voisiko joku ystävällinen laskea sen?oon 167cm ja painan 56 kg!kiitttttooos:D
LASKISIKO JOKU painoindekseni?
6
1181
Vastaukset
- HEAAHRE
20,1!!
- tohtori x
Painosi on todella huolestuttavan suuri.Laskin painoindeksisi ja olet sairaalloisen lihava nyt vaan ylös, ulos ja lenkille.
- sami
et todellakaan ole liian painava! itse asiassa voisit lihoa muutamia kiloja ihan huoletta.
- tyttö91
sami kirjoitti:
et todellakaan ole liian painava! itse asiassa voisit lihoa muutamia kiloja ihan huoletta.
kiitti teillex)
- ....
Painoindeksisi on 20.1
Olet suositellun painon rajoissa.- jaro
Olet kyllä suositellun painoindexin sisällä, vain niukasti. muutaman kilon kertyminen ei olisi ollenkaan pahasta, terveydellisesti ja muutenkaan. Yleisesti ottaen jätkät esim. ei tykkää íhan tikuista, mutta ei myöskään lihavista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659