Näit vain ulkokuoren
et koskaan katsonut sisimpääni
Et kysynyt kuinka voin
se kai omaa syytäni oli
vaikenin
katseesi edessä
Panssarini kovalta tuntui
Kuinka olisitkaan nähnyt
kuinka elämä oli minua haavoittanut
kun katseeni maahan loin
Monet vuodet kuljin elämässäni
näennäiseti välinpitämättömanä
vaikka sydämeni tunsi kipua
menneestä
Voinko koskaan sitä unohtaa
sille selkäni kääntää
Nyt olen silmäni aukaissut
pahaa olen nähnyt liikaakin
nyt haluan nähdä vain hyvää
Ehkä sittenkin voin unohtaa
Et koskaan
5
350
Vastaukset
- korpin-kynsi
Aika haavat parantaa...
- Lio
niinhän se sanonta kuuluu, mutta en tiedä mihin uskoa
Kiitos!
- n52
runoon on laitettu tunteet!
Laita itseäsi lisää!Älä ikinä usko tallaamiseen.
Itkun keskellä voi jopa nähdä huomisen....- Lio
Riippuu siitä mitä se huominen tuo tullessaan, sitä kun ei koskaan tiedä
- TöllinLiisa
Pohdinnan paikalle meitä viedään,sielä ,kuin tietotomokrafiaa tehtäs?Ohuina siivuina käydään sitä yhteistä elämää. On aika sen,sillä kaikella on aikansa.Voimia sinulle ystävä,silloinki ollan rakastavissa käsissä. Kämmenellä ,siinä saadaan itkee,nauraa,kapinoida,ja heittää kuperkeikkaa.Isä kyllä lastaan ymmärtää,rakkaudella
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251