hullutiedemies

utelias

tietääkö joku onko sen räppäri hullutiedemiehen tyttöystävä oikeesti joku hesalainen malli?

42

11792

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedemies

On,tai sitten ei.

• NeljäSeiska

Mitähän tää jengi on ruvennu tukaroimaan täällä netissä? Mitä vi**ua se kuuluu kellekkään. Oikeestaan Mai Mänin Tiedemänin vastaus on tyhjentävä... hehheh. Tästä vois taas rakennelle jonkun loistavan aihion biisiin. Vai mitä sanoo miesh itse?

AG-47

• NeljäSeiska

Saavuttuani tänään Tiedemänin residenssiin, sain kuulla että joku muthaphuckin´ tukari on käynyt rustaa mun äijän nimellä tänne! Joku roti tähän vitun touhuun... Pitäkää huoli omista asioistanne, ja antakaa miehen olla!

AG-47 (laukee useemmin ku kerran)

• Lepardi
        NeljäSeiska kirjoitti:

Saavuttuani tänään Tiedemänin residenssiin, sain kuulla että joku muthaphuckin´ tukari on käynyt rustaa mun äijän nimellä tänne! Joku roti tähän vitun touhuun... Pitäkää huoli omista asioistanne, ja antakaa miehen olla!

AG-47 (laukee useemmin ku kerran)

vittu säkä urpo mikään tiedemiehen kaveri ole. kuhan tuut tänne vaan jauhaan paskaa. ja miks helvetissä ihmiset ei vois ihmetellä onks sil malli kainalos vai ei mitä vittua se sulle juntti kuuluu

• NeljäSeiska
        Lepardi kirjoitti:

vittu säkä urpo mikään tiedemiehen kaveri ole. kuhan tuut tänne vaan jauhaan paskaa. ja miks helvetissä ihmiset ei vois ihmetellä onks sil malli kainalos vai ei mitä vittua se sulle juntti kuuluu

Hehheh. Vittu on täällä jengillä otsaa alkaa vielä aukoa päätään. Hauska palsta.

-Grafa-

• näin on

kyllähän tämä on täysin totta. Hän kyllä on pääosin mallintöissä New Yorkissa SeanJeanin mallina. Hengailee tosin tällä hetkellä, kyllä riihimäellä kyseisen räppärin kanssa. Mallikuvia voi käydä kyseisen rap tuottaja artistin ja vaatesuunnitelijan (P.DIDDY) sivuilta kahtomassa.

• miettikää vähä

mistä lähtien räp starat on ollu mallejen kanssa?
        eikö lätkäpelaajat ole missejen kanssa?
        pitääkö noil räppäreil olla jotain liianhyvän näkösiä tyhjäpäisiä blondeja kikattamassa niiden studiossa?älytöntä.
        onhan se hulluntiedemiehen tyttö ihan helvetin hyvännäkönen mut onko ne tosiaan toistensa kanssa siksi että toinen räp stara ja toinen huippumalli?
        kysyn vaan!

• baja
        miettikää vähä kirjoitti:

mistä lähtien räp starat on ollu mallejen kanssa?
        eikö lätkäpelaajat ole missejen kanssa?
        pitääkö noil räppäreil olla jotain liianhyvän näkösiä tyhjäpäisiä blondeja kikattamassa niiden studiossa?älytöntä.
        onhan se hulluntiedemiehen tyttö ihan helvetin hyvännäkönen mut onko ne tosiaan toistensa kanssa siksi että toinen räp stara ja toinen huippumalli?
        kysyn vaan!

on!

• Kummastelija

En tiedä muuta kuin GMS:n (Growling Man Scientist) eikä tämä ole Hyvinkääläinen eikä edes suomalainen... eikä räppäri.

• seveneleven

Riksulainen Rap artisti... GMS?! onks se joku laitos? kuullostaa vaan siltä.. liittyyks se jotenki tähän artistiin?

• heiddoo
        seveneleven kirjoitti:

Riksulainen Rap artisti... GMS?! onks se joku laitos? kuullostaa vaan siltä.. liittyyks se jotenki tähän artistiin?

mitä vittua toi nyt tarkottaa
        ¨¨

• SoS

Kuulemma se on joku malli... mut en tiedä mistä se on kotosin

• BAD MUTHAFUCKA

Who... the... fuck... cares???
        If I may ask?

• jopo

ikinä kuullutkaan tollasesta tidemiehestä:D pakko olla melko fame!

• Juupajuu

Täh?!?! :D onks Hullutiedemies Riihimäeltä? =) :D

• ...
        Juupajuu kirjoitti:

Täh?!?! :D onks Hullutiedemies Riihimäeltä? =) :D

On! se asuu täällä... eiks oo ihkuuuuuu????!!?!?!?!??!

• juubas

On se tyttä joku malli, mutta on kyllä ihan hirveen näkönen!

• man

miten se voi olla malli jos on hirveän näkönen?
        jos se on sellanen vaaleahiuksinen niin en ole nähnyt täällä mitään yhtä kaunista.

• t-fani myös

sä vaan haluat haukkua sitöä tyttöä koska oot tiedemies fani! minusta se on tosi kaunis ja kiltti. mä juttelin sen kanssa seukan vessassa, mä sanoin sille että se on tosi kaunis ja se punastui ja kiitti mua.eikä ollut yhtään inhottava vaikka sanoin että tykkään hullustatiedemiehestä.sekin sano tykkäävänsä.
        lopettakaa tollanen ja antakaa niiden olla rauhassa.mä meen ainakin toisenki kerran sille juttelee.mitä väliä on sillä mitä se tekee työkseen!

• Kemppainen

HT on istunu mun takapenkillä ja heittäny kiekkaa. Ala-parkissaki henkailtiin yhdessä. Sittenkun HTn räppiura sai taifuunin alleen ei oo pojuu näkyny. En oo suuttunu. Tuu vaan tökkäseen hihasta ku näät mut niin lähdetään taan paanalle.

• ¨minnuili

minäpä näin ne tänään.ne käveli vierekkäin työvoimatoimiston kohdalla.

• WonderBoy

Tollasesta jätkästä en oo ikinä ees kuullu... Taas joku mikseriartisti vai?

• T. H
        WonderBoy kirjoitti:

Tollasesta jätkästä en oo ikinä ees kuullu... Taas joku mikseriartisti vai?

No nyt varmaan oot kuullu... Joo kyll siltä löytyy biisei mikserist...ainakin on löytyny...

• WonderBoy
        T. H kirjoitti:

No nyt varmaan oot kuullu... Joo kyll siltä löytyy biisei mikserist...ainakin on löytyny...

Nii, keikkaa takapenkillä? Missäs muualla tämä teidän local stara on keikkaa heittänyt? En ole koskaan törmännyt ilmoituksiin.

• miä vaan
        WonderBoy kirjoitti:

Nii, keikkaa takapenkillä? Missäs muualla tämä teidän local stara on keikkaa heittänyt? En ole koskaan törmännyt ilmoituksiin.

no onhan se hullutiedemies keikkaillu vaikka missä.

• utelias vaan nyt tiedän
        ¨minnuili kirjoitti:

minäpä näin ne tänään.ne käveli vierekkäin työvoimatoimiston kohdalla.

no minäpäs näin ne eilen parnelssissa sen og:n omistajan kanssa.taitaa olla ihan samaa sakkia toi räppäri ja sen malli kun noi paikalliset rikollisetkin!

• hmmmm
        utelias vaan nyt tiedän kirjoitti:

no minäpäs näin ne eilen parnelssissa sen og:n omistajan kanssa.taitaa olla ihan samaa sakkia toi räppäri ja sen malli kun noi paikalliset rikollisetkin!

miten nyt toi og baari liittyy siihen räppäriin ja malliin? ootteko ihmiset vähän vailla omaa elämää?hankkikaa sellasen niin ei tarvitse keksiä mitäåän juoruja täällä netissä!tuskinpa edes ne tietää toisiaan!

• Jannu
        utelias vaan nyt tiedän kirjoitti:

... mä oon sanaton kun sä tiedät mun elämästä enemmän ku minä...kiinnitinkö minä huomiota sinuun parnellsissa??... mutta ei hätiä mitiä, sä kyllä löydät sen sun elämän ajan kanssa se vaan vaatii kärsivällisyyttä ja aikaa, ei sen enempää! kysy joltai ketä tietää/tuntee mut ens kerran kun tuut tänne jauhaa...peace.

• Häpäri

RIIHIMÄKI ja huhut kiertää, tai paikka on ku paita mikä persettä hiertää, paskaa puhutaa ja paskaa jauhetaa, se ei tuu koskaa riksus loppumaa, sen mä tiedän siitä, ettei kellekkä oma elämä riitä, vaan pitää puuttuu toisten elämiin ja kertoa niistä.

"hullutiedemiesh - Rixun Fixut" 2001-2002 htee special edition 1

...ihmiset hävetkää oikeesti... mua hävettää teidän puolesta...

• viisas ihminen

sä oot ihan samanlainen paskiainen, kuin kaikki muut teidän jengistä.... housut roikuu melkein maassa, kun kävelet rixussa, niin kaikki ihmiset nauraa teille ja teidän touhuille, sä puhut paskaa. sä aina puutut toisien elämiin... pistä housut korviin saakka. tyhmä, tyhmä. hä hä hä hä

• kateutta
        viisas ihminen kirjoitti:

sä oot ihan samanlainen paskiainen, kuin kaikki muut teidän jengistä.... housut roikuu melkein maassa, kun kävelet rixussa, niin kaikki ihmiset nauraa teille ja teidän touhuille, sä puhut paskaa. sä aina puutut toisien elämiin... pistä housut korviin saakka. tyhmä, tyhmä. hä hä hä hä

Asun Riihimäellä mutten ole koskaan tavannut kyseistä muusikkoa tai sinua (toivottavasti). Luen välillä huvikseni mitä täällä kaupungistamme kirjoitetaan ja tämä keskustelu aluksi hymyilytti ja sitten alkoi ärsyttämään. Eikös kaikki saa pukeutua miten haluaa, seurustella kenen kanssa haluaa ja käydä bissellä kenen kanssa haluaa. Voisit säkin varmaan vähän löysätä niitä housujas sieltä korvista.

• just me
        kateutta kirjoitti:

Asun Riihimäellä mutten ole koskaan tavannut kyseistä muusikkoa tai sinua (toivottavasti). Luen välillä huvikseni mitä täällä kaupungistamme kirjoitetaan ja tämä keskustelu aluksi hymyilytti ja sitten alkoi ärsyttämään. Eikös kaikki saa pukeutua miten haluaa, seurustella kenen kanssa haluaa ja käydä bissellä kenen kanssa haluaa. Voisit säkin varmaan vähän löysätä niitä housujas sieltä korvista.

word!!!!just niin!tää ei tietääkseni ole vielä mikään bongaa ht tai sen mallimuija riksusta ja voita elämääsi sisältöä palsta.
        ihmiset te ootte säälittäviä.todella.

koittakaa ht kestää,sul on kaunis tyttö.

• RMKKK
        viisas ihminen kirjoitti:

Mikset mee sanoo sille suoraan päin naamaa?? hä hä hä ?? heh heh...

• ei ole ht:llä kohta enään m...
        RMKKK kirjoitti:

Mikset mee sanoo sille suoraan päin naamaa?? hä hä hä ?? heh heh...

mä meen sanoo sille sen mallille pari pikku juttua niin se onkin mun malli sit sen jälkeen!!
        ei noin hyvänäkönen tyttö tee mitään jonkun spede räpparin kanssa.
        se on mun muija kohta puolin

• PePe
        ei ole ht:llä kohta enään m... kirjoitti:

mä meen sanoo sille sen mallille pari pikku juttua niin se onkin mun malli sit sen jälkeen!!
        ei noin hyvänäkönen tyttö tee mitään jonkun spede räpparin kanssa.
        se on mun muija kohta puolin

jonku tuumapuntinko se sitte haluu?

• kateellinen
        PePe kirjoitti:

jonku tuumapuntinko se sitte haluu?

No MIKSI SE OLISI SEN RAPMUUSIKON KANSSA JOS SE EI SEN MUSIIKISTA TYKKÄISI?
        EI SE RAPMUUSIKKOKAAN OLISI SEN MALLIN KANSSA JOS EI SE MALLEISTA PITÄISI.
        HYVÄ PARI NE ON!

• oikeen
        kateellinen kirjoitti:

No MIKSI SE OLISI SEN RAPMUUSIKON KANSSA JOS SE EI SEN MUSIIKISTA TYKKÄISI?
        EI SE RAPMUUSIKKOKAAN OLISI SEN MALLIN KANSSA JOS EI SE MALLEISTA PITÄISI.
        HYVÄ PARI NE ON!

huudat?? ja sitäpaitsi suurin osa malleista ei ole edes hyvännäköisiä. Tämä kyseinen "malli" näyttää anorektikolta pirihuoralta.

• nimettömänä
        oikeen kirjoitti:

huudat?? ja sitäpaitsi suurin osa malleista ei ole edes hyvännäköisiä. Tämä kyseinen "malli" näyttää anorektikolta pirihuoralta.

sä taidat olla hyvääkin pataan pirihuorien kanssa ku luulet tietäväs milt ne näyttää.
        hirvee läskikin taidat olla.kaiken lisäksi viel tiedemies fani.
        harmi et toi kateellisuus on syönyt sun päätä.
        haluisin nähdä ku menet sille tytölle sun mielipiteet sanomaan.
        kerro kun uskallat mennä niin tullaan kavereiden kanssa katsomaan kun läski alkaa tummumaan.

• rulettaa
        nimettömänä kirjoitti:

sä taidat olla hyvääkin pataan pirihuorien kanssa ku luulet tietäväs milt ne näyttää.
        kerro kun uskallat mennä niin tullaan kavereiden kanssa katsomaan kun läski alkaa tummumaan.

niin siis se muija pistää läskin tummumaan vai?? vai joku niistä jotka kompastelee housuihinsa kun ne roikkuu nilkoissa?...

• Tähän!
        nimettömänä kirjoitti:

Todellaki! mitähä se tyttö on sulle tehny, kiva että kerrot mielipiteen malleista, mut se että kohdistat sen yhteen tuntemattomaan ihmiseen... se on fiksuu... eikä se kuulemma ole mikään huippu malli vaan tekee silloin tällöin mallin töitä... tää koko juttu haisee paskalta.

• rixussa 21 vuotta

tossa on sitten kyllä niin osuvat sanat! sitähän tää on ollu aina,olen sen myös itse päässyt kokemaan.. mut pidä jannu toi asenne! t:yksi monista tutuistas :)

• Anonyymi
        rixussa 21 vuotta kirjoitti:

tossa on sitten kyllä niin osuvat sanat! sitähän tää on ollu aina,olen sen myös itse päässyt kokemaan.. mut pidä jannu toi asenne! t:yksi monista tutuistas :)

Kyseessä siis hullu näyttelijä? Riihimäeltä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe