Miten saan kaikki lataukset downloads-kansioon, nyt ne menevät työpöydälle?
lataukset
9
629
Vastaukset
- Von-Bruker
Hyvin esitetty kysymys. Ja sitten vollotetaan, kun kukaan ei vastaa.
Nooh koitan ARVATA mitä sä tässä tarkoitat. Jos vaikka tarkottaisit firefoxia, niin vaihdat sen kansion täältä: työkalut -> astukset -> lataus (tai mitä ne nyt Suomeksi onkaan)- alottelija
Mä en ainakaan tienttä edes on mitään muuta kuin IE ja Windows ennen kun tulin tänne. Niin että ystävällisiä vastauksia pliis.
Kannattaa ymmärtää että alottelija on ALOTTELIJA eikä siksi tiedä mistään mitään.
En ole kysyjä mutta ite ainakin toivon vähemmän tyrmääviä vastauksia. Ja sainkin onneks sillon kun ekan kyysmyksen tein. Muuten en oliskaan uskaltanu toiste tulla tänne. - ei tämä
alottelija kirjoitti:
Mä en ainakaan tienttä edes on mitään muuta kuin IE ja Windows ennen kun tulin tänne. Niin että ystävällisiä vastauksia pliis.
Kannattaa ymmärtää että alottelija on ALOTTELIJA eikä siksi tiedä mistään mitään.
En ole kysyjä mutta ite ainakin toivon vähemmän tyrmääviä vastauksia. Ja sainkin onneks sillon kun ekan kyysmyksen tein. Muuten en oliskaan uskaltanu toiste tulla tänne.mitään ivaa ole.
Windows-maailmassa on kymmeniä, ellei satoja
ohjelmia joilla downloadataan tiedostoja jostakin.
Ja kaikki toimivat eri tavalla ja asetukset ovat
ihan erilaisia.
Vaikka olenkin melkoinen guru niin tilanne on
vähän hankala... - Von-Bruker
alottelija kirjoitti:
En ole kysyjä mutta ite ainakin toivon vähemmän tyrmääviä vastauksia. Ja sainkin onneks sillon kun ekan kyysmyksen tein. Muuten en oliskaan uskaltanu toiste tulla tänne.Sorry, jos se siltä kuullosti, ei ollut tarkoitus, mutta jos mä olen leipomassa, niin voinko lisätä näitä valkoisia jauhoja...??
- downloads kansioon??
No, vaikka kysymykseni olikin huonosti esitetty, niin oikeinhan tuota vastasit. Heti, kun menin Mozillaan, ja tein nuo muutokset, niin jo heti seuraavassa downloauksessani alla näkyi, että lataukset menevät downloads-kansioon.
Tarkoitin nimittäin tosiaan juuri Mozillaa...
ja se unohtui kysymyksestä.. - Einomies Porkkakoski
Von-Bruker kirjoitti:
Sorry, jos se siltä kuullosti, ei ollut tarkoitus, mutta jos mä olen leipomassa, niin voinko lisätä näitä valkoisia jauhoja...??
pulveri sniffataan nenään
- olis hirmu hyvä
tietää että millä ohjelmalla
downloadaat jotta vois neuvoo...- entäpä????
No, mitenkäs sen saa explorerissa????
- download
entäpä???? kirjoitti:
No, mitenkäs sen saa explorerissa????
eikös se kysele haluatko avata (suorittaa) vai tallentaa latauksen koneelle..? (Ja varoittelee että voi olla vahingollista)
Klikkaat save, Save as, ja selaat auki paikan mihin haluat sen tallentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994