Mä eilistä en takaisin saa,
tänään teen minkä teen.
Huomista en viellä valmistaa voi,
elän siis hetken tämän.
Saakutti mä rupeen hempeilemään.....
Nyt pipo päähän ja daanalle.....
Ai niin ruotsalaiset tutki pyöräily kypärät ja pipon totesivat että pipo on turvallisin.....pudottivat ne 10 metrin korkeudelta .kaikki halkesivat..pipo säily ehjänä...
Runoo
9
617
Vastaukset
- Ællen
Elämä soljuu omalla painollaan,
sinä siellä pipoines,
minä täällä (*&*)
Oikein ihanaa päivää Sinulle (muisk,honey)
{**HYMY**}- Ællen
hai kirjoitti:
Mun...:))
Juuh niin se soljuu...nooh joskus me patoja tehdään...
Sulle myös isoo moiskisPatojen vaikutus saattaa olla kauaskantoisempi
kuin ensi näkemältä vaikuttaakaan
- AngorVat
Tähdet (1916)
Yön tullen
minä seison portailla kuuntelemassa,
tähdet parveilevat puutarhassa
ja minä seison pimeässä.
Kuule, tähti putosi helähtäen!
Älä astu ruohikolle paljain jaloin:
puutarhani on sirpaleita täynnä.
(Edith Södergran)
Huomenta sulle :)Kuin myös sinä joka sen tänne kirjoitit...:)
Vitsi ollaanko me tänään runo tuulella
Niin omaa runoa me kirjoitetaan joka ikinen päivä,hei mä sain enkulin eilen..:))sinullekin sen ajatuksi lähetän- AngorVat
hai kirjoitti:
Kuin myös sinä joka sen tänne kirjoitit...:)
Vitsi ollaanko me tänään runo tuulella
Niin omaa runoa me kirjoitetaan joka ikinen päivä,hei mä sain enkulin eilen..:))sinullekin sen ajatuksi lähetän*niksauttaa polvia ja kumartaa*
Siitä pipa vai kypärä -asiasta. Eikös kaikkein varmita olisi käyttää molempia ;) hih Järjestyksen voitkin itte päätellä - kumpi alle?
Tässä olis mietettä tällä päivälle:
"Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua." AngorVat kirjoitti:
*niksauttaa polvia ja kumartaa*
Siitä pipa vai kypärä -asiasta. Eikös kaikkein varmita olisi käyttää molempia ;) hih Järjestyksen voitkin itte päätellä - kumpi alle?
Tässä olis mietettä tällä päivälle:
"Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua."Arvaas tai tiedätkö mikä on ..savoksi suosittu....no se on räme paska...huups
Juu mietteesi on hyvä noin se on..tässä sinulle..." Liika on ihmiselle hyväksi " nooh en kyllä tiedä olisko noin....- AngorVat
hai kirjoitti:
Arvaas tai tiedätkö mikä on ..savoksi suosittu....no se on räme paska...huups
Juu mietteesi on hyvä noin se on..tässä sinulle..." Liika on ihmiselle hyväksi " nooh en kyllä tiedä olisko noin....hih, hih - riippuisko siitä mitä liikaa saa tai voiko ylipäätään saada liikaa ;) Mutta jos on liikaa niin joissakin tapauksissa kyllä kannattaa lähtee kotio :))
Savosta puheen.. mun sp:ssä oli tämmönen:
Mies nousi junaan savossa. Juna on hyvin täynnä, eikä mies löytänyt istumapaikkaa. Paikkaa hakiessaan mies törmäsi kondutööriin ja kysäisi: ”Olisiko tuolla takan tilaa?” Johon junailija: ”Kyllä siellä tilloo on vuan ei oo junnoo.”
- meriv
Jo vain olet hempeäksi ryhtynyt.
Eikun EI uimaan.
Olen muuten sitä mieltä, että työnteko pitäisi lailla kieltää..*meni hakemaan teetä*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025