tajuaako Minna tilannetta??

nauran..

..anttia ei todellakaan innosta minnan seura. senhän näki sokeakin eilisessä koosteessa. ilveili mm. minnan painosta kun pyys minnaa reppuselkään?? sitte ei osallistunu minnan kans keskusteluun ja lopuksi viittoi H E L P....ja minna pitää anttia parhaimpana vaihtoehtona parikseen tehtävässä. pitäisköhän jos tietäis mitä ANTTI TODELLA AJATTELEE.....

9

2735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä tiedät

      mitä Antti todella ajattelee. Koosteessa voi asiat saada näyttämään ihan muulta kuin ne on.

    • nauran..

      ei siihen sen kummempaa ajatustenluku-taitoa tartte..antin olemus viesti eilisillan ohjelmassa paljon!

    • rauhaorvokki

      .. on tainnut alkaa tajuamaan. Eilenhän näytettiin extrassa kuinka Minna kertoi miten hän on kaivannut nukkua jonkun vieressä pitkästä aikaa niin Antti sanoi jotain tyyliin ei hän ole sitä kaivannut. Minnahan meni ihan vaikeaksi ja pyyteli anteeksikin. Teki täti tosi pahan virheen tunkeutuessaan Antin sänkyyn kännispäissään, luuli vähän liikoja itsestään. Huvittavaa jatkossa seurata miten asiat etenee.. esim. koska Antilta palaa lopullisesti pinna :D

      • carli

        varmasti pian. Tänään se joutuu viiteen asti hoitaan Minnan hampaidenpesua myöten. HUHUU:)


      • mie vaan
        carli kirjoitti:

        varmasti pian. Tänään se joutuu viiteen asti hoitaan Minnan hampaidenpesua myöten. HUHUU:)

        ku huomaa ettei antti ookkaan hänen sydänystävänsä, niinkuin oli luullut!! minna pitää anttia ystävänään mutta antti viis veisaa koko minnasta. voi olla että antti antaa minnalle sunnuntaina äänensä!!


    • öhhömmm

      Teki ISON virheen kun yritti panettaa itteesä Antilla - Poju rupes inhoomaan kun tajus että äippä tuntee tutunaa alapäässä Antin läheisyydessä. Pelkkä ystävä A ois ollu mutta äippä ylitti rajan...

      • aivansamako

        Exactly!


    • Olen miettinyt miksi antti on nyt yhtäkkiä niin vaivautunut ja tullut siihen tulokseen että se pelkää kuollakseen mitä katsojat ajattelee.Jos ei olisi katsojia se voisi olla ihan yhtä hyvää kaveria minnan kaa ku ennenkin,koska sinä "kohtalokkaana" yönä kun he samassa sängyssä yönsä vietti ei oikesti tapahtunut mitään.Onhan ne ennenkin köllötelleet toistensa vieressä päivällä sohvalla jne,mutta eipä ole Mari niistä mitään huomautellu...
      Se pelkää että muut luulee et niil ois jotai säpinää,vaik ei olekaan ja käyttäytyy nyt niin tylysti kun voi että käsitys oikaistuisi.
      En olisi antista uskonut että sille on niin tärkeetä mitä muut ajattelee.Vaik peliähän tämä on ja nyt sen ainakin antista huomaa.On vähä vaikee selittää mitä tarkoitan,mut oliskohan täs vähän totuutta???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe