asp & kammonen

v85.

Mitä tekivät asp & kammonen noin v.85. Miten heillä menee nykyään.

17

8765

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samalta kylältä

Kun kerran osaat yhdistää nimet ja vuosiluvun, tiedät loputkin.Ainakin mitä tekivät.

• siksi

Siksi kun olen Asp itse ja kiinnosti tietää vieläkö ihmiset muistaa meidät.

• enpä usko
        siksi kirjoitti:

Siksi kun olen Asp itse ja kiinnosti tietää vieläkö ihmiset muistaa meidät.

vaikka mitä välii, olit tai et.Jos olet niin kerro kuulumiset sieltä -85 alkaen.

• viestiketjua olemassa

kuin tämä. Epäilen

• koska

Löysin v85 iltasanomista otetun kopion, jossa vain sanotaan noiden kahden tehneen järkyttävän teon, ei siinä mainita muutakuin tappoivat,vieläköhän lusivat.

• samalta kylältä

Taksikuskin ampuivat ja ovat aikakausia sitten vapautuneet.

• hyvä-sylvi

Voisikohan sitä keksiä jotain muuta tekemistä, kun kaivella menneitä jatkuvasti. Tikulla silmään!

• olet oikeassa
        hyvä-sylvi kirjoitti:

Voisikohan sitä keksiä jotain muuta tekemistä, kun kaivella menneitä jatkuvasti. Tikulla silmään!

Muistan tapauksen, itseasiassa toisen näistä tunsin tai oikeastaan tiesin, ihan söötti poika silloin "satavuotta" sitten, siis tämä k....

Mutta turha asiaa puida, toivottavasti heillä on elämä hyvin.

• muistaa
        hyvä-sylvi kirjoitti:

teloittivat kaksi perheenisää ilman syytä.näitäkin tapettuja miehiä jäivät lapset ja vaimot kaipaamaan.paskasäkit elävät nykyään lappeenrannassa uusien henkilöllisyyksien kera.toivottavasti tappaisivat itsensä.

• eipä oo totta tuo
        muistaa kirjoitti:

teloittivat kaksi perheenisää ilman syytä.näitäkin tapettuja miehiä jäivät lapset ja vaimot kaipaamaan.paskasäkit elävät nykyään lappeenrannassa uusien henkilöllisyyksien kera.toivottavasti tappaisivat itsensä.

yhden taksikuskin ne päiviltä laittoivat, älä puhu valheita.

• voivat
        eipä oo totta tuo kirjoitti:

Kusipäät tappaa itsensä ja PIAN

• xxx
        eipä oo totta tuo kirjoitti:

ennen taksikuskia ampuivat autokauppiaan liikkeensä ojaan kuin koiran.ja se on varmaa!!

• henkirikos
        hyvä-sylvi kirjoitti:

Henkiros ei vanhene koskaan ! Eikä jokainen voi tuollaista unohtaa koskaan vaikka haluaisi.
        Siis uudet hen tunnukset, nimet, voiko suomessa muuttaa kaiken, niin ettei menneisyys paljastu.

• Anonyymi

Mitäpä noista sanoisi, raukkoja...

• Anonyymi

Niin kertoi kuulustelussa että taksikuski nosti kädet ylös ja sanoi että ottakaa kaikki rahat, älkää ampuko, lähti juoksemaan pois niin silloin mie ammuin...kunnon ku#ipää.

• Anonyymi00016

Niin, en nyt noille mitään hyvää elämää toivo.

Raukkamaisia tappajia, häpeä heille.

• Anonyymi00017
      UUSI

Kaksi uhriahan heille oli autokauppias ja taksi kuski, kaksi täysiä turhaa kuolemaan, kahden idiootin käsistä, pyhäsylvi voi lopettaa ton paskana jauhamisen, ei tämmöiset teot unohdu, sähkötuoliin ois pitänyt tommoset laittaa,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      91
      1617
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      119
      1482
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      72
      1317
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1232
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1050
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      940
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      828
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      763
    Aihe