lataukset

downloads kansioon??

Miten saan kaikki lataukset downloads-kansioon, nyt ne menevät työpöydälle?

9

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Von-Bruker

Hyvin esitetty kysymys. Ja sitten vollotetaan, kun kukaan ei vastaa.

Nooh koitan ARVATA mitä sä tässä tarkoitat. Jos vaikka tarkottaisit firefoxia, niin vaihdat sen kansion täältä: työkalut -> astukset -> lataus (tai mitä ne nyt Suomeksi onkaan)

• alottelija

Mä en ainakaan tienttä edes on mitään muuta kuin IE ja Windows ennen kun tulin tänne. Niin että ystävällisiä vastauksia pliis.
        Kannattaa ymmärtää että alottelija on ALOTTELIJA eikä siksi tiedä mistään mitään.

En ole kysyjä mutta ite ainakin toivon vähemmän tyrmääviä vastauksia. Ja sainkin onneks sillon kun ekan kyysmyksen tein. Muuten en oliskaan uskaltanu toiste tulla tänne.

• ei tämä
        alottelija kirjoitti:

Mä en ainakaan tienttä edes on mitään muuta kuin IE ja Windows ennen kun tulin tänne. Niin että ystävällisiä vastauksia pliis.
        Kannattaa ymmärtää että alottelija on ALOTTELIJA eikä siksi tiedä mistään mitään.

En ole kysyjä mutta ite ainakin toivon vähemmän tyrmääviä vastauksia. Ja sainkin onneks sillon kun ekan kyysmyksen tein. Muuten en oliskaan uskaltanu toiste tulla tänne.

mitään ivaa ole.
        Windows-maailmassa on kymmeniä, ellei satoja
        ohjelmia joilla downloadataan tiedostoja jostakin.

Ja kaikki toimivat eri tavalla ja asetukset ovat
        ihan erilaisia.

Vaikka olenkin melkoinen guru niin tilanne on
        vähän hankala...

• Von-Bruker
        alottelija kirjoitti:

Sorry, jos se siltä kuullosti, ei ollut tarkoitus, mutta jos mä olen leipomassa, niin voinko lisätä näitä valkoisia jauhoja...??

• downloads kansioon??

No, vaikka kysymykseni olikin huonosti esitetty, niin oikeinhan tuota vastasit. Heti, kun menin Mozillaan, ja tein nuo muutokset, niin jo heti seuraavassa downloauksessani alla näkyi, että lataukset menevät downloads-kansioon.

Tarkoitin nimittäin tosiaan juuri Mozillaa...
        ja se unohtui kysymyksestä..

• Einomies Porkkakoski
        Von-Bruker kirjoitti:

Sorry, jos se siltä kuullosti, ei ollut tarkoitus, mutta jos mä olen leipomassa, niin voinko lisätä näitä valkoisia jauhoja...??

pulveri sniffataan nenään

• olis hirmu hyvä

tietää että millä ohjelmalla
      downloadaat jotta vois neuvoo...

• entäpä????

No, mitenkäs sen saa explorerissa????

• download
        entäpä???? kirjoitti:

No, mitenkäs sen saa explorerissa????

eikös se kysele haluatko avata (suorittaa) vai tallentaa latauksen koneelle..? (Ja varoittelee että voi olla vahingollista)
        Klikkaat save, Save as, ja selaat auki paikan mihin haluat sen tallentaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      6782
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      88
      5072
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3329
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3212
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2368
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1726
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1371
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1312
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1226
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      994
    Aihe