Itse olen kärsinyt unettomuudesta jo melkein kuukauden, lääkärillä olen rampammut mutta ei mikään oikein auta.
Viime yönä näin sen ajan mitä nukuin painajaisia... Päätä särkee. Tätä on elämä 21 vuotiaana? Terapiassa käyn enkä sen vuoksi voi alkaa syödä masennuslääkkeitä unettomuuteen. Koulussakaan en tämän vuoksi käy.
Oireita unettomuudesta?
3
663
Vastaukset
- kirsí
Kokeile akupunktiota. Saisit ainakin tuon kierteen katkaistua hetkeksi. Minulla ainakain on auttanut unettomuuteen tosi hyvin.
- suti
Ei masennuslääkkeet ole tarkoitettu unettomuuteen, sen sijaan markkinoilla on monta mietoa mutta hyvin tehoavaa nukahtamislääkettä joista voisi olla iso apu.
- Sirkku
mitä syöt tai juot tai teet illalla? Ei ainakaan teetä(siis tavallinen tee sisältää kofeiinia samoin kuin kahvikin. Myös kolajuomat ja suklaa sisältävät kofeiinia). Netissä surffailu vie unet moneksi tunniksi koska pitää aivot vireystilassa, samoin lenkkeily ja voimistelu kannattaa jättää väliin muutamaa tuntia ennen nukkumaan menoa. Nuoren ihmisen kannattaisi kokeilla pehmeämpiä keinoja nukahtamiseen kuin unilääkkeet. Kanervatee johon lisätään hunajaa on rentoutava iltajuoma. Ja kannattaa vaikka lukea jotain miellyttävää tai katsella jotain rauhoittavaa elokuvaa... Äläkä mene sänkyyn ennenkuin väsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944