Moi
Hei minulla on seuraava kokoonpano
Käyttöjärjestelmä XP home SP2
Selain IE 6
Kuinka saan osoiterivin tyhjennettyä niin, että kun painan jotain kirjainta niin kone ei näytä osoiteriville sivuja joilla olen käynyt.
Olen kokeillut seuraavia konsteja
1. Työkalut->Internet asetukset->Poista evasteet->ok
2. Offline tiedostot on poistettu
3. Sivuhistoria on poistettu
4. Sisältöön liittyvät asetukset->Automaattinen täydennys lomakkeet tyhjennetty sekä salasanat
5. ajanut Easycleanerin
Mikään edellämainituista asioista ei auta.
Teidän kyllä, että mikäli otan sisältöön liittyvät asetukset->automaattinen täyttö Ruksin pois kohdasta Web.osoitteet niin tämän jälkeen tietoja ei enää tarjota.
Haluan kuitenkin että kone tarjoaa jatkossa Web sivuja.
Hyviä vinkkejä?
Osoiterivin tyhjennys
Osoiterivin tyhjentäjä
4
2561
Vastaukset
- Piru
että automaatinen taäyttö tarjoaa edelleen webbisivuja, mutta ei näytä missä olet mahdollisesti käynyt?!?
Sehän tarjoaa juuri niitä sivuja sillä perusteella missä olet jo käynyt. Eihän se selain osaa niitä sivuja omasta päästään keksiä.- osoiterivin tyhjentäjä
haluan saada välillä osoiterivin tyhjäksi.
Aloittaa ns. puhtaalta pöytältä.
- näin helposti
>Avaa Internet Explorer
>Työkalut
>Internet-asetukset
>Sisältöön liittyvät asetukset
>Automaattinen täydennys,Ota ruksit pois, Web-osoitteet ja Lomakkeet kohtien edestä
>tyhjennä lomakkeet
>Ok- nyt älysin kun sain hyvän n...
Kiitos, tuota juuri itse pähkäilin ja se toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862