ARON

A.t.

Voisitte ottaa vähän asioista selvää!!!

Elviksen nimi oli ja on Elvis Aron Presley!

Ensinnäkään missään julkisuudessa EI OLE YHTÄÄN Elviksen itsensä kirjoittamaa muotoa Elvis Aaron! Elvis käytti nuoruudessaan Elvis Aron tai Elvis ja myöhemmin joko Elvis tai Elvis A.!

Kukaan Elviksen naisista ( Cilla, L. Thompson tai G. Alden) ei ole moisesta kuuleman mukaan edes kuullut!! Myös parhaat ystävät J. Esposito, serkut, veljet, ym, ovat täysin tietämättömiä Tupelon suuren pojan nimi vaihdoksesta!

Elviksen hautajaisten kutsukorteissa luki Elvis Aron ja Gracelandin portin muistrolaatassa luki v. 93 asti Elvis Aron!! Ainoa "virallinen" Aaron on hautakivessä!

Ainoastaan Vernon ja Charlie Hodge "muistavat" Elviksen puhuneen Aaron nimestä!! Hodgen legendaarisista puheista tässä yksi naurettavimmista: "muistan Elviksen 70-luvun alussa sanoneen Vernonille, että hän haluaa hautaansa nimen Aaron" (vapaa lainaus).
-Kertoo kaiken puhujasta!

Epätodennäköistä, että 30-40v mies jostain hautakivestään vanhalle isälleen puhuu! Toisinpäin pikimminkin!!

Elvis oli FBI ja DEA agentti, Tunsi presidentit ja kuvernmöörit, Memphisin ylimmän poliisiviranomaisen, oli itse Memphisin vt. varapoliisipäällikkö...ect... Ei siis olisi varmasti ollut vaikeaa muuttaa sitä nimeään virallisesti jos olisi halunnut!

19

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Obiwan

      Tuo viimeinen kappale...Jonkun olisi todellakin syytä ottaa asioista selvää;)

      • A.t.

        Ei muuta kuin lukemaan Obiwan!! hyvä Obiwan


      • Obiwan
        A.t. kirjoitti:

        Ei muuta kuin lukemaan Obiwan!! hyvä Obiwan

        ..ja lisää luetaan kun jotain lukemisen arvoista julkaistaan.Jos sinä todella uskot nuo FBI,DEA ym.jutut,olet ilmeisesti lukenut vain Suosikkia.


      • a.t.
        Obiwan kirjoitti:

        ..ja lisää luetaan kun jotain lukemisen arvoista julkaistaan.Jos sinä todella uskot nuo FBI,DEA ym.jutut,olet ilmeisesti lukenut vain Suosikkia.

        Luuletko sinä, että jos Elvis kävelee tutun kuvernöörinsä avulla Nixonin luokse ja saa välittömästi DEA:n agenttipaperit niin hän ei saisi helpommin vielä nimenvaihdosta? Mietis vähän!!!

        Sitäpaitsi eihän Elvis mitään "toimintaa" voinut harrastaa agenttina, koska artistin henki on tärkein!! Oli mukana huumepidätyksissä, muttei itse toiminut ja FBI:ssa oli ilmiantajana L.A:n starojen huume ilmiantajana!!!


      • forsake
        a.t. kirjoitti:

        Luuletko sinä, että jos Elvis kävelee tutun kuvernöörinsä avulla Nixonin luokse ja saa välittömästi DEA:n agenttipaperit niin hän ei saisi helpommin vielä nimenvaihdosta? Mietis vähän!!!

        Sitäpaitsi eihän Elvis mitään "toimintaa" voinut harrastaa agenttina, koska artistin henki on tärkein!! Oli mukana huumepidätyksissä, muttei itse toiminut ja FBI:ssa oli ilmiantajana L.A:n starojen huume ilmiantajana!!!

        Sen ymmärrän kyllä että Elvis pöllyssä luuli olevansa agentti,mutta että sinäkin...Huumepidätyksissä mukana..höpöhöpö:))


      • A.t.
        forsake kirjoitti:

        Sen ymmärrän kyllä että Elvis pöllyssä luuli olevansa agentti,mutta että sinäkin...Huumepidätyksissä mukana..höpöhöpö:))

        kyllähän siitä kuvat sun muut on, kun Nixon paperit luovuttaa!! mitä outoa siinä on!!! Eihän kukaan nyt kai tosissaan usko, että Elvis mikään vuoden toimeliain agentti oli!! Mutta oli kuitenkin 100% agentti siitä ei pääse mihinkään!! Eipä onnistuisi muilta kuin Elvikseltä""


      • forsake
        A.t. kirjoitti:

        kyllähän siitä kuvat sun muut on, kun Nixon paperit luovuttaa!! mitä outoa siinä on!!! Eihän kukaan nyt kai tosissaan usko, että Elvis mikään vuoden toimeliain agentti oli!! Mutta oli kuitenkin 100% agentti siitä ei pääse mihinkään!! Eipä onnistuisi muilta kuin Elvikseltä""

