mitä?

outolintu

kuka helvetti on david beckham???

12

2049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bella :)

      Oletko tosissasi?

      Jos et tiedä, miksi et ole tarkemmin tutkaillut David Beckhamille omistettua foorumia? Ja jos laitat nimen googleen, saat heti vastauksen...
      David Beckham ammattijalkapalloilija, joka muun muassa Englannin maajoukkueen kapteeni.
      Lisäksi huomattava julkkis.

      http://www.ceca-raznatovic.com/David-Beckham/index.html

    • on tosi

      OUTO.... kuka on david beckham??
      siis ei voi olla totta :D

      jos nyt ei ole muuten tietoa, niin kannattaisiko ensin googlata, ennen kuin tulee kysymään...

      • alias

        yhtä turha heppu kun sepi kumpulainen.mies joka ei ole mikään!


      • sepin frendi
        alias kirjoitti:

        yhtä turha heppu kun sepi kumpulainen.mies joka ei ole mikään!

        äläs kuule morkkaa Sepiä vertaamalla sitä johonkin Beckhamin mitättömyyteen!

        "Pitsojaa on monenlaisia, perhekokoa ja tavallistaa. Pitsojaa on monenlaasia, eeekä tule kallisTA!
        Pepperoni ja sipuli, aurajuusto ja salamiii.
        Katkarapuja ja tonnikalaaa, nami nami nami nami nam nam NAM!!"

        Tuo on ehdottomasti Sepin paras veisu :))


      • outolintu
        sepin frendi kirjoitti:

        äläs kuule morkkaa Sepiä vertaamalla sitä johonkin Beckhamin mitättömyyteen!

        "Pitsojaa on monenlaisia, perhekokoa ja tavallistaa. Pitsojaa on monenlaasia, eeekä tule kallisTA!
        Pepperoni ja sipuli, aurajuusto ja salamiii.
        Katkarapuja ja tonnikalaaa, nami nami nami nami nam nam NAM!!"

        Tuo on ehdottomasti Sepin paras veisu :))

        nyt puhutaan jo jostakin minkä minäkin tunnen. sepi kumpulainen on sentään kaikkien tuntema muusikko/talonmies. beckhamia en viitsinyt edes googlata kun ei enää kiinnostanut edes tietää kuka se on, niin siis joku palloilija, se siitä!


      • järkevämpi
        outolintu kirjoitti:

        nyt puhutaan jo jostakin minkä minäkin tunnen. sepi kumpulainen on sentään kaikkien tuntema muusikko/talonmies. beckhamia en viitsinyt edes googlata kun ei enää kiinnostanut edes tietää kuka se on, niin siis joku palloilija, se siitä!

        no miksi sitten edes kysyt kuka on david beckham jos ei kerran kiinnostaa tietää kuka se on? ja miksi hillut tällä palstalla, jos david ei kiinnosta... (seko oot)


      • ei edes osaa lukea
        järkevämpi kirjoitti:

        no miksi sitten edes kysyt kuka on david beckham jos ei kerran kiinnostaa tietää kuka se on? ja miksi hillut tällä palstalla, jos david ei kiinnosta... (seko oot)

        Vaikkei osaa edes lukea mutta tuntee kuka on Dave Beckham.


      • mörtti
        ei edes osaa lukea kirjoitti:

        Vaikkei osaa edes lukea mutta tuntee kuka on Dave Beckham.

        JOO ja kun mun amstaffit näkee sen herran niin
        nekin ulvoo kuuta.....hehehehehehe!!!
        =D


    • Genesisevangelionshit

      Todellinen esimerkki siitä ettei maailman potkupalloa palvovilla poikasilla o mitään päässä.

    • Maaa

      Jos et tiiä totoa miestä niin älä edes tutustu!!!! xD
      aivan namu mies......Hmmmm....

    • BadBoy

      Pikkujätkänä tää Beckham oli jalkapalloilija.
      Sitten siitä tuli kertaheitolla sumuisten saarten epäjumala. Ja epäjumaloille kihahtaa yleensä aina kusi päähän.
      Nyt Beckham on parhaat pelivuotensa ohittanut superjettisetin pikkupaskiainen, joka ahneen muijansa avulla repii tuohta irti mistä ikinä vaan saa. Niin kauan kuin kantti riittää.
      Tuskin enää kauan.

      • TODELLA!

        DAVID BECKHAM on pelaaja,malli ja näyttelijäkin ilmeisesti ja julkisuusmäärästä voisi päätellä on oikea bisnesjättiläinen kyseessä. mutta ei. becksin omaisuus on huomattavasti pienempi kuin esim ystävänsä Madonnan tai jennifer lopezin...ainakin minä yllätyin kun luin hänen "pienestä" omaisuudestaan lehdstä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe