on paskantärkeiden "evakko" runkkareitten työpaikka! kaikki mitä nämä ihmisvähemmistöön kuuluvat (karjalalaisten jälkeläiset) ns. virkailijat siellä ehdoittavat asiakkailleen, niin ehdoitus tulee tyylillä- menet ku mie käsken! kerran tässä taas asioidessani ko. paikassa jouduin odottamaan 1,4 tuntia erästä virkailijaa kun hän oli lähtenyt ruokatunnille! VAIKKA NÄMÄ LOIMAAN TOIMISTON VIRKAILIJAT OVATKIN OMASTA MIELESTÄÄN "JUMALASTA" SEURAAVIA, NIIN EIKÖ HEILLÄKIN OLE TESSIN MUKAINEN 20 MIN RUOKATAUKO?
LOIMAAN
10
1180
Vastaukset
- kytkentä
Mitähän yhteyttä on työvoimatoimistoilla, noin valtakunnallisesti, karjalaisten jälkeläisillä ja Loimaan kassalla?
Nimimerkki: Asiasta tietämätön
Työkkärin työntekijöiden ajankäytöstä minulla on samanlaisia kokemuksia.
Sovittu keskustelu klo. 9.00. Työkkärin työntekijä = yleisöpalvelija, lörpöttelee omia asioitaan puhelimessa n. 20min. Sisältö: Ottaaks se taas kossua mukaan? Onks sulla omenaviiniä. Pate oli viimeeks iha hirvees kännis, ei siitä ollu mihinkään, ym. ym.
Ylimielisyyttä osoittaa se, että klo. 9.00 näyttäydyin ja koputin avoinna olevaan oveen, tervehdin nyökäten ja minut viittilöitiin käytävään.
Toisella kertaa olin sopinut ajan EU-alueen hakemusten selvittelyä varten.
Minulle vilautettiin kopionippua sanoen, että tarvitset tälläiset mutta en saanut kopioita enkä luetteloa tarvittavista dokumenteista.
Seuraavalla kerralla sanoivat ko. spesialistin olevan lomalla.
Lopulta, lievän rähjäämisen jälkeen, lösivät A5-kokoisen vihkosen jossa oli ohjeita.
Ym. Kysyessäni ATK-koulutusta ko. asiakaspalvelija kirjasi tietoihini: Hakee ATK-alan töitä!
Ym. ym. ym. ym. loputtomiin.
Yhtään ainoaa hakukohdetta minulle ei sieltä ole osoitettu. Itse olen työni hankkinut.
MISTÄ NE PALKKANSA SAAVAT????????????- ei kertaakaan ole työvoimaa...
Työvoimaa heidän pitäisi välittää mutta kyllä se on huonoksi todettu. Yhtään työntekijää ei työkkärin kautta ole saanut?
Varmaankin saavat palkan kun siellä keskenän asioita pohtivat "viisaat" päät yhdessä.
Vaikuttaa aivan turhalta porukalta!
- löysä
paska, kun joudut käymään työvoimatoimistossa. Sorry.
- ripulipaska
Sinä pikku sika.Melko varmasti olet myös keskusta puolueen ohrakyrpä.Et ole varmaankaan tehnyt oikeita töitä koskaan,maanviljelyshän ei ole työtä,mutta senhän sinä,heikkolahjainen nuija varmaan tiedätkin?Mene nyt vaan rohkeasti työvoimatoimistoon,selitä heille,että olet autistinen henkilö.Kyllä he sinulle jonkun kurssin löytävät.Ole kiltti poika.
- Rupia ja syyliä
ripulipaska kirjoitti:
Sinä pikku sika.Melko varmasti olet myös keskusta puolueen ohrakyrpä.Et ole varmaankaan tehnyt oikeita töitä koskaan,maanviljelyshän ei ole työtä,mutta senhän sinä,heikkolahjainen nuija varmaan tiedätkin?Mene nyt vaan rohkeasti työvoimatoimistoon,selitä heille,että olet autistinen henkilö.Kyllä he sinulle jonkun kurssin löytävät.Ole kiltti poika.
Vaikkakin kielen käyttö tässä keskustelussa onkin melkoisen värikästä, päätin kantaa korteni kekoon.
Nimenomaan ja vain Loimaan työkkärissä olen saanut sekä ylimielisen että asiattoman kohtelun. Varsinaisesti en ollut edes 'töitä kerjäämässä' vaan hakeutumassa erääseen koulutukseen.
Onnekseni en koulutukseen päässyt ja ilmeisestikin säästyin enemmiltä nöyryytyksiltä.
Sen sijaan olen vieressä seurannut kun erästä tuttavaani vietiin kuin vierasta sikaa, patistettiin, ei pakotettiin perustamaan yritystä paikkakunnalle joka on jo vahvasti taantumassa. Ilmeisen krapulainen toimistovirkailia huuteli suut silmät täyteen sontaa, huh vieläkin puistattaa.
Onnekseen tuttuni löysi ihan itse muualta töitä joten jäi tuo peräkylän viimeinen rupikuja näkemättä. Mutta muuten onnee ja menestystä vaan Loimaalaisille. - ohra ky..pä
ripulipaska kirjoitti:
ja enkä todellakaan poika! sulle varsinka. i am girl! fucken stubid!
- se näin on
asioidessani itse ko. paikassa niin tulee aina sellainen tunne että minua syytetään jostakin!
vaikka vaan olen loppujen lopuksi työtön, enkä rikollinen.- mutta
eikös karjalalaiset olekkin suomen kieroin kansa! niin sanottiin ennen savolaisista, mutta nämä ns. evakot ovat vieneet maitten ym.etujensa takia sanonnatkin itselleen! katkeria kun ovat. varsinkin neet KURKIJOEN ASUKKAAT! niillehän ei riitä mikään!
- aikuisia
mutta kirjoitti:
eikös karjalalaiset olekkin suomen kieroin kansa! niin sanottiin ennen savolaisista, mutta nämä ns. evakot ovat vieneet maitten ym.etujensa takia sanonnatkin itselleen! katkeria kun ovat. varsinkin neet KURKIJOEN ASUKKAAT! niillehän ei riitä mikään!
paikalla?
Vastoin parempaa tietoa kannattaa olla hiljaa. Ne, jotka maansa ja talonsa Kannakselle jättivät, eivät ole valittaneet vaan tehneet työnsä ja useimmat sinne vielä henkensä pantiksi.
Tekisit sinä samoin. - oletko
aikuisia kirjoitti:
paikalla?
Vastoin parempaa tietoa kannattaa olla hiljaa. Ne, jotka maansa ja talonsa Kannakselle jättivät, eivät ole valittaneet vaan tehneet työnsä ja useimmat sinne vielä henkensä pantiksi.
Tekisit sinä samoin.hullu ku täällä tollasia meet höpöttämään! kyllähän meien isoisä ainaki "jätti" raunioituneen talonsa sinne, kun tiesi että sisä suomesta saa uuden tilalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025