        Ne fotot löytyy kaikista Elvis opuksista.Tosiasiahan on että,jossain vaiheessa Elviksellä alkoi "suikassa surisemaan",näki kommari agentteja joka paikassa.Tarjosi itseään FBI:lle,DEA:lle ja joka paikkaan.USA:n pressa ei nimitä agentteja,ei edes Tricky-Dicky.Maallikkoa ei nimitä agentiksi kukaan.Nimitellä kyllä voi:))Mikäli haluat tietoa Elviksestä,lue Peter Guralnickin kaksiosainen teos,siinä oiotaan pahimpia harhaluuloja Elviksestä.Ne jotka Elviksen tunsivat,sanovat että,ko.teos on paras mitä Elviksestä on kirjoitettu.


      • A.t.
        forsake kirjoitti:

        Ne fotot löytyy kaikista Elvis opuksista.Tosiasiahan on että,jossain vaiheessa Elviksellä alkoi "suikassa surisemaan",näki kommari agentteja joka paikassa.Tarjosi itseään FBI:lle,DEA:lle ja joka paikkaan.USA:n pressa ei nimitä agentteja,ei edes Tricky-Dicky.Maallikkoa ei nimitä agentiksi kukaan.Nimitellä kyllä voi:))Mikäli haluat tietoa Elviksestä,lue Peter Guralnickin kaksiosainen teos,siinä oiotaan pahimpia harhaluuloja Elviksestä.Ne jotka Elviksen tunsivat,sanovat että,ko.teos on paras mitä Elviksestä on kirjoitettu.

        Ei nimitäkkään... vaan Ingersoll silloinen DEA:n varapomo sen nimitti ja toimitti ITSE henk.koht paperit Nixonille!!! Haloo OTA ASIOISTA SELVÄÄ!!

        Ja esim R. Reagan oli Hollywood aikoinaan FBI-asiamies kommunisteja vastaan, kuten esim Disney!!!

        Elvis oli L.A:n huumepiirejä vastaan FBI-asiamies!! ja tämähän on julkista tietoa nykyään!!


      • a.t.
        forsake kirjoitti:

        Ne fotot löytyy kaikista Elvis opuksista.Tosiasiahan on että,jossain vaiheessa Elviksellä alkoi "suikassa surisemaan",näki kommari agentteja joka paikassa.Tarjosi itseään FBI:lle,DEA:lle ja joka paikkaan.USA:n pressa ei nimitä agentteja,ei edes Tricky-Dicky.Maallikkoa ei nimitä agentiksi kukaan.Nimitellä kyllä voi:))Mikäli haluat tietoa Elviksestä,lue Peter Guralnickin kaksiosainen teos,siinä oiotaan pahimpia harhaluuloja Elviksestä.Ne jotka Elviksen tunsivat,sanovat että,ko.teos on paras mitä Elviksestä on kirjoitettu.

        Millä perusteella määrität Guralnickin tiedot oikeiksi? haha!! lähteinä mm. luopiot Huru-Heb ja West brother!! hahah luotettavaa!!! heheh


      • ForGodSake
        a.t. kirjoitti:

        Millä perusteella määrität Guralnickin tiedot oikeiksi? haha!! lähteinä mm. luopiot Huru-Heb ja West brother!! hahah luotettavaa!!! heheh

        Jatka Suosikki linjalla.Hyvin menee,mutta menköön.


      • M.Lt
        a.t. kirjoitti:

        Millä perusteella määrität Guralnickin tiedot oikeiksi? haha!! lähteinä mm. luopiot Huru-Heb ja West brother!! hahah luotettavaa!!! heheh

        Tuosta Peter Guralnickin teoksesta..
        Ihmiset jotka tunsivat Elviksen,elivät ja tekivät työtä hänen kanssaan,ovat kovasti kehuneet teosta.Heidän mielestään paras,totuudenmukaisin teos mitä Elviksestä on kirjoitettu.Eli,ei pelkkää ylistämistä,myös negatiiviset puolet Elviksestä tuodaan esille.Ja niitähän riitti:))
        Tilauksessa on Guralnickin "Careless Love: The Unmaking Of Elvis Presley" Eräänlainen täydennysosa edelliseen.


    • a v a

      Tätä "Aron vaiko Aaron"-kysymystä on ratkottu jo useamman avauksen alaisissa viesteissä. Eiköhän riitä tämän asian puiminen - ainakaan uusia nimiasiaa käsitteleviä avauksia ei soisi palstalle vähään aikaan ilmestyvän. Asiaa voivat halukkaat puida jo olemassaolevien otsikoiden alla, jookosta joo?

      • A.t.

        Omasta mielestäni tämä on ainoa keskustelu ARON aiheesta!!! Ehkä jossain muussa keskustelussa saatetaan raapaista samaa asiaa, mutta ei missään muussa avauksessa ole siitä mitään!


      • a.v.a
        A.t. kirjoitti:

        Omasta mielestäni tämä on ainoa keskustelu ARON aiheesta!!! Ehkä jossain muussa keskustelussa saatetaan raapaista samaa asiaa, mutta ei missään muussa avauksessa ole siitä mitään!

        >>>Aha
        A.t. 20.10.2005 klo 08.17

        Omasta mielestäni tämä on ainoa keskustelu ARON aiheesta!!!>>>

        Tässä aiheesta (vain muutama esimerkki):

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001371&posting=22000000010823524

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001371&posting=22000000010621445

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001371&posting=22000000010622927


      • A.t.
        a.v.a kirjoitti:

        >>>Aha
        A.t. 20.10.2005 klo 08.17

        Omasta mielestäni tämä on ainoa keskustelu ARON aiheesta!!!>>>

        Tässä aiheesta (vain muutama esimerkki):

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001371&posting=22000000010823524

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001371&posting=22000000010621445

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001371&posting=22000000010622927

        ...ethän oleta, että olen lukenut kaikkia viesti jatkúmoita täällä!!! Joten olin siinä luulossa, että siitä ei olla keskusteltu! Sitä paitsi pilkunviilausta hartrastavana voin todeta, ettei UUSIA viestejä aiheesta Aron ole!


      • a v a
        A.t. kirjoitti:

        ...ethän oleta, että olen lukenut kaikkia viesti jatkúmoita täällä!!! Joten olin siinä luulossa, että siitä ei olla keskusteltu! Sitä paitsi pilkunviilausta hartrastavana voin todeta, ettei UUSIA viestejä aiheesta Aron ole!

        >>>ethän oleta, että olen lukenut kaikkia>>>

        Oletin, ihan vain sen tähden että olet aktiivinen kirjoittelija palstalla =)


      • A.t.
        a v a kirjoitti:

        >>>ethän oleta, että olen lukenut kaikkia>>>

        Oletin, ihan vain sen tähden että olet aktiivinen kirjoittelija palstalla =)

        Sorry nyt vaan. Sinä lienet Sheriffi vaikkei se aina ilmenekkään nimimerkistäsi!!!?

        Minua ottaa vain päähän, kun jotkut wannabe-fanit tulee tänne pätemään kun on yksi googlen saitti luettu missä lukee se toka nimi väärin!!!

        Tuskin täällä esim. vaikka puhutaan maatti nykäsestä ja aantti tuiskusta...

        Siis mielestäni on turhaa laittaa sitä A*ron nimeä, koska asia vain on niin, että se on Aron ja mielestäni olen hyvin perustellut, että halutessaan Elvis olisi sen voinut muuttaa...

        Mutta mielestäni on turhaa kiistellä yhdestä kirjaimesta... ja lopetetaan nyt kaikki se ja puhutaan Elviksestä!!!


      • a.v.a
        A.t. kirjoitti:

        Sorry nyt vaan. Sinä lienet Sheriffi vaikkei se aina ilmenekkään nimimerkistäsi!!!?

        Minua ottaa vain päähän, kun jotkut wannabe-fanit tulee tänne pätemään kun on yksi googlen saitti luettu missä lukee se toka nimi väärin!!!

        Tuskin täällä esim. vaikka puhutaan maatti nykäsestä ja aantti tuiskusta...

        Siis mielestäni on turhaa laittaa sitä A*ron nimeä, koska asia vain on niin, että se on Aron ja mielestäni olen hyvin perustellut, että halutessaan Elvis olisi sen voinut muuttaa...

        Mutta mielestäni on turhaa kiistellä yhdestä kirjaimesta... ja lopetetaan nyt kaikki se ja puhutaan Elviksestä!!!

        >>>Mutta mielestäni on turhaa kiistellä yhdestä kirjaimesta... ja lopetetaan nyt kaikki se ja puhutaan Elviksestä!!! >>>

        Juuri näin =) Mukavaa että palstalla on aktiivisia kirjoittelijoita niin kuin sinä.

        Mukavaa päivää sinulle. Minä tässä kuuntelen juuri Elviksen biisiä There Goes My Everything. Hieno veisu =)


    • Lisää tietoa

      Itseäni ei Elviksen toinen etunimi suuremmin kiinnosta, mutta muistan lukeneeni jostakin (englanninkielisestä) kirjasta selityksen, jonka mukaan molemmat kirjoitustavat ovat oikein ja jopa jollakin tavalla virallisia. En tosin muista selitystä.

      Enkä nyt viitsi ruveta tuhlaamaan aikaa asian etsimiseen, vaikka kirja varmasti onkin hyllyssäni. Kun en muista missä lukuisista Elvis-kirjoistani asiasta mainitaan ja millä sivulla, niin olkoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe