Kuljetusliike Hännikäinen

nelivipu

Minkälainen työnantaja tää Jari Hännikäinen Mäntyharjusta, on?

Oon kuullu juttua että ois hankala, maksaa palkan, mut tosi veemäinen persoona?

Kannattaako mennä töihin tälle?

23

7602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luuloa

      Minä olen kuullu ihan päinvastasta.

      • Ulkopuolinen sivusta seuraaja

        puhuu yleensä täyttä paskaa edellisestä isännästä! On aina ollut ja tulee olemaan niin kauan jos ajot loppuu tai työntekijä saa potkut... Eli älkää uskoko aina kaikkia paskaa mitä Isännistä puhutaan :)


      • kannattaa
        Ulkopuolinen sivusta seuraaja kirjoitti:

        puhuu yleensä täyttä paskaa edellisestä isännästä! On aina ollut ja tulee olemaan niin kauan jos ajot loppuu tai työntekijä saa potkut... Eli älkää uskoko aina kaikkia paskaa mitä Isännistä puhutaan :)

        mennä tälle töihin?


      • dfdg
        kannattaa kirjoitti:

        mennä tälle töihin?

        mennä töihin..noin vaan? varmapa olet paikasta. mut onnee vaan työhaastatteluun! ;)


      • moneen junaan...!
        dfdg kirjoitti:

        mennä töihin..noin vaan? varmapa olet paikasta. mut onnee vaan työhaastatteluun! ;)

        jotkut meistä menee töihin, jotkut joutuu töihin, jotkut pääsee töihin, joitakin jopa pyydetään töihin....


      • ihan ite
        moneen junaan...! kirjoitti:

        jotkut meistä menee töihin, jotkut joutuu töihin, jotkut pääsee töihin, joitakin jopa pyydetään töihin....

        Joo,kerran yks oikein rahtareiden "äiti" sanoi,että kyllä ne hyvän miehen puh.numeron tietää.......On muuten nykyään yrittäjäkurssin käynyt autonkuljettaja(puu) vieläkin.


      • asemalle
        moneen junaan...! kirjoitti:

        jotkut meistä menee töihin, jotkut joutuu töihin, jotkut pääsee töihin, joitakin jopa pyydetään töihin....

        minnuu on jopa kaksi eri isäntää kyselly töihin, toinen vielä kaks kertaa. Ja kolmas sanonu pari kertaa, että jos jäät työttömäksi, niin hälle pääset töihin, vaan ne taitaa olla niitä kapakka-puheita... Vaan oon pysyny uskollisena nykyiselle kun tykkään olla nykyisen isännän leivissä. Enkä oo edes neljännesvuosisataa vanha... Mitenkähän lie sitten tulevaisuudessa, kahta kauheammin vain puhelin soi ;)


      • kun,
        asemalle kirjoitti:

        minnuu on jopa kaksi eri isäntää kyselly töihin, toinen vielä kaks kertaa. Ja kolmas sanonu pari kertaa, että jos jäät työttömäksi, niin hälle pääset töihin, vaan ne taitaa olla niitä kapakka-puheita... Vaan oon pysyny uskollisena nykyiselle kun tykkään olla nykyisen isännän leivissä. Enkä oo edes neljännesvuosisataa vanha... Mitenkähän lie sitten tulevaisuudessa, kahta kauheammin vain puhelin soi ;)

        Sitten kun, alat pyytämään oikeaa palkkaa ja pitämään työajoista huolta niin yllättäen et enää olekkaan kovin kysytty kuski.
        Isännät ei pidä hyvinä kuskeina niitä, jotka pitävät omia puoliaan.


      • ottaa
        kun, kirjoitti:

        Sitten kun, alat pyytämään oikeaa palkkaa ja pitämään työajoista huolta niin yllättäen et enää olekkaan kovin kysytty kuski.
        Isännät ei pidä hyvinä kuskeina niitä, jotka pitävät omia puoliaan.

        Ensimmäisessäkin työpaikassa oli 41 senttiä yli TES:sin tuntipalkan, vaikkei lisiä maksanutkaan. Mutta ei maksanu muillekkaan. Eikä kyllä maksa nykyinenkään, eikä oikeastaan maksa kukaan muukaan täällä päin.
        Siinä olet oikeassa, että suurin osa isännistä katsoo kieroon niitä jotka pitävät puolensa.


      • kun,
        ottaa kirjoitti:

        Ensimmäisessäkin työpaikassa oli 41 senttiä yli TES:sin tuntipalkan, vaikkei lisiä maksanutkaan. Mutta ei maksanu muillekkaan. Eikä kyllä maksa nykyinenkään, eikä oikeastaan maksa kukaan muukaan täällä päin.
        Siinä olet oikeassa, että suurin osa isännistä katsoo kieroon niitä jotka pitävät puolensa.

        Jos on kiinteä tuntipalkka 41 senttiä yli tessin peruspalkan ilman muita lisiä siinä häviää aika paljon.
        Harvat firmat maksaa juuri niinkuin pitää ja se on kuljetusalan suurin ongelma, kohta ei löydy enää nuoria jotka viitsii alkaa tekemään talkoilla näitä hommia.
        Yleensä ne firmat, jotka noudattaa tessin pykäliä niin siellä ei saa tehdä ylitöitä, sillä se maksaa työnantajalle liikaa.
        Eli minun tulotaso on aika rajallinen sillä en saa tehdä ylitöitä.
        Onneksi minulla on elämässä muutakin tekemistä, kun asua jatkuvasti autossa. Pääasia on, että tulen kohtuullesesti toimeen kohtuullisella töymäärällä. Ja mitä töypaikan vaihtoon tulee niin harvoin se vaihtamalla paranee. Kaikissa paikoissa on omat hyvät ja huonot puolet.


      • Kuhaon
        moneen junaan...! kirjoitti:

        jotkut meistä menee töihin, jotkut joutuu töihin, jotkut pääsee töihin, joitakin jopa pyydetään töihin....

        Minuakii on sanottu hyväks mieheks.Pomo sano,että älä hyvä mies hakkoo vatupassilla nauloja.


      • totta...
        kun, kirjoitti:

        Jos on kiinteä tuntipalkka 41 senttiä yli tessin peruspalkan ilman muita lisiä siinä häviää aika paljon.
        Harvat firmat maksaa juuri niinkuin pitää ja se on kuljetusalan suurin ongelma, kohta ei löydy enää nuoria jotka viitsii alkaa tekemään talkoilla näitä hommia.
        Yleensä ne firmat, jotka noudattaa tessin pykäliä niin siellä ei saa tehdä ylitöitä, sillä se maksaa työnantajalle liikaa.
        Eli minun tulotaso on aika rajallinen sillä en saa tehdä ylitöitä.
        Onneksi minulla on elämässä muutakin tekemistä, kun asua jatkuvasti autossa. Pääasia on, että tulen kohtuullesesti toimeen kohtuullisella töymäärällä. Ja mitä töypaikan vaihtoon tulee niin harvoin se vaihtamalla paranee. Kaikissa paikoissa on omat hyvät ja huonot puolet.

        Tälläkin kylällä taitaa olla kaksi firmaa mitkä maksavat lisät. Toisessa ainakin kielletty ylitöiden teko. Se läpituntipalkka siinä mielessä "parempi"


    • Veke

      Tunnen Hännikäisen. Ihan asiallinen puuautofirma.

    • oppipoika

      ainakin harjoittelee ajua siel, joku joke kuulemma.

      Hmm... no empä kommentoi!

      • outoa

        Mun muistaakseni Hännikäinen ei kouluta ketään. Ei edes kortillisia vaan pitää olla vanha pöllikuski. Mut onhan toi ainakii pari vuotta koko ajan kuskeja ettiny et jotain outoo...


      • nimi
        outoa kirjoitti:

        Mun muistaakseni Hännikäinen ei kouluta ketään. Ei edes kortillisia vaan pitää olla vanha pöllikuski. Mut onhan toi ainakii pari vuotta koko ajan kuskeja ettiny et jotain outoo...

        on joku Häkkänen.


      • kuski.
        outoa kirjoitti:

        Mun muistaakseni Hännikäinen ei kouluta ketään. Ei edes kortillisia vaan pitää olla vanha pöllikuski. Mut onhan toi ainakii pari vuotta koko ajan kuskeja ettiny et jotain outoo...

        Hakusessa, tosiaan outoa että jatkuvasti pitää kuskeja?


    • Pöllikuski

      Ihan mulkku koko äijä

      • pöllinkuski

        Eikös tää olekin nykyään siirtynyt työnantajasta työnhakijaksi?


      • Pöllikuski

        Et vaan taida tuntea häntä omasta mielestä oli hyvä pomo. Palkka ajoissa


    • pellonkyntäjä

      Hakee puu-auto kuskia parasta aikaa.Pitää pystyä itsenäiseen työskentelyyn ja VAIN ammattimies kelpaa.Auton saa kuski omaan käyttöön .

      • Käkriäinen

        pellonkyntäjä,Auton kuski saa omaan käyttöön??? Siis puuautolla mamman kanssa ruokaostoksille ja poitsu jääkiekkoharkkoihin illalla. Eikös tuo ole nyt hieman kallis etu yrittäjää ajatellen. Ja miten nuo lepoajat toteutuu jos pitkin iltaa on sitä "omaa keikkaa". Ymmärtäisin kyllä jos kuski saa mennä autolla kotiin ja näin ei tarvitse omaa autoa käyttää työmatkoilla.Se on reilu etu jossa turha ajaminen jää pois ja luontokin kiittää kun päästöt vähenee.


    • HJKNT

      olisiko niin että veemäinen tarkoittaa vaativa turakit eivät kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3928
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      213
      2196
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2113
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1494
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1245
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      93
      1158
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1110
    Aihe