä lintukoto/bem-testi, tulee lopullinen vastaus, ja oraakkelikin oli ihan hauska.Kiva kun tietää että minussa on paljon sukupuolisia mahdollisuuksia, osais vaan kaikkia käyttää;)

• Testi?

Onko linkkiä?

• Katja
        Testi? kirjoitti:

Onko linkkiä?

http://www.seta.fi/transtukipiste/

Olen itse tehnyt aiemmin testin pariinkin eri otteeseen ja aina sama vastaus: Olet nainen :)

Naisellisuuspisteet 34
        Miehekkyyspisteet -20

• elsa
        Testi? kirjoitti:

Onko linkkiä?

lintukoto testit/bem

• sirunen

Feminiininen tästäkin testistä. Totta.

• Aida

Naiseutta 0
      miehuutta -18

Silti, yhteen aiempaan vastaavaan nähden edistystä, naiseuden suunnassa. Mikähän niistä rasteista se mahtoi olla?

• -t-

oon tehny testin joskus aiemmin...

• *hihii*

naisellisuuspisteet 18, miehekkyyspisteet -10. Olen siis ERITTÄIN nainen. No ei siihen kyllä testiä tarvittu.... mutta olen myös tehnyt jonkin huuhaatestin joskus että oletko homo, ja olin 99,99% homoseksuaali. Siis Lesboseksuaali. Heh ;) Pitäähän tuokin kyllä paikkansa!!

• lemponen

Pitkästä aikaa tein testin, nyt hyvin HITAASTI, harkiten... eikä mulla vieläkään ole sukupuolta =(

Naisellisuuspisteesi: -24

Nää on tietty pelkkiä "vähän liioiteltuja" testejä mutta silti... ainoa kyssä johon voin 100 % vastata on nro 78

"Juon mielelläni olutta porukassa jossa muut ovat miehiä" :D

• 7up

Naisellisuuspisteesi: 6
      Miehekkyyspisteesi: -16
      oon nainen ja hämmästynyt siitä, koska oon kertakaikkisen neutraali ihminen.. Ihanaa oppia itsestä lisää vielä vanhoilla päiväillä.. Kyl elämä jaksaa yllättää

• misu

Nainen! Hauska testi, en oo kyllä kovin lady-like.. ;)

Naisellisuus pisteet 6
        Miehekkyys -10

• kiva
        misu kirjoitti:

Nainen! Hauska testi, en oo kyllä kovin lady-like.. ;)

Naisellisuus pisteet 6
        Miehekkyys -10

testi - lisää näitä

Haluan yllättyä positiivisesti uudestaan, tähän asti kaikki on sanonut mua pojaksi, mut olenkin nainen - ihanaa

• Pikku-Hukka

Yksi neutraali lisää :)

• meitsi

Androgyyni siis olen testin mukaan. Ulkoisesti olen kyllä täysin femme mutta näin... Tyttöystäväni on aika lailla butch ja testin mukaan on mies! :)

• suskunen

ANDROGYYNI

Sinussa on paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä - vielä enemmän miestä kuin naista. Sinulla on paljon sekä miehekkäitä että naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä.

Olet sukupuolisesti harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella. Olet sukupuolen suhteen itsevarma.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset - kriittisestikin. Et välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan teet mitä haluat ja käyttäydyt sukupuolivapaasti. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Haluatkin toteuttaa itseäsi sukupuolisesti, koska sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa. Olet hyvin sukupuolinen, sukupuolisempi kuin ihmiset yleensä - sukupuolesta innostunut sukupuolikokeilija ja seikkailija.

Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. Voit olla jopa sukupuolimaaninen tai yliherkistynyt sukupuolelle.

Naisellisuuspisteesi: 14
      Miehekkyyspisteesi: 16

• -Eliö-

Olen mies ;D Pointsit meni 16 miehelle ja -12 naiselle. Kävipäs hassusti.

• Kaktustytto

No huh.
      Naisellisuuspisteesi: 30
      Miehekkyyspisteesi: -10

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Hetero-siskoni sai neutrin statuksen niin, että hänellä oli kuitenkin enemmän _miehekkäitä_ ominaisuuksia kuin naisellisia ominaisuuksia.
      Meidän perheessämme asiat menevät ihan kummallisesti.:-)

• lilo

"Olet nainen.Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä.Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä.Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.
      Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä.Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa,vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi.Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi,sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi."

• tapauskohtainen

Olen kuulemma mies. En kyllä vielä aamulla ollu, ko tarkistin.

Kaippa se halonhakkaus ja matemaattinen lahjakkuus sitten aiheutti tämän. Ja monien asioiden yhtäaikainen käsittely. Ja odotus siitä, että joku muu laittaa ruuan.

Noh, ehkä pääsen tästä yli jonain päivänä.

• stara

yks neutraali lisää..

• ...minunkin..

...käydä testi tekemässä ja nyt en tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa! No naurun kuitenkin valitsen. Vastasin aivan rehellisesti ja tulos oli että olen sukupuoli neutraali mies.. Hmm. No en kyllä omasta mielestäni liieemmin miestä ainakaan ulkoisesti muistuta, tuskin kovin henkisestikkään.
      Mutta se on aivan totta etten ajattele ihmisiä miehinä tai naisina vaan juuri ihmisinä.
      Kyllä minua iljettää kun minua tullaan tytöttelemään, juuri miesten taholta, vaikka olenkin 26 vuotias lepakko.
      En kuitenkaan tahdo naiseuttani kadottaa säkkeihin vaan olen ja näytän siltä mitä olen.
      Ihan hauska testi muuten.

• ilmoittautuu

Aika yllättävää. Ulkoisesti ilmeisesti nainen, mut testin tulos:mies!

• Sharon

NEUTRAALI, ja YLPEÄ SELLAINEN!

• Catsy_666

SINÄ OLET NAINEN    
      Kuvauksesi   
      Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.   

Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.   
      Naisellisuuspisteesi: 14   
      Miehekkyyspisteesi: -18

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe