..anttia ei todellakaan innosta minnan seura. senhän näki sokeakin eilisessä koosteessa. ilveili mm. minnan painosta kun pyys minnaa reppuselkään?? sitte ei osallistunu minnan kans keskusteluun ja lopuksi viittoi H E L P....ja minna pitää anttia parhaimpana vaihtoehtona parikseen tehtävässä. pitäisköhän jos tietäis mitä ANTTI TODELLA AJATTELEE.....
tajuaako Minna tilannetta??
9
2735
Vastaukset
- sinä tiedät
mitä Antti todella ajattelee. Koosteessa voi asiat saada näyttämään ihan muulta kuin ne on.
- nauran..
ei siihen sen kummempaa ajatustenluku-taitoa tartte..antin olemus viesti eilisillan ohjelmassa paljon!
- rauhaorvokki
.. on tainnut alkaa tajuamaan. Eilenhän näytettiin extrassa kuinka Minna kertoi miten hän on kaivannut nukkua jonkun vieressä pitkästä aikaa niin Antti sanoi jotain tyyliin ei hän ole sitä kaivannut. Minnahan meni ihan vaikeaksi ja pyyteli anteeksikin. Teki täti tosi pahan virheen tunkeutuessaan Antin sänkyyn kännispäissään, luuli vähän liikoja itsestään. Huvittavaa jatkossa seurata miten asiat etenee.. esim. koska Antilta palaa lopullisesti pinna :D
- carli
varmasti pian. Tänään se joutuu viiteen asti hoitaan Minnan hampaidenpesua myöten. HUHUU:)
- mie vaan
carli kirjoitti:
varmasti pian. Tänään se joutuu viiteen asti hoitaan Minnan hampaidenpesua myöten. HUHUU:)
ku huomaa ettei antti ookkaan hänen sydänystävänsä, niinkuin oli luullut!! minna pitää anttia ystävänään mutta antti viis veisaa koko minnasta. voi olla että antti antaa minnalle sunnuntaina äänensä!!
- öhhömmm
Teki ISON virheen kun yritti panettaa itteesä Antilla - Poju rupes inhoomaan kun tajus että äippä tuntee tutunaa alapäässä Antin läheisyydessä. Pelkkä ystävä A ois ollu mutta äippä ylitti rajan...
- aivansamako
Exactly!
Olen miettinyt miksi antti on nyt yhtäkkiä niin vaivautunut ja tullut siihen tulokseen että se pelkää kuollakseen mitä katsojat ajattelee.Jos ei olisi katsojia se voisi olla ihan yhtä hyvää kaveria minnan kaa ku ennenkin,koska sinä "kohtalokkaana" yönä kun he samassa sängyssä yönsä vietti ei oikesti tapahtunut mitään.Onhan ne ennenkin köllötelleet toistensa vieressä päivällä sohvalla jne,mutta eipä ole Mari niistä mitään huomautellu...
Se pelkää että muut luulee et niil ois jotai säpinää,vaik ei olekaan ja käyttäytyy nyt niin tylysti kun voi että käsitys oikaistuisi.
En olisi antista uskonut että sille on niin tärkeetä mitä muut ajattelee.Vaik peliähän tämä on ja nyt sen ainakin antista huomaa.On vähä vaikee selittää mitä tarkoitan,mut oliskohan täs vähän totuutta???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664