Oletko lukenut

jkr

4

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sahajajoogi

      Se oli meille ajatteleville sahaja joogeille niin suuri ongelma, että miksi se touhu käytännössä oli niin kauheaa. Kun se meditaatio itse tekniikkana toimi. Sen takia suhde sahaja joogaan tuli kaksinaiseksi. Toisaalta oma meditaatio ja oma suhde Jumalaan; ja sitten "ne muut".

      Kun monet lähtivät pois sahaja joogasta, ja kääntyivät sahaja joogaa vastaan, en voinut seurata, koska mulla ei ole ollut valittamista suhteessa Shri Matajiin tai meditaatioon. Toiset kiinnittivät enemmän huomiota organisaatioon, ja samaistivat sen Jumaluuteen, ok; mutta minä en tätä samaistamista tehnyt. Ajattelin että se riittää että minä olen sahaja joogi.

      Viime aikoina olen miettinyt, kun olen huomannut taas aika ikäviä asioita. Keskustelua ei tietenkään ole koskaan sallittu sahaja joogan sisällä; rautainen periaate on ollut että "sananvapaus ei kuulu demokratiaan". Lähinnä mua kuitenkin harmittaa että sahaja joogit ei päästä public programmeihin toisia sahaja yogeja.

      Olin tästä hyvin hämmentynyt n. pari viikkoa sitten, ja ja tilitin tuntojani Adi Shaktille, huom. en siis Mahamayalle Shri Matajin hahmossa. Adi Shakti sanoi yllättäen että "sahaja joogit ovat enimmäkseen arvottomia". Adi Shakti sanoi, että Hän tulee lakkauttamaan suojeluksensa, ja jättämään sahaja joogan. Se järkytti minua niin syvästi, ettei kukaan tiedä.....

      Ajattelin että pitääkö minun lakata kutsumasta itseäni sahaja joogiksi; vaikka nimenomaan Shri Mataji itse kehoitti nöyrästi vain olemaan sahaja joogi, ja pitämään tästä oikeudesta kiinni?

      Peruuttiko Shri Mataji sahaja joogan??????

      Ehkä sahaja jooga oli vain yksi vaihe Adi Shaktin ilmenemisessä täällä maan päällä. Se oli enimmäkseen harhaa, illuusiota; Jumalatar höpläytti ihmisiä luulemaan suuremaan itsestään, ja paisutti heidän egonsa ennennäkemättömiin korkeuksiin.

      Jos leipuri on laittanut liikaa hiivaa taikinaan, niin lopulta kupla puhkeaa. Ehkä aika on tehnyt tehtävänsä, ja ihmiset näkevät mistä on kyse.

      Luulen että lakkaan hätyyttelemästä joogiparkoja; ja palaan takaisin ennenkaikkea ihmiseksi. Ehkä ihmiseksi jolla on sahaja jooga menneisyys, joka ei ole kieltänyt Shri Matajia; mutta palvoo Häntä Adi Shaktina, ja on lähtenyt Äidin sylistä tullakseen Isän luo.

      • jkr

        Huomasinkin, että olit jossakin jo kertonutkin näistä sivuista. Jos nyt ymmärsin oikein Shri Mataji luopui ryhmästä eli hylkäsi omansa?


      • sahajajoogi
        jkr kirjoitti:

        Huomasinkin, että olit jossakin jo kertonutkin näistä sivuista. Jos nyt ymmärsin oikein Shri Mataji luopui ryhmästä eli hylkäsi omansa?

        >> Huomasinkin, että olit jossakin jo kertonutkin näistä sivuista. Jos nyt ymmärsin oikein Shri Mataji luopui ryhmästä eli hylkäsi omansa?

        No, ajatellaanpa mitä tapahtui Jeesukselle. Hän onnistui taivuttelemaan muutaman ihmisen seuraamaan häntä; ja sitten nämä "opetuslapset" lähinnä nukkuivat, kielsivät ja kavalsivat. Jopa Jeesuksen oma veli Jaakob, ja äiti Maria sanoivat että onpa poika mennyt päästään sekaisin. Pisteenä iin päälle, täysin ulkopuolinen henkilö - Paavali tuli, ja loi "kristinuskon", joka perustui "kristukseen" jolla ei ollut paljoakaan enää tekemistä Jeesuksen kanssa.

        Shri Mataji varoitti sahaja yogeja moneen kertaan, että kuka tahansa joka tuntee sydämessään kutsun ja tunnistaa Shri Matajin hengellisenä äitinään, on sahaja yogi. En oikeastaan tiedä kuin yhden sahaja yogin; Ishmaelin, joka on pidättäytynyt tuomitsemasta veljiään ja siskojaan. Ishmael suljettiin sahaja yogan ulkopuolelle.

        Koko homma - joka alkoi ainakin itsellä niin hienosti ja toiveikkaasti Kundalinin nousun, Nirvikalpa Samadhin merkeissä, läsähti sakinhivutukseksi; ja on tyypillistä inhimillistä portsari- ja taivasten-valtakunnan-avaimet tyyppistä toimintaa missä ihminen korottaa itsensä jopa Jumalaa ylemmäs.

        Viimeksi Adi Shakti sanoi että Hän ei jää tänne, että Hän jättää sahaja yogan 2006, että H1N5 tulee olemaan ihmiskunnalle niin suuri shokki, että sahaja yogan kaltaiset hengelliset pyrinnöt tulevat unohtumaan; että vain 2-3 sahaja yogia ylösnousee, ja koko show tapahtui ihan muutaman sielun takia.

        Hassua, mutta lueskelin tuossa eilen Shri Matajin koottuja, Shri Mataji sanoo selvästi että ihmiset jotka tulevat sahaja yogaan, ja alkavat organisoimaan ja manipuloimaan sahaja yogaa oman mielensä mukaiseksi, ovat yogi bhastreja; ja heille ei tulla antamaan toista mahdollisuutta syntyä ihmisenä.

        Jutun huvittavuus on siinä että sahaja yogassa minusta aina sanottiin että olen yogi bhastri. En tosin ottanut sitä todesta, koska minulle oli niin ilmiselvää että tuomiovalta on Korkeimman kädessä.

        Siis, Taivasten valtakunnan ovella ei ole mitään portsareita. Joku voi yrittää tukkia toisilta pääsyä Taivaaseen, mutta se on valtavan suuri synti, ja hän on tuleva tekemään siitä tilin Jumalan, - Kalkin kanssa.

        Kalki sanoi minulle että ihminen ei ole edes kykenevä todelliseen pahuuteen ennen kuin on saanut sahaja yoga itseoivalluksen.

        Mutta tämä on pitkä tarina, enkä enää elättele toivoa että kukaan ihminen ihmiskunnasta ymmärtäisi. Valinnat on jo tehty; teatteriesitys loppu, väliverho laskeutunut; ja loppu tapahtuu sielun ja Jumalan välillä.

        Herran haltuun. Arrivederci & Finis.


      • sahajajoogi
        sahajajoogi kirjoitti:

        >> Huomasinkin, että olit jossakin jo kertonutkin näistä sivuista. Jos nyt ymmärsin oikein Shri Mataji luopui ryhmästä eli hylkäsi omansa?

        No, ajatellaanpa mitä tapahtui Jeesukselle. Hän onnistui taivuttelemaan muutaman ihmisen seuraamaan häntä; ja sitten nämä "opetuslapset" lähinnä nukkuivat, kielsivät ja kavalsivat. Jopa Jeesuksen oma veli Jaakob, ja äiti Maria sanoivat että onpa poika mennyt päästään sekaisin. Pisteenä iin päälle, täysin ulkopuolinen henkilö - Paavali tuli, ja loi "kristinuskon", joka perustui "kristukseen" jolla ei ollut paljoakaan enää tekemistä Jeesuksen kanssa.

        Shri Mataji varoitti sahaja yogeja moneen kertaan, että kuka tahansa joka tuntee sydämessään kutsun ja tunnistaa Shri Matajin hengellisenä äitinään, on sahaja yogi. En oikeastaan tiedä kuin yhden sahaja yogin; Ishmaelin, joka on pidättäytynyt tuomitsemasta veljiään ja siskojaan. Ishmael suljettiin sahaja yogan ulkopuolelle.

        Koko homma - joka alkoi ainakin itsellä niin hienosti ja toiveikkaasti Kundalinin nousun, Nirvikalpa Samadhin merkeissä, läsähti sakinhivutukseksi; ja on tyypillistä inhimillistä portsari- ja taivasten-valtakunnan-avaimet tyyppistä toimintaa missä ihminen korottaa itsensä jopa Jumalaa ylemmäs.

        Viimeksi Adi Shakti sanoi että Hän ei jää tänne, että Hän jättää sahaja yogan 2006, että H1N5 tulee olemaan ihmiskunnalle niin suuri shokki, että sahaja yogan kaltaiset hengelliset pyrinnöt tulevat unohtumaan; että vain 2-3 sahaja yogia ylösnousee, ja koko show tapahtui ihan muutaman sielun takia.

        Hassua, mutta lueskelin tuossa eilen Shri Matajin koottuja, Shri Mataji sanoo selvästi että ihmiset jotka tulevat sahaja yogaan, ja alkavat organisoimaan ja manipuloimaan sahaja yogaa oman mielensä mukaiseksi, ovat yogi bhastreja; ja heille ei tulla antamaan toista mahdollisuutta syntyä ihmisenä.

        Jutun huvittavuus on siinä että sahaja yogassa minusta aina sanottiin että olen yogi bhastri. En tosin ottanut sitä todesta, koska minulle oli niin ilmiselvää että tuomiovalta on Korkeimman kädessä.

        Siis, Taivasten valtakunnan ovella ei ole mitään portsareita. Joku voi yrittää tukkia toisilta pääsyä Taivaaseen, mutta se on valtavan suuri synti, ja hän on tuleva tekemään siitä tilin Jumalan, - Kalkin kanssa.

        Kalki sanoi minulle että ihminen ei ole edes kykenevä todelliseen pahuuteen ennen kuin on saanut sahaja yoga itseoivalluksen.

        Mutta tämä on pitkä tarina, enkä enää elättele toivoa että kukaan ihminen ihmiskunnasta ymmärtäisi. Valinnat on jo tehty; teatteriesitys loppu, väliverho laskeutunut; ja loppu tapahtuu sielun ja Jumalan välillä.

        Herran haltuun. Arrivederci & Finis.

        .. on tämän synnin nimi, ja syy miksi Shri Mataji jätti joogit. He murhasivat Jumalan omissa veljissään ja siskoissaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe